PDA

View Full Version : Nordmenn på Warseer - I gang igjen!

Pages : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

Pertinax
24-06-2005, 08:01
Well, here it is. 13000+ and counting!

Velkommen!

Punk_in_Drublic
24-06-2005, 09:18
Steike ta! Godt å være tilbake. Nå må vi dra til oss så mange av de gamle gutta som mulig.

snakkes,

-Punk

Darmon
24-06-2005, 09:47
Jah!! Endelig noe nytt(Gammelt) og se frem til i hverdagen... Har savnet å lese denne threaden egentlig... :p Men nå er den tilbake!! :D :D :D

Thud
24-06-2005, 10:28
Er det for seint å diskutere Branns ydmykelse av RBK?

Er det?

Nei! :)

Punk_in_Drublic
24-06-2005, 11:36
Jeg har digget den småfeite skotten siden han først kom til Bergen. Ble helt i hundre når jeg så han fikk spissplassen. Men det blir spennende å se hva som skjer post-Kvisvik. Personlig har jeg tor på at det kan gå veldig bra i påvente av Vågan Moen. Det erså jævlig digg å ligge på andreplass på tabellen. Ikke ofte det.

Tror dere Start vinner serien i år? Jeg mener, alle har gått rundt å snakket om at man ikke skal selge bjørnen før skinnet er skutt og slikt, men jeg mener, de går jo bare fra sukksess til sukksess! Det slutter jo tilsynelatende aldri?

Snakkes,

-Punk

Pertinax
24-06-2005, 13:57
I'll tell him hi next time I see him jogging around the house.

And Brann will win either the cup or the league. That's my bet.

Thud
24-06-2005, 18:27
Tja. Jeg vil jo gjerne tro at Brann vinner serien, men det er bare litt for usannsynlig. Det er som fred i Midtøsten. Det er alltid en selvmordsbomber eller en ulovlig bosetning som ødelegger hele greia...

just
24-06-2005, 22:41
Vel, etter nok en ubehaglig cup opplevelse på flatbygdene (Jevnaker slo vel Lyn ut fra cupen i tredje runde for ca 12 år siden såvidt jeg husker) må jeg si at jeg faktisk holder en knapp på Brann som cupvinnere.

Hvorfor:

VIF: Ikke faen. Alle andre enn VIF.
RBK: Unner ikke bartebygda nok en seier.
FFK: Drillo.
Start: Tja. De kan vel forsåvidt vinne for min del.

Lord of Skulls
25-06-2005, 11:51
Hey!

Dere kan da ikke bare starte en thread her uten å si fra til oss! :P

Uansett... bortsett fra alt fotball-snakket er det godt å se denne thread'en oppe igjen;)

Lady Hope
25-06-2005, 11:55
Nå må vi dra til oss så mange av de gamle gutta som mulig.

Kan vi gamle jentene få lov til å komme tilbake vi også? :p

Pertinax
25-06-2005, 12:06
All one of you? ;)

TracerBullet
25-06-2005, 20:58
Jeg syns jeg kjente en umiskjenelig eim ja... ;)

Kanskje jeg endelig kan lempe linker til det halve dusinet fora jeg har virret mellom nedover i linklista, og putte linken hit inn på nest-øverste plass?

Hva har så folket bedrevet siden Portent imploderte? Selv er jeg i gang med å male/spille/tune en Tau-armé uten en eneste Krise- eller Bredsidedress. :eek: Den fungerer litt annerledes enn 'Symphony of Destruction' kan man si. :rolleyes:

JørnN
PS: Jeg planlegger og så å dyppe hele arméen. Har noen Kroot klar for basing, og er i gang med grunnfarger på Fire Warriors. Funderer litt på hvordan jeg skal bete meg med kjøretøyene i grunn...

PelsBoble
25-06-2005, 21:47
Wow back in business :)

Jeg er dog for tiden i haugesund så det går i ISDN og ekstremt treg surfing.

Angående Brann:

Greit nok at kvisvik drar. Har jo tross alt ligget i kortene lenge etter han kjøpte seg tomt der. Men at brann fikk petter vaagan moen er faen meg så uendelig digg. Har er av internasjonal klasse og kicker ass på u21 laget samt ham kam :)

Og takk gud for at vi ikke fikk Hoseth. Hoseth er bare for primadonna.

Rbk kampen var bare utklassing. Godt og se i avisen i dag at rosenborg forlenget kontrakten med den unge ørjan berg (36) i 2 år til :D

Punk_in_Drublic
25-06-2005, 22:03
Kan vi gamle jentene få lov til å komme tilbake vi også? :p

Selvsagt. Litt dårlig valg av ord, det der.

snakkes,

-Punk Diddy

Pertinax
25-06-2005, 22:27
To those of you that are so inclined: The AoD is running again. You know what to do...

Brann: Now lets see if Glimt's Ludvigsen signs up as well. Everything points to him being good with the deal... And then there is Christiansen from Denmark too...

Sgt John Keel
25-06-2005, 22:46
Hey! Stop getting ahead of us!

*Mutters something about useless fellow countrymen*

/Adrian

just
25-06-2005, 23:05
Hey! Stop getting ahead of us!

*Mutters something about useless fellow countrymen*

/Adrian

Told you you were useless back in 1905, but you just wouldn't listen would you? :p

Lord of Skulls
25-06-2005, 23:13
Selv er jeg i gang med å male/spille/tune en Tau-armé uten en eneste Krise- eller Bredsidedress.

Høres interessant ut... Please consider yourself challenged;)

Forresten... Har du med 3x6 Stealth Suits da? :p

Sgt John Keel
25-06-2005, 23:16
Told you you were useless back in 1905, but you just wouldn't listen would you? :p

Quiet, you!

/Adrian

Lord-Warlock
25-06-2005, 23:46
Så vi er gang igjen da?

Sørlandet er herved gjenrepresentert...

PelsBoble
26-06-2005, 11:29
Ja kristiansen og ludvigsen hadde vært fint å fått inn også. Spesielt kristiansen har jeg sansen for ettersom han kan spille i de fleste posisjoner og samtidig har ett bra skudd

Thud
26-06-2005, 14:34
Miller eller Winters? (http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article1644268.ece)

Hva synes dere?

Selv mener jeg at den enorme prestasjonen Miller gjorde mot RBK forrige runde bør gi ham en plass i startelleveren. På en annen side virker det heller ikke riktig å sette Winters på benken.

TracerBullet
26-06-2005, 19:54
Høres interessant ut... Please consider yourself challenged;)

Forresten... Har du med 3x6 Stealth Suits da? :p
Utfordring akseptert.

Og nei, jeg har ikke fryktelig mange Stealth Suits i arméen. Ikke sånn som den ser ut nå hvertfall, men det er nok fortsatt mye tuning igjen.

PelsBoble
26-06-2005, 21:23
Miller eller Winters?

Hva synes dere?

Ingen av de klarte tydeligvis å fikse 3 poeng i dag :(

Så typisk å miste 2 poeng mot odd etter at de grisebanket RBK i forrige kamp. Tror det er derfor brann må gi opp jakten på seriegullet.

Pertinax
26-06-2005, 22:52
It remains to see if Start start to drop points.

And if they start scoring goals before the last 15 minutes of a game. Am I the only one that finds that irritating?

Thud
27-06-2005, 14:06
Du er ikke den eneste.

Hver gang de spiller sitter jeg frem til det 70ende minutt med et håp om at de taper.

Jævler!

Ar-Earandur
27-06-2005, 14:08
Yay!!!

Værrapport:
Det er grått, grått og vått, vått, og så blåser det noe infernalsk.

Vitnemål fra videregående har ankommet:
Eksamenskarakterer for skriftlige fag var skuff, resten var bra.

Kommandørkaptain Stubberud har sendt "personlig brev":
Jeg skal stille på Madla i Januar.

Forøvrig så padlet jeg min første lengre tur i Kayack på lørdag:
Etter 10,5 nautiske mil med motvind, motstrøm, motbølger og vekselvise regnbyger var jeg rimelig skutt. Det er den første gangen jeg har trengt smertestillende for å roe ned muskler etter en kayacktur.

Thud
27-06-2005, 14:17
Kommandørkaptain Stubberud har sendt "personlig brev":
Jeg skal stille på Madla i Januar.

Ace! :)

Det skal jeg også...

Pertinax
27-06-2005, 14:35
Ace! :)

Det skal jeg også...

sorry, the image is too funny... Thud in uniform... :D

Warppaw
27-06-2005, 17:12
Kaptein Stubberud er en travel mann.
Har et personlig brev liggende jeg også.

Ar-Earandur
27-06-2005, 20:34
Blir folksomt på Madla.

@ Thud
Januar du og?
Flyvåpenet eller marinen?

Jeg skal i marinen

Andre som skal til Madla?

Iron-Father S.N
27-06-2005, 21:10
Her er dåkkar i gang igjen :p

Pertiboy, du som flyttet tråden min i RM?

Pertinax
27-06-2005, 22:37
Nope, little boy. Not me.

But it is where it belongs now.

Lord of Skulls
28-06-2005, 08:55
Synd... ellers hadde vi fått posts for alt tullet vi postet her:p

Oestvang
28-06-2005, 11:26
Enga - RBK 3-2

Greit nok for meg.

Iron-Father S.N
28-06-2005, 11:39
Er wastes blitt kvalitet igjen nå? Lurer på om det er verdt pengene..

RBK tapte sa du? Alt er som det skal :)

Pertinax
28-06-2005, 11:55
Yes, it's worth it. But I'm not saying anything about the Quality Spam that you think you are capable of.

Think of it not as buying a way into the wastes, think of it as helping the site to survive.

What are you waiting for.

Iron-Father S.N
28-06-2005, 12:11
glemte at man må svare pert på engelsk her også :p

Not saying that all my spam is quality, but it's definitely some much worse spam arround..:p And I propably will buy a guildership. But I'm a bit poor at the moment

Btw, If you was refering to my "Danish cheese......" thread, that was pure quality and a serious post :D

black-hawk
28-06-2005, 12:16
hello.
end july i will be going to stavanger. i have contacted the outland store there and they gave me some information concerning gaming.
now i like to know if anyone of you come there?

Lord of Skulls
28-06-2005, 13:26
Hi:) I live in Stavanger, but I won't be here at that time.

But if you want someone to play against here I might be able to help you;)

Thud
28-06-2005, 14:18
@ Thud
Januar du og?
Flyvåpenet eller marinen?

Marinen, jeg også. :cool:

PelsBoble
28-06-2005, 14:39
Hm er jeg den eneste militærnekteren her? ;)

Ja nice og se at RBK fikk gjennomgå. Selv om jeg håpte på en uavgjort for branns skyld. Men nå får vi håpe at iversen forsvinner og at hoseth ødelegger det som er igjen av VIF :)

Lord of Skulls
28-06-2005, 14:42
Hm er jeg den eneste militærnekteren her? ;)

Neppe! Siviltjeneste er en fin ting ;)

(Kan bo hjemme, får mer penger og har kortere arbeidstid... :p )

black-hawk
28-06-2005, 14:53
Hi:) I live in Stavanger, but I won't be here at that time.

But if you want someone to play against here I might be able to help you;)

i have contacted the outland store and they told me they play every wednes day from 5 pm...
i jsut wanted to know if i can already make a deal with some one there for a battle. not that i come there and uhm.. everyone is already gaming and when they are finished the store will be closing :P

PelsBoble
28-06-2005, 17:47
Neppe! Siviltjeneste er en fin ting ;)

(Kan bo hjemme, får mer penger og har kortere arbeidstid... :p )

Men er det ikke enda finere og slippe hele greia? :D Jeg har blitt kalt inn 3 ganger nå, men har alltids greid og finne en unnskyldning

Dog de kommer vel og henter meg også til slutt :(

Iron-Father S.N
28-06-2005, 19:28
Hvor mange fra Warseer/Portent er det som skal på Black Sabbath konserten 9.juli?

Pertinax
28-06-2005, 22:40
*raises hand*

Lord-Warlock
29-06-2005, 10:17
Og kommer du inn er det visst ikke spesielt vanskelig å dimme. Bruttern var i Marinen i Rogaland i to uker før han fortalte psykologen at han ikke orka mer, og hjem med han. Da var halvparten av alle folka der forsvunnet...

PelsBoble
29-06-2005, 11:40
Ja tviler på det blir noe stress og få dimme til slutt ^_^

Og jeg skal på sabbath konserten i bergen ja :)

Bare så jævla synd at velvet revolver trakk seg!!!! Typisk bergen ;)

Ah blir digg med finalen i prøve Vm i kveld

Punk_in_Drublic
29-06-2005, 12:11
Ja nice og se at RBK fikk gjennomgå. Selv om jeg håpte på en uavgjort for branns skyld. Men nå får vi håpe at iversen forsvinner og at hoseth ødelegger det som er igjen av VIF :)

Amen to that, brother.

Snakkes,

-Punk

Lord-Warlock
29-06-2005, 12:37
Tippeligaen i år er morsom, for første gang på flere år. RBK sliter som bare det, og Start av alle mulige lag leder serien. Selvfølgelig må det jo sies å være Nordlies fortjeneste - morsom fyr, den mannen, tenner for et galt ord (dere skulle sett hva som skjedde da noen kastet vannballong på ham under cupkampen mot Lyngdal...)

TracerBullet
29-06-2005, 13:21
...og dagens ord er: "Hæ?"

Brukbart trykk i Oslo Spektrum i går, men det merkes at gutta :rolleyes: i Iron Maiden begynner å trekke på årene.
Noen andre som var der, eller som skal på ekstrakonserten i dag?

Pertinax
29-06-2005, 13:26
...but they are going out of the cup to VIF tomorrow...

:p

Punk_in_Drublic
29-06-2005, 13:36
Iron Maiden - VIF kampen er noe jeg skulle ønske å ha sett på sporten. Hele kampen. Med kommentatorer.

Snakkes,

-Punk

PelsBoble
29-06-2005, 15:05
Jeg så maiden på roskilde for 2 år siden. Merket godt at de var en smule slitne ja, men med det repetoaret de har ble det jævla nice liv uansett :D

Ja får håpe start kan ta rotta på VIF. Hvis start satser på the double kan det fort bli prioritert mindre i tippeligaen, noe som igjen fører til at brann drar hjem ett gull ;)

Dog jeg liker ikke alt dette maset om at RBk kommer til å rykke ned. Husk at de har mest penger, mye erfaring og at de faktisk har taklet motgang før. Selv om jeg hater RBK av hele mitt hjerte tar jeg ingenting på forskudd. De har komt tilbake før og kommer nok tilbake igjen. Greit at start gjør det bra, men ham kam/odd/lyn har ligget på topp på denne tiden tidligere år og de stakk ikke av med noen seier til slutt.

RBK kjøper vel hæstad/Iversen/Occean/Flo/solskjær så er det god gang...

Men tror faktisk alexander ødegaard hadde gjort det 10 ganger bedre i brann enn RBK. Men nå kan han gro fast på RBK benken for min skyld :)

Thud
29-06-2005, 19:28
Så nettopp "The Football Factory."

Artig film.

Hva sier dere? Skal vi samles på fotballpøbben, snakke innavla Bergensk og så gå ut å banke gørra ut av noen Løv Ham supportere? :p

Iron-Father S.N
29-06-2005, 21:10
Om to år Thud, om to år:D

Pertinax
29-06-2005, 22:40
Well, at least they are through to the quarter finals now.

By the skin of their teath. A 3-1 lead going into the last 10 minutes is obviously not a sure fire win for Brann at the moment.

Tulandur
29-06-2005, 22:54
hei. lenge siden sist:)

PelsBoble
30-06-2005, 12:16
Noen som fikk emd seg vm finalen i går da? steike for ett rått spill: virket ikke som dommeren hadde helt kontroll:

Lord-Warlock
30-06-2005, 12:17
Må få sett Football Factory - er den like god som Mean Machine må det bli bra. (Vet de to filmene er temmelig forskjellige, men begge er jo engelske fotballkomedier med masse vold ;)).

Når det gjelder fussball, noen som så Brasil-Argentina? Det var fotball, det... Og sammen med at nyheten om at Collina dømmer til neste år (men ikke VM :() en god dag for fotballen.

Thud
30-06-2005, 12:24
Noen som fikk emd seg vm finalen i går da? steike for ett rått spill: virket ikke som dommeren hadde helt kontroll:

Heldigvis var det ikke dommeren som avgjorde kampen, men han var ikke akkurat en poster-boy for dommerstanden. ;)

Punk_in_Drublic
30-06-2005, 13:51
jævlig fet kamp, synes også det var rart at kortene ikke halget mer. Football factory - fet film, ligner ikke han kisen som spiller hovedrollen noe sinnsykt på han kisen fra The Streets? er det han, kanskje?

hm...lurer på hvem jeg skal heie på i kampen ikveld. VIF eller Start?

Snakkes,

-Punk

PelsBoble
30-06-2005, 14:55
Hm ble ikke helt imponert over football factory faktisk. syns det ble en smule kjedelig til tider. Men en del morsomme situasjoner :)

Men brasil kampen var nic eden ja. Bare så synd at brasil styrte hele tiden. Argentina skulel fått seg et mål på 2-0 for kampens skyld.

Nå har jeg klart og bli jævli solbrent den ene dagen det var fint vær. Solfaktor 50 here i come.

PelsBoble
30-06-2005, 14:57
Og punk. Du skal heie på Start. Siden vi for all del ikke trenger og få VIF enda mer høye på pæra. Hele haugesund er jo begynt å heie på VIF etter at Grindheim gikk der. Så får for guds skyld nordlis disipler leverer.

Forresten noen som fikk med seg at staff hadde giftet seg med en mann? JEg så bare hovedoppslaget på VG men finner det faen ikke igjen. Var det bare spøk/oppholdstillatelse etc, eller var det seriøst ment? Hadde jo ikke akkurat forventet annet når man ser de forskjellige klientene hans ;) :p

Punk_in_Drublic
30-06-2005, 15:00
Oki, da heier jeg på Start. :)

Staff har vært norges svar på George Michael i årevis. Mannen utsonderer jo homoerotikk fra alle sine porer, og det eneste som manglet var at det ble "offisielt".

Snakkes,

-Punk

Lord-Warlock
30-06-2005, 15:10
Go Start, ja.

Hadde aldri mistenkt at St(r)aff var homoseksuell, men i ettertid virker det liksom så klart. Han har forøvrig en av de mest sneisne talemåtene i landet...;)

PelsBoble
30-06-2005, 15:23
Hehe det ante meg også ja. Men trodde han var gift og hadde barn etc.

Ja godt og se at Start får støtte på NpW :) Det siste VIF trenger er flere supportere.

Thud
30-06-2005, 17:03
Start? Ikke faen. Jeg takler ikke trynet på den hvalrossen som trener dem.

Men på en annen side er jeg ikke så veldig begeistra for VIF heller, heller lite faktisk ettersom treneren deres også er en liten drittsekk, så jeg håper vel at begge lagene taper.

Jeg heier på dommeren!

Og Punk, jeg må innrømme at jeg ser likheten mellom kisen i The Streets og hovedrolleinnehaveren i The Football Factory, men du vet jo de derre engelskmennene... Like alle sammen... :p

Lord-Warlock
30-06-2005, 19:03
Nordlie er Teh Man. Greit, han er også Teh Walruss. Har håndhilst på mannen/hvalrossen og han virka hyggelig nok, litt "så gjør vi det sånn, ikke sant? Og så gjør vi det, ikke sant?" med lav stemme, men kul likevel.

Men at Hulsker scorte... :(

Å vel, det blir nok utligning om ikke lenge. Vent og se.

Lord-Warlock
30-06-2005, 19:50
Hva sa jeg? ;) Ekstraomganger venter...

RBK... *Rister på hodet*

EDIT - Hva skal man si? We wuz robbed!!1! :cries:

Thud
30-06-2005, 21:05
Rosenborg er ute! Mot Hønefoss. Hønefoss!

Hah!

Lord-Warlock
30-06-2005, 21:09
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=282498

Om dere kaller dem kjerringer eller hva dere gjør. Det meste dekker det de viste i dag. Vi mangler glød og entusiasme. Helt tragisk. Vi er en klubb i krise, uten tvil. Vi har havarert.

Og han vil vurdere sin stilling. Rapper de Nordlie nå blir jeg forbanna (for ikke å snakke om hva Menigheden vil finne på...)

Pertinax
30-06-2005, 21:38
One's got to wonder what has happened in RBK. Last year, their manager fired himself because the results weren't good enough. This year... place your bets but I think the following statement might be teh truth.

Bratseth - your time is up. Now go find another job.

just
30-06-2005, 22:57
hm...lurer på hvem jeg skal heie på i kampen ikveld. VIF eller Start?

Ikke VIF.....

Rosenborg er ute! Mot Hønefoss. Hønefoss!

Hah!

Du kødder tydligvis ikke med Hønefoss.

PelsBoble
30-06-2005, 23:05
Jesus for en kveld!!!

Synd at start ikke hadde nok og gi. Angreps fotballen deres manglet en god del. De hadde sikkert 200 innlegg foran mål men 198 ble stanget rett ut, mens 2 ble kranglet inn på en svært heldig måte.

Uansett. Rbk gjør det kjempe bra ja :D Trodde det skulle løsne når ødegaard putta men den gang ei.

Hønefoss - Brann nå please!

Oestvang
01-07-2005, 00:08
Hønefoss RBK var jo litt morsomt. Men Bratseth er såpass til klyse at han kommer til å sparke alle andre før han går sjøl. Tipper jeg.

Enga... tja, litt blodfattig spill men jeg er jo fornøyd med resultatet. Er det noen andre som syns at Rekdal er litt Der Fuhrer aktig i det siste. Mannen smiler aldri. Og når han prøver ser han bare slem ut.

Nordlie derimot fortjener å tape mot VIF etter det han gjorde mot klubben, selv om Start imponerer sterkt i selve kampen.

T10
01-07-2005, 08:30
Herregud, er vi tilbake på dette kjøret igjen?

-T10

PelsBoble
01-07-2005, 09:22

-T10

Ja og nå er vi snart fulltallig igjen. Eneste som mangler er twistedcliffdog ;)

PelsBoble
01-07-2005, 09:27
Og ja må si meg veldig enig i at kjetil rekdal er en smule spesiell. Var faktisk ikke så veldig imponert av VIF i går. Målene de fikk var pga elendig forsvarsspill. Og det ene frisparket var bare trist og se gå inn. Altså det målet lignet mistenkelig på målene kvisik scorer på landslaget.

Men ganske merkelig at nordli ikke fikk gult kort. Han kjeftet jo noe så inne i granskauen på hele dommerstaben.

Og som oestvang sa. Bratseth går ikke med det første. Han nekter jo og innse at han har noe med saken og gjøre. Kan RBK bør tenke seg om før de sparker en trener som vinner serien neste gang ;) Tviler sterkt på at RBK gjør det så mye bedre hvis et par mann blir sparket. Må nok gjennomgå en liten revolusjon der oppe

Lord-Warlock
01-07-2005, 09:27
Hehe, RBK-ledelsen varsler at de skal til med opprydning og at "ingen er trygge". Kanskje de vil skifte ut seg selv? ;) Seriøst så sier jeg meg enig med Pert og satser på at Bratseth får fyken. Men Hansen har vel ikke akkurat gjort den beste jobben han heller... Jeg lurer nesten på om ikke begge to må gå.

PelsBoble
01-07-2005, 09:31
Jo men bratseh er for ego til å anta at han har noe med det og gjøre. Hansen sitt problem er at han ikke har nok erfaring. Ser jo i kamp etter kamp at bytter han gjør er veldig spesielle. Så etter kampen hvis de taper så skylder han på spillerene. Ikke akkurat noe som RBK spillerene er vant til. Jeg regner med at Hansen går sammen med en del av benkesliterene. Brattbakk, hoftun, riseth ligger vel også ganske tynt an.

Lord-Warlock
01-07-2005, 10:10
Bratseth kan vel mene hva han vil hvis styret gir ham sparken... Og hvis det skjer, kommer utbruddet hans til alle landets sportjournalister til å bli morsom lesing.

PelsBoble
01-07-2005, 10:30
Sant nok :) Men tviler sterkt på at styret har baller til å sparke han. Bratseth kan skape mye liv hvis han må gå av og ikke hansen må gå av :D

TracerBullet
01-07-2005, 11:11
Ja og nå er vi snart fulltallig igjen. Eneste som mangler er twistedcliffdog ;)
Etter post på post om fot fandens ball er det nesten så jeg savner den lille spasmisten! :skull:

Lord-Warlock
01-07-2005, 11:16
Lol.

Hva annet er det å snakke om? Politikk? Dr. Who? Den nye, gale Tom Cruise? ;)

Thud
01-07-2005, 11:22
Spiller vel for så vidt liten rolle hva vi snakker om nå. Det er ny Tippeligarunde om to dager... ;)

Lord-Warlock
01-07-2005, 11:27
Sant nok. Tromsø - Rosenborg... Den kan vel gå begge veier, men jeg vil nå tippe på et Rosenborg som desperat må vise at de fremdeles er noe.

Thud
01-07-2005, 11:34
Det er jo også Kvisas siste kamp for Brann. En kamp som Brann helst vil vinne for å holde følge med Start og Enga.

PelsBoble
01-07-2005, 11:39
Etter post på post om fot fandens ball er det nesten så jeg savner den lille spasmisten! :skull:

Du har tydeligvis ikke forstått den enorme gleden normale mennesker får av å se 22 menn springe etter en ball.

Anyways, noen som har hørt noe mer angående Moen ryktene? Hørte nå sist at Vollvik skulle legge ut mer peng for å få han allerede i sommer, men hørte ikke noe mer...

PelsBoble
01-07-2005, 11:41
Og det ser ut som om en svenske har vært her inne og gitt oss en 1 på ratingen ;) Eller kanskje det er hollenderene som er sjalu allerede.

Nå er endelig solen forsvunnet i Haugesund også. dager med sommer var det vi fikk :D

Lord-Warlock
01-07-2005, 12:09
Jepp, den er borte her også. Bryr meg ikke mye, skal ha kjøretime så det er bare greit at de andre blir snytt for finværet og strandgåing... ;)

Lord of Skulls
01-07-2005, 12:59

Tror nesten jeg må si meg enig i det... :rolleyes:

Lord-Warlock
01-07-2005, 13:04
Vi kunne jo diskutere kjære Kjell Inge, som er blitt dømt til å tilbringe 30 dager i buret. Samtidig som han tjener 100 millioner...

Pertinax
01-07-2005, 13:34
Or we could talk about issues such as:
Why haven't you joined the guild?
VIF vs. Brann?
or even old classics like:
Useless information.

I have a peice of useless info for you.

Frederick Birks (VC, MM) was an Australian recipient of the Victoria Cross, the highest and most prestigious award for gallantry in the face of the enemy that can be awarded to British and Commonwealth forces.

He was 23 years old, and a Second Lieutenant in the 6th Bn. (Victoria), Australian Imperial Force during the First World War when the following deed took place for which he was awarded the VC.

On 20 September 1917 at Glencorse Wood, east of Ypres, Belgium, Second Lieutenant Birks, accompanied by a corporal, rushed a strong point which was holding up the advance. The corporal was wounded, but Second Lieutenant Birks went on alone, killed the remainder of the enemy and captured the machine-gun. Shortly afterwards he took a small party and attacked another strong point occupied by about 25 of the enemy killing some and capturing an officer and 15 men. His coolness and bravery inspired his men throughout these operations. He was fatally wounded whilst trying to rescue some of his men who had been buried by a shell.

Thud
01-07-2005, 14:23
Useless facts, you say?

Mosquito repellents don't repel. They hide you. The spray blocks the mosquito's sensors so they don't know you're there.

American Airlines saved $40,000 in 1987 by eliminating 1 olive from each salad served in first-class.

All US Presidents have worn glasses. Some just didn't like being seen wearing them in public.

Lord-Warlock
01-07-2005, 16:20
Ubrukelige fakta...

En finsk arving til et pølseimperium fikk over en million i bot for å råkjøre, fordi bøtene der blir beregnet etter hvor mye du tjener.

93% av alle God jul-kort, God påske-kort osv blir kjøpt av kvinner.

Astronauter blir høyere når de er i rommet.

USA vurderte en gang å lage smultringformede mynter.

Hitler var Time Magazines Man of the Year i 1938.

Einstein ble tilbudt presidentsvervet i Israel i 1952 men takket nei. Da han døde ble hjernen hans tatt ut og lagt på glass for fremtidige studier mens kroppen hans ble kremert.

Man har målt den raskeste strutsen løpe i 97 km/t.

PelsBoble
01-07-2005, 16:59
Hvis kvinner bor sammen får de mensen i samme syklus. Veldig greit og vite før du drar på fest i et jentekollektiv i feil uke ;)

Pertinax
01-07-2005, 17:16
PB: Your stuff is in the shop. you can pick it up when you want to. Just leave the cash in my mail box. Anton and Hedvig know about it, since I won't be there on Saturday.

I've got a day off for good behaviour. :)

PelsBoble
01-07-2005, 17:43
Ah konge det :) Henter det nesten garantert i morgen hvis niesen min blir i litt bedre form.

Skal forresten lage meg en squig hær med chaos regler nå :D Etter jeg så orcs n goblins collectors boken måtte jeg bare. Squigs med hanekam = the win :D

Lord-Warlock
01-07-2005, 17:51
:D

Så Squigs er... Marauders? Med, øh, Goblins i grønnstoffrustning som Warriors?

just
01-07-2005, 21:33
Hvis kvinner bor sammen får de mensen i samme syklus. Veldig greit og vite før du drar på fest i et jentekollektiv i feil uke ;)

Etter å ha slitt meg gjennom et år samboende med 5 jenter (ifjor) og to jente (i år) kan jeg bekrefte dette.

Jeg kan også komme med tilleggsinformasjon om at denne uken alt for ofte sammenfalt med min uke som ordensmann.

PelsBoble
01-07-2005, 23:40
:D

Så Squigs er... Marauders? Med, øh, Goblins i grønnstoffrustning som Warriors?

Foreløbige ideer:

Min lord skal ri en squig(deamonic mount eller drage ;) ). Noen squigs må få greenstuff utvidning for å fungere som screamers.

Noen squigs vil fungere som mounts til deamonettes.

Og hvis dette fungerer bra blir det nok en unit med chaos knights som rir squigs i kamp :D

OG Just: Det hørtes bare brutalt ut. :eek:

Lord-Warlock
02-07-2005, 00:11
Enig. Svært brutalt.

Kult konsept, PB. Summoning... Lorden bruker magi til å gro dem fram?

Forresten noen som har sett på karaoke-TV på NRK2? Vi var akkurat en gjeng som åt kinamat og sang til... Masse fulle folk som ringer inn og driter seg ut, inkludert en som snøvla om at det hadde skjedd en katastrofe og at han ikke kunne se.

Tulandur
02-07-2005, 08:48
høres artig ut fikk med meg lit av sluten men ikke no mer desvere :(

PelsBoble
02-07-2005, 10:26
Kult konsept, PB. Summoning... Lorden bruker magi til å gro dem fram?

Forresten noen som har sett på karaoke-TV på NRK2? Vi var akkurat en gjeng som åt kinamat og sang til... Masse fulle folk som ringer inn og driter seg ut, inkludert en som snøvla om at det hadde skjedd en katastrofe og at han ikke kunne se.

Ja det må bli en gal trollmann som avler frem disse beistene :)

Han som ikke kunne se gikk sannsynligvis litt for hardt ut på metanolen. Metanol skal nytes ikke styrtes

Thud
02-07-2005, 10:42
Jeg såg litt på Karaoke-TV forrige fredag med noen kompiser og det virka jo some de i studio var minst like drita som de som ringte inn. Inkludert Grand Prix Jostein som tok helt av...

Lord-Warlock
02-07-2005, 10:48
Så sant, så sant... Må være en god måte å tilbringe fredagskvelden på, drikke seg dritings helt gratis foran 2-3000 seere :p

Punk_in_Drublic
02-07-2005, 13:31
Etter å ha slitt meg gjennom et år samboende med 5 jenter (ifjor) og to jente (i år) kan jeg bekrefte dette.

Jeg kan også komme med tilleggsinformasjon om at denne uken alt for ofte sammenfalt med min uke som ordensmann.

Gud hjelpe.

Ubrukelig fakta: Sommeren har kommet til Finnmark. Og. Jeg skulle egentlig bare innom jobben for å drite, men ble lurt ned foran datamaskinen før jeg kom meg ut igjen.

Snakkes,

-Punk

just
03-07-2005, 06:45
Gud hjelpe.

Vel, i år var det faktisk ikke så ille, men det hjalp stort at disse jentene hadde et litt større festbehov, i motsetning til fjoråret da "fest" = "tenne telys, drikke te og se på Ungkaren". La oss bare si at det føltes som om jeg levde i en permanent Doktor Greve reklame. Ikke var de pene å se på heller.

Punk_in_Drublic
03-07-2005, 15:45
"fest" = "tenne telys, drikke te og se på Ungkaren".

Jeg takler ikke sånne damer. Da jeg bodde sammen med tre jenter var det helt fett, da g-strengene og ølflaskene lå strødd overalt.

Snakkes,

-Punk

Lord-Warlock
03-07-2005, 16:11
*Syder av misunnelse*

Å vel. Angående Rosenborg - Dagbladet hevder at Eggen og Perry går etter dagens kamp. Bare tre kvarter til runden begynner...

TracerBullet
03-07-2005, 18:47
Stikker bare innom for å nevne at nå stikker jeg sørover en tre ukers tid.
Det er tid for 'Cerveca y calamares' igjen. :D

Pertinax
03-07-2005, 19:02
Brann Ham Kam 2-0!

Second place on the table!

And Lillestrøm lost. Looks like I'll have to call Tom Erik, tomorrow as well :evilgrin:

Lord-Warlock
03-07-2005, 19:07
Hmm... Rosenborg won. Don't know if they're out of the crisis yet though...

Azroth
03-07-2005, 19:18
Jeg var av en eller annen grunn aldri aktiv på den gamle tråden, men tenkte jeg fikk stikke innom å si hei på denne.

Hei.

Sånn, da var i det minste det unnagjort. Er ikke særlig aktiv på nettet i det hele tatt nå for tiden (jobber alt for mye), men skal prøve å huske og titte innom her i ny og ne. Snakkes.

Lord-Warlock
03-07-2005, 20:34
Du burde stikke innom så ofte som mulig, det er merkelig befriende...;)

Ikke ofte jeg anbefaler tråder, men...:Perchance to dream... 40K-tråden (http://www.portent.net/forums/showthread.php?t=5458&page=1&pp=10).

Lord-Warlock
03-07-2005, 21:18
Hah! Spis den, FFK! Start tar ferie seks poeng foran Bergensfolket...

just
03-07-2005, 21:25
Brann Ham Kam 2-0!

Second place on the table!

And Lillestrøm lost. Looks like I'll have to call Tom Erik, tomorrow as well :evilgrin:

Hehe. Tell him "Haha" from me aswell.

Ar-Earandur
03-07-2005, 22:52
Du burde stikke innom så ofte som mulig, det er merkelig befriende...;)

Ikke ofte jeg anbefaler tråder, men...:Perchance to dream... 40K-tråden (http://www.portent.net/forums/showthread.php?t=5458&page=1&pp=10).

Syke greier, syke greier.

Må prøve å stenge en Bar i Keiserens navn en gang :D

Pertinax
04-07-2005, 08:23
How can a football team base itself purely on the tactic of scoring goals in the last 10 minutes of the game?

PelsBoble
04-07-2005, 09:35
Det er jo helt utrolig at en back skal putte så mye mål også. Syns FFK hadde fortjent en uavgjort, men Start gjorde det igjen. Sikkert like greit så er RBK fremdeles stresset ;)

Pertinax
04-07-2005, 10:30
And what about that watering of the field. Or rather, half of the field?

You do realize that Start so far this season have not lost at home? And all but about 5 goals at home have come in the last 15 minutes.

Tilfeldig? Neppe!

Thud
04-07-2005, 15:27
Fordømt irriterende.

Og forresten, jeg leste nettopp gjennom hele UKGT heat 3 tråden til Brother Edwin, og herregud for en farse. Det var en nitten sider lang konsistent tirade av idioti og bitterhet. Link (http://www.portent.net/forums/showthread.php?t=4855) :rolleyes:

Pertinax
04-07-2005, 22:14
Well, there were strike handed out. Especially since the arguement overflowed into a second thread, about Lysander and the Imperial Fists Terminator army.

T10
05-07-2005, 11:06
Hvis det er verdt noe:

B.E. har i hvertfall overbevist meg om at det får være slutt på mine turer til GT. Kanskje jeg kaster meg på for å få prøve Warhammmer GT en gang, men nå er snekkern igang med kista.

Jeg kan i hvertfall skryte på meg en 8. plass fra GT -99 med Pertinax sin emminente Kaos hær, Kampfgruppe Pfeiffer II!

-T10

Punk_in_Drublic
05-07-2005, 11:09
Tsk. hvem trenger GT når man har slike eminente motstandere hjemme?

Snakkes,

-Punk

Pertinax
05-07-2005, 11:33
Who needs GT when you have WW??

;)

Punk_in_Drublic
05-07-2005, 11:39
Nettopp! Jeg setter aller kluter til for at jeg skal kunne delta på 3'ern. Jeg ser for meg at det kan blir rasende festlig.

Snakkes,

-Punk

Punk_in_Drublic
05-07-2005, 11:39
Forresten, hva har skjedd med www.bba.no?

-P

Pertinax
05-07-2005, 12:32
Looks like it is down. Stig might be tinkering all over it again.

Tundra is still there though, but its been a bit slow recently...

Punk_in_Drublic
05-07-2005, 12:46
yeah, BG er på ferie ;)

Har du en direktelink, pray tell?

Snakkes,

-Punk

Pertinax
05-07-2005, 12:51
http://darkwulf.modded.me.uk/phpBB2/index.php

Punk_in_Drublic
06-07-2005, 09:28
@T10: Jeg fikk Jade Empire i posten i går. Hva kan jeg si, Bioware har gjort det igjen. Se frem til jeg har spilt det sønder og sammen, for det er feiende flott.

Snakkes,

-Punk Diddy

T10
06-07-2005, 12:25
Hm. Været i Bergen er ikke så bra at jeg ikke kan kjøpe meg et nytt spill til x-box.

Jeg har forresten kun den lille bilturen igjen på slutten, så har jeg rundet Halo (1) på Heroic.

-T10

Lord-Warlock
06-07-2005, 12:50
Hmm... Miller er visstnok i samtaler med Dundee United om tilbakekomst til gamlelandet. Hva sier Bergensfolket?

Punk_in_Drublic
06-07-2005, 13:34
Hm. Været i Bergen er ikke så bra at jeg ikke kan kjøpe meg et nytt spill til x-box.

Jeg har forresten kun den lille bilturen igjen på slutten, så har jeg rundet Halo (1) på Heroic.

-T10

DO it. Den bilturen er forøvrig en drittjobb.

ang Miller, så tror jeg faktisk at jeg kommer til å begynne å grine dersom han drar. Først Kvisvik, greit nok, liksom, men så MILLER OGSÅ? Vi kan ikke miste begge playmakerene våre.

Snakkes,

-Punk

T10
06-07-2005, 13:48
"Fat Charlie" skal da vel aldri slutte.

Håper vi.

-T10

Lord-Warlock
06-07-2005, 14:11
Beklager, men det ser nesten sånn ut... Hvis han stikker henter nok Brann inn noen andre med kompensasjonen de får, blir interessant å se hvem det blir.

Andre nyheter: Glimt går til sak mot Start pga vanning av banehalvdel, og Green Day firte ned det norske flagget fra hotellet i Kristiansand og hengte opp ei truse istedet.

Iron-Father S.N
06-07-2005, 17:31
Var det Battleclub i går?
Glemte det helt eg :cries:

just
07-07-2005, 00:20
Green Day firte ned det norske flagget fra hotellet i Kristiansand og hengte opp ei truse istedet.

Og hva gjorde det norske flagget oppe på flaggstangen på hotellet (Caledonien regner jeg med, det er vel der de fleste artistene blir innkvatert under Quarten) på det tidspunktet? Det var midt på natta.

Den beste historien fra det nachspielet var da Billie Joe og noen andre snek seg inn på rommet til en familie via verandaen. Tenk og våkne opp å se han i rommet ditt. Familien fikk etter sigende 500 NOK i erstatning fra hotellet.

Thud
07-07-2005, 00:26
Iron-Father: Det var ikke battle club, nei.

Just: Det var en vimpel.

PelsBoble
07-07-2005, 19:55
Hallo.

Jeg har vært en smule fraværende etter at jeg lastet ned GTA SA for 3 dager siden. Nå er jeg 80 % igjennom dritten :D

2 dager til og det bør være i boks ettersom oppdragene blir en smule vanskeligere nå for tiden.

Angående vanning av banehalv del. Var det ikke en sak om noe lignende i england? At et fotball lag lot gresset bli høyere ca 20 meter inn på hver banehalvdel. For da at ballen skulle stoppe kjappere, og da de som var vant til det fikk en stor fordel.

Nå er jeg i gang med å konvertere min chaos giant :) Blir stas og spille med to large targets som causer terror (lord på drage) og 8 chosen khorne knights ;) Selv om det fungerer sikkert dårlig mot de nye woodelves

Iron-Father S.N
07-07-2005, 22:33
Har de som skal på Black Sabbath noen planer om og gå sammen bortover på konserten?
Han eg skulle gå med solgte biletten sin nettopp så no sitter eg igjen med en bilett å ingen og gå med:(

Pertinax
08-07-2005, 09:27
I'm looking at getting Sabbath concert goers together.

So who is going? PB, IFSN, me. Anybody else?

Thud
08-07-2005, 12:37
Jeg skal. Bare fortell meg hvor og når så kan jeg møte dere der.

Pertinax
08-07-2005, 13:14
OK. I'll send out a general message when I've talked to dustbunny (who is going too...)

Punk_in_Drublic
08-07-2005, 13:52
De av dere som pleier ukentlig omgang med Odin, bør be han om å dra seg inn hit og spre hygge og sarkasme.

Nei, se der er det helg!

Snakkes,

-Punk

Iron-Father S.N
08-07-2005, 15:06
Pertinax, sounds good :)

Ja, hvor ble det egentlig av Makaber?

Pertinax
08-07-2005, 15:38
That, boy, is a very good question.

In other news:

THURSDAY 14th is late night opening.
I shall be running a 40K tournament, 750 points, standard set up.
We start at 18:00, and keep going as long as needed.

FRIDAY 15th. From 19:00 BATTLECLUB. The one that was posponed. We shall be starting in opening hours, and playing out through the night...

PelsBoble
08-07-2005, 22:37
Hallo. Jeg skal på sabbath ja. Litt usikker på om det blir noe vorspiel dog. Dama skal jobbe til halv 5.

Men når begynner egentlig opplegget? står halv 7 på billetten, men hvordan er det med kø og sånn? Regner med det blir en smule kø, så vet ikke om det er lurt å komme tidligere

Lord-Warlock
08-07-2005, 22:41
Sier meg enig i at Makaber må re-rekrutteres omgående. Er vel bare ham og TCD vi mangler nå...

Ellers noterer jeg meg at Broder Frosk er tilbake, men "har lite å gjøre med GW lenger".

Iron-Father S.N
08-07-2005, 22:45
pert, har du snakket med Dustbunny nå?

Iron-Father S.N
08-07-2005, 22:47
Vet ikke helt når man bør gå bort til konserten.. man har jo selvfølgelig en kø å ta hensyn til, men vil jo gjerne ha en forholdsvis god plass og.. så må vel bli en lett blanding av kø og god plass :)

PelsBoble
08-07-2005, 23:04
JA blir sikkert litt stress. Men men får vel finne den gyldne middelvei. Er det lov og ta med medbrakt? Eller går det an å kjøpe der?

Thud
09-07-2005, 10:22
Er det andre en meg som har våknet opp med de to spørsmålene:
Hvordan kom jeg meg hjem?
Og, hvor i helvete er klærne mine?

Forresten, postet jeg på fylla i går kveld? Muligheten er der, med tanke på at det står to msn vinduer oppe som jeg overhode ikke kan huske å ha deltatt i...

Men, seriøst... Hvor er klærne mine?? :wtf:

Pertinax
09-07-2005, 11:34
It's nick's fault, thud.

I suggest that we get together at 18:00, and meet up at the ferry terminal at Skolten. I'm thinking at the entrance to the terminal building.

18:00.

Iron-Father S.N
09-07-2005, 13:43

Forresten, postet jeg på fylla i går kveld? Muligheten er der, med tanke på at det står to msn vinduer oppe som jeg overhode ikke kan huske å ha deltatt i...

Men, seriøst... Hvor er klærne mine?? :wtf:

Snakket med deg en stund på msn i går kveld....

"EG E IKKE FULLL!!! DU E FULLL!!"

og...

"HVORR BELI ALLE ØLLA MINE AV!?"

;)

just
09-07-2005, 15:46

Våknet med følgende ubesvarte spørsmål fra gårsdagens sjøslag:

Hvor er nøklene mine? Oppfølgningsspørsmål: Hvordan kom jeg meg inn uten nøkler?
Hvorfor ligger dagens (lørdag) utgave av Dagbladet på skrivebordet?

Lord-Warlock
09-07-2005, 16:48
Hvorfor ligger dagens (lørdag) utgave av Dagbladet på skrivebordet?

:confused: Du brøt deg inn i redaksjonen og stjal et rykende ferskt eksemplar?

Warppaw
09-07-2005, 17:15
Jeg klarte å skaffe meg en Sabbath billet forrige uke, og kan rapportere at det var en minnesverdig konsert.
Skal Soulfly varme opp i Bergen også? I spektrum dukket Sabbath i alle fall opp cirka halv ni, altså en time etter konserten startet.

Hadde noen giddet å gi en oppsummering av Ozzy's oppførsel på scenen i Bergen? Her virket det i alle fall som om han hadde blitt gitt en betraktelig "opp"-dose. Han gliste som en femåring i en godtebutikk under mesteparten av konserten.

Punk_in_Drublic
09-07-2005, 21:32
T10: før du evt hiver deg rundt og kjøper jade empire: http://www.warseer.com/forums/showthread.php?p=106107#post106107

Snakkes,

-Punk

Lord Setra
09-07-2005, 22:33
Frisk god dag denne er på min alder for det første stolpe inne nordmannen tråden. Her over håper der ville være mange flere å komme.

Thud
10-07-2005, 00:10
Setra, despite your flawless spelling what you just wrote makes no sense whatsoever...

Pertinax
10-07-2005, 09:35
Weclome to NpW anyway.

Well, Sabbath was a pretty good concert. Pity that Ozzy's voice broke towards the end of it and there were some ****** in the crowd...

Lord Setra
10-07-2005, 10:26
Setra, despite your flawless spelling what you just wrote makes no sense whatsoever...

JEG forsøkt :(

Iron-Father S.N
10-07-2005, 17:08
Sabbath var absolutt verd å få med seg, men det var som sagt noen som hadde fått et par duggfriske for mye i publikum..
Men eg sitter igjen med et spørsmål: Dagfinn Lyngbø varmet opp? Hvorfor?
Det andre oppvarmingsbandet (som eg ikke husker navnet på) var ganske bra da:)

Dere som satt dere til bak Brygge-museet; Skjedde det noe mer utover kvelden?

PelsBoble
10-07-2005, 19:34
JA steike så stemmen til ozzy sprakk. Er vel på tide og gi seg nå :(

Uansett mye liv, men mye tullinger ja. Stod helt fremme på høyre side av scenen og politiene der dro mann etter mann inn der. Dagfinn varmet opp pga velvet revolver fant ut det ikke gadd å komme til bergen (eller familiære årsaker som de sier selv)

T10
11-07-2005, 08:03
T10: før du evt hiver deg rundt og kjøper jade empire: http://www.warseer.com/forums/showthread.php?p=106107#post106107

Snakkes,

-Punk

For sent. Directed Cha Khan er i gang med å mestre både det ene og det andre.

Ellers:

- Halo rundet på Heroic. Det var intenst deiling å endelig komme i mål.
- Halo 2 multiplayer pack anskaffet og installert. Viser seg at disken inneholder filer som installeres på harddisken (fornuftig nok). Disken videreført til The Machine. Si ifra hvis du vil ha den, Punk.

-T10

T10
11-07-2005, 08:10
Frisk god dag denne er på min alder for det første stolpe inne nordmannen tråden. Her over håper der ville være mange flere å komme.

Fresh/healthy good/nice day this is on my age for the first pole/rod in/inside the norwegian man thread. Over here hopes there will be many more (of) to come.

It makes perfect sense!

:-)

-T10

Punk_in_Drublic
11-07-2005, 11:11
Mh, hva byr Halo Multiplayer pack på av morro, da? Gi gjerne en tilbakemelding i Jade Empire tråden påhva du synes, forresten.

Snakkes,

-Punk

The Grand Wazoo
11-07-2005, 11:24
Tipper at Makaber er blitt slukt av den onde WoW-demonen (sånn som enkelte andre av oss *host* ).

Ellers het det andre oppvarmingsbandet Stonegard.

Pertinax
11-07-2005, 12:02
Who were not bat at all. Especially when you consider that Lyngbø was the other one.

Iron-Father S.N
11-07-2005, 13:13
Stonegard var bra ja, men dagfinn passet dårligere inn en en cæsar-salat på Fotballpuben..
Men må innrømme at tekstene var litt artige til tider med strofer som:
"Jeg tar meg på snoppen"
"Han er på vei! Han må passe seg" Den siste ble gjentatt litt for ofte i en sang menmen ;)

T10
11-07-2005, 14:01
Mh, hva byr Halo Multiplayer pack på av morro, da? Gi gjerne en tilbakemelding i Jade Empire tråden påhva du synes, forresten.

Snakkes,

-Punk

H2MP:

9 ekstra brett - ganske digge sådanne.

Justerte "regler" - styrkeforholdene våpen imellom er endret, samt at det å smaite noen med den lille plasma pistolen i nærkamp er betraktelig mer effektivt.

For oss som ikke har brydd oss med å melde oss inn på x-box live er det nok en grei investering hvis disken går på rundgang i flokken.

-T10

Lord-Warlock
12-07-2005, 20:05
Hmm... Synes nesten noen bør poste her i dag, selv om det ikke er mye å si (annet enn å merke seg over at RBK lar Hoftun gå, muligens).

PelsBoble
12-07-2005, 22:02
JA pause i serien = lite posting her ;)

Hoftun er over sine glans dager uansett så håper at RBK beholder han :)

Colonel Krieg
13-07-2005, 00:41
Er det noen andre her som er fortapt i Battlefield 2?

Kjerringen begynner å bli litt "små" irritert ettersom jeg sitter alt formye foran dataen og spiller

Muffe
13-07-2005, 01:02
Da var jeg og på plass, også kjent som The Pee God. Byttet nick nå når den nye siden kom.

Tenkte det var på tide å ta en tur innom:D

Pertinax
13-07-2005, 08:49
Damn straight!

REMEMBER: 750 points small tournament 40,000 on Thursday at 18:00, Avalon!

Punk_in_Drublic
13-07-2005, 10:15
But, I wanna! :( ..... :cries:

Later,

-Punk

Pertinax
13-07-2005, 11:37
later, it will have to be....

PelsBoble
13-07-2005, 11:56
Er det noen andre her som er fortapt i Battlefield 2?

Kjerringen begynner å bli litt "små" irritert ettersom jeg sitter alt formye foran dataen og spiller

Jeg er fortapt i GTA: SA. Trodde jeg skulle greie å runde det kjapt men har nå gått en uke og har 96,4 % fullført. Noe så inne i helvete mye små oppdrag og ting som må finnes.

Ah håper jeg får komt meg på neste Battle club. REiser kanskje til stavanger på fredag, men kan være det blir utsatt noen dager :)

Iron-Father S.N
13-07-2005, 22:51
Ahhh... WoW......
Finnes det noe bedre å gjøre på?

Thud
13-07-2005, 22:57
Ahhh... WoW......
Finnes det noe bedre å gjøre på?

Jeg kommer på en lang rekke ting i farta... Bl. a. bli voldtatt av et sentralstyremedlem i Ottar, banka opp av en kar fra Knarvik, høre på Dscjingis Kahn's superhit "Moskau" sammenhengende i fire timer, ha heldagsprøve i bilkræsj.

Punk_in_Drublic
14-07-2005, 07:08
Som de pleier å si det, her på dette spennende og nye informasjonsdelings mediumet man kaller internett: "LOL" (!!!1!1one@)

Snakkes,

-Punk

PelsBoble
14-07-2005, 12:03
Jeg går for den mer profesjonelle ROFLMAO!"# !"!" 1337

PelsBoble
14-07-2005, 12:04
Forresten er det en kur mot kyssesyke? Fant ut at jeg hadde store mengder av alt slags virus i kroppen. OG blant annet at jeg hadde for mange blodceller og noe. Siden leger ikke kan forklare en dritt, så forstod jeg heller lite.

Edit: Jeg skal visst testes mere. Blant annet mot epstein-Barr viruset.

Oestvang
14-07-2005, 18:11
Nei, kyssesyke er bare å vente ut tror jeg. Var det som skjedde med søs.

PelsBoble
14-07-2005, 19:33
JA det jeg også har hørt. Noe dritt med virus. Takke seg til bakterier. Da er det jo bare å kjøre hardt på antibiotika

T10
15-07-2005, 09:20
Jade Empire: Stort sett så liker jeg det. Som vanlig i slike spill får jeg mye fik i nærkamp, men det går fremover.

Har ikke spilt siden forrige fredag, men da kom jeg også et godt stykke.

Punk: Jeg holder på å jobbe meg igjennom Halo classic på Legendary. Det er skikkelig vanskelig, men det gir en fantastisk tilfredsstillelse hver gang meldingen "Checkpoint... done" kommer opp på skjermen.

DO it!

-T10

just
15-07-2005, 15:17
Sliter litt med 10 dagers abstinens fra WoW ja.

Pertinax
15-07-2005, 15:55
Struggling with 6 day weeks of work...

Lord-Warlock
15-07-2005, 16:12
Vil minne alle på at stemminga er i gang borte på Warseer Awards. Bruk stemmeretten! ;)

Iron-Father S.N
15-07-2005, 18:26
Eg kommer meg ikke ned til Battleclub i dag heller:(

Må bære 2400liter med sand og grus pluss to paller med stein... Men hvis eg skulle finne på og bli ferdig fortere enn en hvis tvilsom fyr med trikot med undertøyet utenpå kunne klart det så kommer eg likevel :mad:

Foresten det nye blå designet friker meg ut!
Hvorfor skifter det til rødt nå eg trykker på reply, men ikke når eg logger inn?

Pertinax
15-07-2005, 23:27
Clear the cookies on your PC, and log in again. It should help.

Makaber
16-07-2005, 04:26
*Ri inn på en utstoppet elg*

Morn morn! NPP er eneste grunnen til at jeg gidder å stikke innom igjen. Fint å se jeg er blitt savnet, det er gjensidig.

PS: Jeg kan selvtilfreds og eplekjekkt konstantere at jeg dominerer på mange av de nye Halo 2-banene også. Pistol Whip rir igjen!

PPS: Hva faen er dette NpW-drittet? NPP i våre hjerter!

T10
16-07-2005, 10:53
Navnet "warseer" ble tydeligvis stemt frem som det beste alternativet for ny site. Hvilke bringer disse spørmålene til overflaten:

Var det *ingen* bedre alternativer?
Hvem var han som stemte?
Finnes det en gud?
Hvor kommer vi fra? Hvor skal vi hen?

-T10

PelsBoble
16-07-2005, 13:23
Hallo.

Vel det stod vel mellom warseer og conscripts i slutten. Betyr vel egentlig heller lite hva siden heter ettersom det er portent uansett.

Uansett en ting jeg lurer på. Hvis jeg leier inn 10 crossbow dverger til khorne hæren min (ja slå meg med målebånd etc), så har dow en teit oppgradering på championen. Den får +1 BS isteden for +1 attack. Men tror du det hadde gått greit å bare bytte ut den BS med ett ekstra attak så jeg slipper å rulle ekstra for champen?

Anyways, min giant ble slaktet brutalt i går. Eneste han greide å gjøre var å falle på 4 black guard elfer som heldigvis daua :)

Lord-Warlock
16-07-2005, 13:33
Dverger i en Khorne-hær? Ehehehehem... Jeg håper for Grimnirs skyld at det er convertion-arbeid involvert. Ellers er sjansen liten for at motstanderen går med på å flytte ekstrapoenget.

Zactar
16-07-2005, 16:22
Ja ja. Ting skjer... Gårsdagens Battle Club var intressant.. Må jobbe litt mer med tactics for Relictors men de funka jo bra så langt....
Sommerferien er nå over for min del så jobbing frem til start....

PelsBoble
16-07-2005, 16:25
Jada, blir mer chaos dverg stil på de. Uansett er det så stor fordel med det ekstra angrepet? Tenkte bare for å spare tid hovedsaklig. Og at vanlige dverger har champ med +1 attack hvis jeg ikke husker helt feil. (dvs crossbowmen dwarfs)

Makaber
16-07-2005, 19:17
Jeg ville bare dritt i det. Å ha BS 4 på en kis kommer ikke til å spille noe vesentlig rolle, og hvis dvergekarene kommer i nærkamp, har du spilt som en kjerring og et ekstra Str3-angrep kommer ikke til å få dem ut av knipen uansett.

PelsBoble
16-07-2005, 22:03
Ja sant nok :)

De skal bare være et forstyrrende element som kan kanskje skyte ned en soldat og to. 10 styrke 4 angrep me 30" range er ikke så dumt uansett. Og isteden for champ kan jeg jo bare ta en ekstra soldat for 2 poeng mer så slipper jeg unna alt stresset ;)

Pertinax
16-07-2005, 22:31
Anybody got any ideas what we can do to get the German guy, Jørg to win a game soon? Short of getting him to play a Chimp.

PelsBoble
17-07-2005, 00:31
Hm. Han må lære seg og spille med en liste tror jeg. Nå varierer han så mye at han ikke blir kjent med unitene sine. Og når du ikke vet styrkene/svakhetene til unitene dine blir det fort rot i combat ;)

MEn Cult of Slaaneesh hæren blir sikkert stas hvis han lager seg en stabil kjerne, og heller bytter ut noen special/rare choices hvis han vil ha forandring.

MEn tror faktisk khorne hæren min gjør det bedre mot Cult of Slaaneesh enn mot DE armien. Mindre skyting er et stort pluss for meg i tillegg til at jeg har chose knights mot hans vanlige ^_^ Dog magien hans blir skummel

Muffe
17-07-2005, 02:42
kan satse på at han kan Slå PK..hehe..neida..

Jeg tror han vil kommer til å vinne så fort han finner ut hva hans svakheter er

Makaber
17-07-2005, 07:00
Jeg kan ta med beistegutta og "calle ham out" neste tirsdag. Jeg er ikke kompetent nok til å garantere en seier, enn så dårlig dere gir uttrykk fokjdafljkdasf

Jeg er full og gidder ikke skrive mer.

PelsBoble
17-07-2005, 11:16
Mot beistmenn bør han revurdere repeater xbows ihvertfall. Siden long range+repeater+skirmishers gjør det en smule vanskelig å treffe. MEn et monster av et eller annet slag burde gjort seg, og han har jo en hydra og en manticore.

just
17-07-2005, 17:54
Anybody got any ideas what we can do to get the German guy, Jørg to win a game soon? Short of getting him to play a Chimp.

Import me to Bergen. Unless that was covered in the "chimp" option.

Når det gjelder navnet var jeg veldig for "The Rending Pony", men det ble lagt ned forbud mot det. Tenk bare på mulighetene det navnet hadde gitt med logo, banner og ikoner. :)

Lord-Warlock
17-07-2005, 22:06
The Rending Pony Inn
Heated, occasionally flame-hot discussions
Half-truths, hearsay and gossip
Amazing benefits for an afforable prize

Jaja, stemt er stemt...

Sgt John Keel
17-07-2005, 22:28
Pertinax, what happened to bba.no? I can't access it.:mad:

Anyway, I too believe it should've been the Rending Pony.

/Adrian

Thud
17-07-2005, 22:44
The main site is down (for some reason) but you can still access the forums here: http://darkwulf.modded.me.uk/phpBB2/index.php

Sgt John Keel
17-07-2005, 22:50
The main site is down (for some reason) but you can still access the forums here: http://darkwulf.modded.me.uk/phpBB2/index.php

Yay!

/Adrian

PelsBoble
18-07-2005, 16:50
Hm skulle ikke rainbow fikse designet påbba.no siden?

Jeg er for tiden i haugesund, så kan dessverre ikke være tilstede på neste battle club. Dog til neste gang bør jeg ha fått gianten sammen :)

Punk_in_Drublic
19-07-2005, 07:53
Hvis vi skal dominere dette forumet, bør folk ta seg kraftig sammen og lire av seg mer skit på norsk.

Jaja, det er jo sommerferie.

Snakkes,

-Punk

T10
19-07-2005, 09:01
Punk - jeg har kost meg litt med Jade Empire igjen, og det er et par ting jeg må lære meg.

Harmonic combos? VFIH er det for noe?

Teach me, Master B.!

Punk_in_Drublic
19-07-2005, 09:09
Kan liksågodt bruke denne tråden til det formål for å booste post count'en :p

Harmonic combos, gitt. Litt vanskelig å få til i mølje slåsskamp. Greien er at du må lande et kraftig support angrep (Som f-eks heavenly wind eller lignende. De er merket med support style symbolet), for så å lande et kraftig martial arts angrep rimelig umiddelbart etterpå. Så får man forskjellige resultat.

Den comboen jeg har prøvd ut er heavenly wave (som egentlig suger mest av alle support stilene) med et kraftig legendary strike follow up. Da blir motstanderen gjort til stein så et lett angrep etter det knuser offeret i fillebiter.

Tok du den?

Later,

-punk

T10
19-07-2005, 11:18
Å være dataspill NPC må være en skikkelig drittjobb innimellom.

-T10

Muffe
19-07-2005, 12:17
Woho! Fikk Batman DvD'en i posten i dag. Altså den Aller første Batman. Skal bli kos.

Pertinax
19-07-2005, 13:15
This town needs an enema...

Brann/Birmingham tonight? Weather advantage certainly goes to Brann...

Punk_in_Drublic
19-07-2005, 17:43
Og jeg som i mitt overmot hadde håpet at den kampen hadde nok celebritets-faktor til å sendes på tv. Nåja, jeg kan spille min egen fotball! :mad:

Snakkes,

-Punk

just
19-07-2005, 21:45
Woho! Fikk Batman DvD'en i posten i dag. Altså den Aller første Batman. Skal bli kos.

Den fra 1966 med skuespillerene fra serien i hovedrollene ?

Makaber
20-07-2005, 01:03
Sharkspray!

Punk_in_Drublic
20-07-2005, 11:35
Hæ? :confused:

Snakkes,

-Punk

Muffe
20-07-2005, 12:29
Hæ? :confused:

-Punk

helt enig

hæ? :confused:

T10
20-07-2005, 12:29
Gamle Batman hadde gadgets for alle omstendigheter.

"Fortunately, Robin, I was able to resist Mr. Freeze's cold-ray because of my thermal Bat-underwear!"

Anti-haispray var en av dem.

-T10

Punk_in_Drublic
20-07-2005, 13:02
Ah, jeg tok den ikke ut av sammenhengen.

*Snip*
*lim inn*

Snakkes,

-Punk

just
20-07-2005, 16:01
Pussig, i og med at jeg nettopp leste en "Top 10" liste i SFX om de mest bisarre tingene i "Bat-beltet". Vel, det var 19 og ikke 10, men det er ikke poenget. En som slo meg som pussig var et "lettvekts Batman kostyme til bruk i nødstilfeller". Akkurat. Så beltet hadde han på seg, men drakten lot han bli.

Husker da NRK viste serien rundt de tider Tim Burton lagde Batman filmen(e) sin(e). Det var....sære greier.

Av andre irrelevante ting kan det meldes at jeg akkurat har sett de første episodene av sesong 9 og 2 av henholdsvis Stargate SG-1 og Stargate: Atlantis, og de var bra. SG-1 var ny og frisk, og mine personlige bekymringer for X-Files syndromet ser ut til å være ikke - eksisterende. Atlantis fortsatte der de slapp.

Pertinax
20-07-2005, 16:57
Brann Birmingham 4-0

Not bad really, considering it was a reserve team that did it.

For those that don't know, Brann was trying out a new player, Fabijan Cipot. Who was actually doing very well. And then...
http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml;jsessionid=TX13T1KR5O10FQFIMUNSFEQ?a rticleID=82359
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=284467

Punk_in_Drublic
20-07-2005, 18:11
Utrolig trasig det der med overivrige engelske drittunger/godstog i fotballsko.

Seieren derimot, var en opptur.

snakkes,

-punk

PelsBoble
20-07-2005, 18:53
Den taklingen var en smule kvalm og se på. Minte meg på den film snutten av han kickbokseren som fikk knekt foten i ringen og den hang og dinglet etterpå.

Thud
20-07-2005, 20:09
Veldig trist for Cipot, da... To brukne bein i leggen holder ham nok unna fotballen en stund...

PelsBoble
21-07-2005, 01:54
Ja og i en alder av 28 er det ikke akkurat en lys fremtid i møte. Men de er mange som har knekt foten i fotball og klart seg fint. se bare å Andy Cole for eksempel. Han var vel ute ett år men kom seg opp il gammlt nivå etterpå.

Punk_in_Drublic
21-07-2005, 07:43
Vel, med to privat forsikringer og en evt saksøking av Birmingham går det tilsynelatende bar økonomisk.

AAARGH! Bare 8 dager igjen får jeg pakker snippeskene min og kommer meg til helvete vekk i fra en av norges mange armhuler. Det kommer til å være som å blir født på ny.

Snakkes,

-Punk

T10
21-07-2005, 10:48
Hva? Skal du resie 150 km sørover og bli lestadianer?

-T10

Punk_in_Drublic
21-07-2005, 10:58
Nei, jeg skal reise FRA dem. Det er her oppe alle lestatianerene er. Kommer til Bergen 3. august, forresten. Forbered dvergene.

Snakkes,

-Punk

Pertinax
21-07-2005, 12:11
Cipot looks like he is Bergen's favourite at the moment. Front page of BT again.
And Brann and Per Ove Ludvigsen are really taking care of him.

T10
21-07-2005, 13:14
Dverger? Har ikke Machine fortalt deg at det er den nådeløse Empire hæren min som hersker nå?

-T10

Pertinax
21-07-2005, 13:47
3rd August: Ho wlong are you here for?
*Plans small mini-tournament*

Punk_in_Drublic
21-07-2005, 14:05
Nei. Har du klart å gjøre den spillbar? :p
Fortell, fortell.

Snakkes,

-Punk

T10
21-07-2005, 14:35
Jeg har restrukturert den noe:

Greve på griff med Seierslaurbær og Rustning av Meteorisk Jern
Trollmann av annen grad med Trollmannsstav og Energistein
Kaptein til hest med Fortryllet skjold og Maktens sverd
Krigerprest med Kommandostokk

1x 30 spydmenn med Griffsflagget
- 2x 10 støttetropper med bueskyttere
3x 10 riflemenn
1x 9 riddere av den indre sirkel med Krigsflagget
2x storkanoner

-T10

Punk_in_Drublic
21-07-2005, 14:42
gud, jeg har savnet fornorsket fantasi begreper. Det gjorde godt. Solid hær!

Snakkes,

-Punk

T10
21-07-2005, 15:05
Jeg legger merke til at ordet "Seierslaurbær" er et anagram for "Ris saueblærer".

Pussig.

-T10

Punk_in_Drublic
21-07-2005, 15:09
3rd August: Ho wlong are you here for?
*Plans small mini-tournament*

:)

I'll be arriving at Flesland in the evening the 3rd. Will be staying until the 10th. 11th I will go to stavanger to attend some course. Then I'll pop back during the weekend.

Later,

-Punk

Lord-Warlock
21-07-2005, 17:39
Ser ut som NpW har kommet gått i gang...

Jeg har vært i Belgia i to dager. Ørten hundre forskjellige typer øl, enda flere forskjellige typer sjokolade, snåle harde vafler, fullt av gatemusikanter med ustemte trekkspill, og alle snakket enten fransk eller det merkelige, halvnorske språket som er flamsk.

PelsBoble
21-07-2005, 19:02
Jeg er på ferie i eksotiske stavanger nå. Allerede truffet på ole klemetsen, så denne ferien rocker :p

Thud
21-07-2005, 22:41
Pingviner > Pertinax (http://www.tye.ca/pictures/294.jpg)

just
21-07-2005, 22:47
Hehe, lurer på om jeg skal skifte avatar.

Muffe
21-07-2005, 22:52
jeg tar an! Hehe