PDA

View Full Version : The undutchables do it again!

Pages : [1] 2 3 4

Str10_hurts
24-06-2005, 09:10
Hallo allemaal,

Ja ons stukje Nederland is weer terug op port...eh Warseer. Voor de genen die hier nieuw zijn kun je dus hier als Nederlander of spreker van de taal praten over vanalles en nog wat, in het Nederlands.

Zijn er nog tournooien bij jou in de buurt? PM me, dan kan ik ze op deze post zetten.

Str10_hurts
24-06-2005, 09:13
Nou kan ik maar net zo goed beginnen.

Ik zal me even voorstellen:
ik ben Piers Horgan 20 jaar en woon in Eindhoven, meestal speel ik bij games world (waar ik overgens op zaterdag werk).
Ik speel met Empire Tau en Ultramarines, dus heb je zin om langs te komen op een vrijdag kan kan ik spelen.

Er is binnenkort trouwens ook een vette sale in de Games World.

Verergoca
25-06-2005, 07:07
Llo iedereen,

Lets see... Owjah, voorstellen...

woonachtig in het schilderachtige en pittoreske Vlissingen (yay, strand), hang meestal op zaterdag rond op Murphy's Heroes in Delft...

Speel 40k, Raven Guard en heb n berg ngeschilderde Highelves en nog wat zut liggen...

Now, off to teh train(bus vandaag:()

Brother Bob
25-06-2005, 13:06
hoihoi
laten we maar meteen met de deur in huis vallen
ik ben Bob mirck 11 jaar(bijna 12) kwoon in poortugaal enne zit zo nu en dan in GW in rotterdam
ik speel space wolves (2000punten) en ik ben nu bezig met tau (1 patfinder sqaud van 6 man :) )

nou dat was het dan denk ik :p

oh ja ik was op portent Gunnar red :)

~BB~

Str10_hurts
27-06-2005, 09:35
Klinkt cool. Tja ik moet eigenlijk nog 100 man 3rd company schilderen bus ben er weer weg van

Vaya
27-06-2005, 17:36
Vaya hier. Oftewel Bart Berkhout (24, pushing 25) uit Amsterdam. Nu ik net mn doctoraalscriptie heb afgerond, zal ik hier weer wat vaker te vinden zijn.

Wat legers betreft heb ik bijna de laatste hand gelegd aan een eigen successsor chapter van de Blood Angels: de Vayan Angels. Mijn pride and joy van 5000 punten. Verder heb ik 2000 punten aan Nids, heb ik net een Ork Speedfreaks legertje overgenomen van iemand en ben ik tot slot bezig met zowel een kleine force Daemonhunters als Chaos Cultists (compleet met gemuteerde Titan)

Heeft er iemand nog wat vrije tijd over? Ik wil het graag van je kopen. ;)

Democritus
28-06-2005, 00:03
Democritus meldt zich.... oftewel Michael Pijnenburg, 26 jaar, Arnhem.
Ben momenteel druk met het schilderen van mijn broertje's Skaven, mijn eigen Thousand Sons, Iron Warriors en Dark Elves. (ow ja..en terrein aan het maken voor 40k)
Nou ja...speel meestal thuis, of in het Spelkwartier.

black-hawk
28-06-2005, 12:23
hoi ik ben david woonachtig in venlo.
ben op dit moment 17 , bijna 18 ( in eind july)
legers die ik heb zijn een 2000 pt bretonnian en 4000 wood elves. daarbij nog een uprising witch hunter force dat al degelijk op 1000 pt speelbaar is.
verder ben ik te vinden op zaterdags in roermond in de bloemboetiek hermien en dinsdags hier in venlo bij modelbouw luthart.
ja lucky me :) 2x per week warhammer

verder zal ik ook 3 juli in eindhoven zijn voor het 40k toernooi met mijn swamp sisters.

Melchor
28-06-2005, 13:11
Leon Mirck (broer van Brother Bob ja :D), Ben net 21 geworden en woon ook in Poortugaal (bij Rotterdam). Speel vrij regelmatig bij GW R'dam, en ook wel eens thuis tegen de Wolven van Bob. Ik heb 1500 punten Imperial Guard, 1000 punten Dark Eldar en ruim 2000 punten World Eaters. En nu ben ik bezig om 1500 punten Dark Angels te verzamelen voor het volgende 40k GT.

@Str10_hurts: Ik zou graag komen spelen, maar ik kan niet zondag. Helaas.

Str10_hurts
28-06-2005, 19:09
verder zal ik ook 3 juli in eindhoven zijn voor het 40k toernooi met mijn swamp sisters.

Vet man! leuk om weer eens tegen wat anders te spelen dan marines en nu ook nids :P

Voor de genen die willen kan ik van deze tread ook een prikbord maken dus als er een tournooi of iets anders bijzonders is zet ik het wel meteen op de eerste post.

@Melchor: jammer joh.

Disposable Hero
28-06-2005, 21:10
Hoi allemaal,

Ronnie, 32, Hellevoetsluis.
Ik heb ongeveer 1500 punten Tau, ca 3000 punten Skaven, 3000 punten Vampires, ca 2500 punten mortal Chaos en ik ben een beetje aan het klooien met een peloton Cadians voor CityFight.

Spelen zit er niet in, iedereen die ik ken zit of op zijn kinderen te passen, of in zijn kamertje opgesloten of is stomdronken ergens.

Falcon
29-06-2005, 15:12
Jammer, nie streng Nederlands, maar Afrikaans, wat soos 'n kleinkind is.

Francois Retief is my naam. Ek woon in Kaapstad, aan die suidpunt van Afrika. Ek speel 'Warhammer Fantasy' (2K Welveses, 2K5 Lizzies, 2K Brets, en 500 pt Orcs en Empire.) Verder het ek ook 'n bietjie LOTR.

Dit is lekker om Nederlanders (Hollanders?) op WarSeer te sien.

Beste wense, en mag julle altyd sesse gooi, behalwe vir 'saves' en 'miscasts'
;)

Disposable Hero
29-06-2005, 18:55
Ha!

Alles sal reg kom!

Mars
30-06-2005, 10:44
- zwaait wat met de Belgische vlag... -

Verergoca
30-06-2005, 12:12
Hmm.... Ik ga niet de moeite nemen om n vlag op te zoeken om mee te zwaaien

(ook geen zeeuwse vlag;))

Vaya
30-06-2005, 17:54
Iemand bekend met 'How to clean everything' van Propagandhi? Daarop staat een leuk nummer over vlaggen. ;)

Str10, goed idee van dat prikbord. Kom ik de randstad misschien nog eens uit. En een mooie manier om onze thread lekker bovenaan de pagina te houden.

Arnizipal
30-06-2005, 18:29
- zwaait wat met de Belgische vlag... -
*zwaait mee* :)

Melchor
30-06-2005, 18:33
Zwaaien met vlaggen is ZO 2004... :rolleyes:

Het is misschien ook leuk om hier (in het Nederlands!) te vertellen hoe je vorige potje Warhammer (40k) ging. Hoeft geen uitgebreide battle-report te zijn, maar vertellen of je gewonnen of verloren hebt en of er nog wat aparts is gebeurt.

Tis maar een idee, maar in elk geval beter dan 'Ik ga op reis en ik neem mee...' ;)

Arnizipal
30-06-2005, 18:56
Ik heb helaas al in geen maanden meer gespeeld (stage en eindwerk op school).
Momenteel ben ik aan het proberen mijn vrienden wat aan te porren om nog eens wat te battelen, dus misschien post ik hier wel een kort battle rep over een weekje of zo.

Disposable Hero
01-07-2005, 06:22
Maanden geleden!

Op het moment zijn al mijn tegenstanders bezig met kinderen of WoW...

Falcon
01-07-2005, 09:05
Ek het self ook 4 maande gelede laas gespeel. Ons het verhuis en my Warhammer weermag is nog in bokse weggepak. Gelukkig is alles nou byna uitgepak. Die nuwe huis het ook 'n lekker stoep lanks die games kamer waar ek my warhammer tafel kan uitdra.

Met die nuwe Wood Elves wat nou uitkom het ek 'n vermoede dat ek binne kort weer baie gaan speel!!

Str10_hurts
01-07-2005, 11:21
Ik heb zondag een tournooi dus daar maak ik wel iets leuks van.

Melchor
01-07-2005, 11:30
Ben benieuwd. Ik heb zelf ook al een tijdje niet meer gespeeld, en het komend weekend zal het er ook niet van komen. Misschien volgende week ergens.

Scythe
02-07-2005, 20:46
Hee mensen,

Scythe (Ron) hier. 20 jaar, woon in Kerkrade (diep, heel diep in Limburg...:p). Ben op dit moment druk bezig om 6500 punten aan Tyranids ook daadwerkelijk geschilderd te krijgen (waar vakanties wel niet goed voor zijn ;)). Verder heb ik een paar duizend punten IG (met wat daemonhunters), Necrons, en 4000+ pts armies VC en DE voor fantasy. Helaas heb ik ook al maanden geen battle meer gespeeld (helaas kan ik morgen niet naar eindhoven komen; werd zowieso kort dag), alhoewel ik a.s. woensdag weer eens een battle gepland heb (mn tegenstanders en ik hebben weer eens wat tijd vrij in de vakantie).

Ben best in voor een battle, zolang het niet al te veel noordelijker is dan eindhoven, want dan wordt het erg lang reizen vanuit dat hol waar ik hier zit.... :D

Vaya
03-07-2005, 19:16
Tsja, dan zal ik toch de auto naar het zuiden moeten pakken. Hier vallen mijn vaste tegenstanders namelijk ten prooi aan EVE online of gaan ze ineens halve jaren naar het buitenland.

Dus ik hoor het graag als er ergens iets georganiseerd wordt.

Str10_hurts
03-07-2005, 20:59
Er is volgende maand in de Gamesworld een Fantasy team-borderpatrol tournooi. dat houd dus in dat je met z'n 2en allebij met een 500pts armylist speeld.

Heb niet zo'n zin om er een lang verhaal van het 1000 40k tournooi te maken...
dus in het kort had ik 4 battles gespeeld.
1.Eldar: Pff..veel starcannons man. Maar met een 4+ cover save en een librarian is het best aan te pakken, een draw lichtelijk in mijn voordeel. :)
2.Armourd company marines: mijn marines haalden een respectievelijke 3/4 saves niet :cries: massacare.
3.Iron warriors: naast het falen van mijn saves was wounden dit keer ook niet mogenlijk, :( major loss.
4.Nightlords:...Ahhh eindelijk die op mijn niveau gooiden dus had ik gewonnen op tacktiek! :p Major victory

Naast dit werd ik ook genomineerd met mijn ultramarines voor best painted. Maar werd 2de (het zou ook stom zijn mijn eigen gemaakte prijs weer in ontvangst te nemen.)

Ik werd 6de van de overal 14! yay!

Vaya
05-07-2005, 17:58
Dan zit je aan de goede kant van de middenlijn. Gefeliciteerd.

Arnizipal
07-07-2005, 00:56
Gaat er toevallig iemand naar de Golden Goblin's G-Day (http://www.goldengoblin.com/online/1/item.cfm?art=159) nu zaterdag? Het is wel in BelgiŽ (net over de grens), maar het telt wel mee voor de "Ranking der Nederlanden".

Ik kan zelf niet mee doen wegens dat ik het te laat wist, maar ik ga misschien wel even langs om wat battles te zien en de tweedehandszaak een bezoekje te brengen. :)

Str10_hurts
07-07-2005, 08:06
Gaat er toevallig iemand naar de Golden Goblin's G-Day (http://www.goldengoblin.com/online/1/item.cfm?art=159) nu zaterdag? Het is wel in BelgiŽ (net over de grens), maar het telt wel mee voor de "Ranking der Nederlanden".

Ik kan zelf niet mee doen wegens dat ik het te laat wist, maar ik ga misschien wel even langs om wat battles te zien en de tweedehandszaak een bezoekje te brengen. :)

Ik zet het op het prikbord, wel kort af maar even kijken of ik wat mensen mee krijg. kan zelf niet mee doen want moet nog 50 modellen van mijn fantasy leger schilderen :(

Brother Bob
07-07-2005, 09:01
ik kan ook niet
of beter gezegd ik MAG ook niet :p
maargoed
ik vroegt me af of iemand weet wat de volgende paint wedstrijd is in GW rotterdam.(het thema)
ik wil het graag weten want ik heb nog wat modellen liggen die ik graag mee wil laten doen :)

alvast bedankt :)

~BB~

Dooppie
10-07-2005, 08:24
Hallo mensen.
Waarom is Gamesworld offline?
Gaat het wel goed met deze winkel?

Str10_hurts
10-07-2005, 13:48
De website is offline omdat er een gloed nieuwe komt.

Hebben jullie het al gehoord Atomik is falliet.

Scythe
11-07-2005, 11:46
Ja, das wel een behoorlijke tegenvaller voor mij. Nu moet ik naar Maastricht of Eindhoven om aan mijn warhammer spullen te komen... :(

Brother Bob
11-07-2005, 16:07
Ja, das wel een behoorlijke tegenvaller voor mij. Nu moet ik naar Maastricht of Eindhoven om aan mijn warhammer spullen te komen... :(
je kan het ook op internet bestellen komen er wel verzend kosten bij..
en je krijg een pakje :D

~BB~

Str10_hurts
11-07-2005, 21:04
Wie heeft er aankomende vrijdag zin om een potje warhammer te spelen in de Games world??? dan kom ik wel de week daarop naar jullie plekkie gereisd.

Vaya
12-07-2005, 09:17
Zin wel, maar ik zit net voor 11 dagen in Turkije. Volgende keer dan maar?

Scythe
12-07-2005, 10:27
Wie heeft er aankomende vrijdag zin om een potje warhammer te spelen in de Games world??? dan kom ik wel de week daarop naar jullie plekkie gereisd.

Hmm, vrijdag de 15e is dat dan he? Ik denk dat dat wel zou lukken. Is mijn OV kaart ook nog net geldig... Stuur me anders maar een PM ofzo...

Str10_hurts
15-07-2005, 21:49
@ scytche: was wel een vette battle he?

Assault marines zijn cool!!!

der_lex
16-07-2005, 02:16
Zal me ook even voorstellen....naam is Alexander eckhardt, Der Lex voor de vrienden, 25 jaar, Nederlander van geboorte maar al sinds 8 jaar reserve Belg te Antwerpen...

Ben net begonnen met Warhammer Fantasy, en speel met een Mortal Chaos leger van ongeveer 2500 punten, met een sterke voorkeur voor Tzeentch...

Vroeg me van de andere Belgen op dit forum af of er nog meer uit Antwerpen komen, want ondanks dat wij hier een groepje van 5 spelers hebben zijn meer tegenstanders uiteraard altijd welkom...

Vraag me trouwens af waarom er geen GW in Belgie is...zeker in Vlaanderen zijn er volgens mij aardig wat spelers...

Bra'tac
16-07-2005, 09:07
na dan zal ik me ook maar es voorstellen,

ik ben falco 23 jaartjes en woon in het altijd gezellige en vooral drukke almere ;)
ik ben bezig om een 1500 pts deathguard leger voor het GT te schilderen/converten.

verder ben ik bezig met WHFB wood elves ''de Nieuwe'',Mortal chaos ''nurgle'', Tomb Kings.
en van 40k met mijn eigen SM/Daemonhunters Chapter de Fate Bringers.
ik werk in Fantasia in almere-haven. een GW Partner store.

da was 't z'n beetje,
wie gaan er allemaal naar het 40k GT?

Scythe
16-07-2005, 09:52
@ scytche: was wel een vette battle he?

Assault marines zijn cool!!!

Idd, die assault marines waren echt een stuk erger dan ik gedacht had... echt de omgekeerde wereld; mijn Tyranids kills waren door shooting terwijl jouw marines het erg goed deden in combat...:D

Brother Bob
18-07-2005, 06:23
yeeeeeey kben jarig :p
kan ik EINDELIJK weer verder met m`n tau leger khep net van melchor een tau xv8 crisis battlesuit gehad :D
maar waar is m`n verdomde moddeling knife nou weer heen :cries:

~BB~
en om toch een beetje ontopic te blijven ^^ assault marines zijn tof ;)

Melchor
18-07-2005, 07:11
wie gaan er allemaal naar het 40k GT?

*meldt zich*

Vorig jaar ook geweest? Zo ja, welk leger?
Ik speelde die grijs-zwarte IG. Is nog genomineerd geweest voor 'Best Painted' :cool:

Niks gewonnen, en terecht want de anderen waren echt ZO veel beter.

Dit jaar ga ik met mijn nog af te verfen Dark Angels (foto's in mijn signature).

Bra'tac
18-07-2005, 15:57
dit word mijn eerste GT,
ben benieuwd. :eyebrows:
ben van plan om komend jaar alle grote dingen een beetje af te gaan, met wat vrienden. ''Fanatics, GT's etc etc''

Ngati
18-07-2005, 19:08
*meldt zich*

Vorig jaar ook geweest? Zo ja, welk leger?
Ik speelde die grijs-zwarte IG. Is nog genomineerd geweest voor 'Best Painted' :cool:

Niks gewonnen, en terecht want de anderen waren echt ZO veel beter.

Dit jaar ga ik met mijn nog af te verfen Dark Angels (foto's in mijn signature).

Ik kan helaas niet, ben vorig jaar wel geweest, met Marines, waren in Desert-Camo patron gedaan, viel me alleen wel wat tegen, teveel power armor, van mijn 6 battles heb ik er 5 gespeeld tegen legers met een standaard 3+ Save.
(2x Chaos, 2x Marine, 1x Necron)

Volgend jaar ga ik zeker weer, kom altijd met een groupje gasten bij mij uit de buurt, maar ik wil dan wel een niet power armor leger hebben, ben nu bezig met een tyrannid leger op te bouwen.

Arnizipal
19-07-2005, 01:06
Ben net begonnen met Warhammer Fantasy, en speel met een Mortal Chaos leger van ongeveer 2500 punten, met een sterke voorkeur voor Tzeentch...

Net begonnen en al 2500 punten. Indrukwekkend!
Is het ook allemaal geschilderd?

Vroeg me van de andere Belgen op dit forum af of er nog meer uit Antwerpen komen, want ondanks dat wij hier een groepje van 5 spelers hebben zijn meer tegenstanders uiteraard altijd welkom...

Wel Belg, niet uit Antwerpen. Zit een honderdtal kilometer naar het oosten, in Limburg.
Is er daar in Antwerpen geen grote Warhammer club? Ik denk dat ik zelfs al eens tegen die gasten gespeeld heb op een lokaal toernooi... Kan me de naam van hun club niet meer goed herinneren. The Tin Soldiers of zoiets... :confused:

Vraag me trouwens af waarom er geen GW in Belgie is...zeker in Vlaanderen zijn er volgens mij aardig wat spelers...
Er is een officiele GW winkel in Brussel. In de Rue de Fripiers (Kleermakersstraat - in BelgiŽ moet alles tweetalig :rolleyes: ), naast de Muntschouwburg. Helaas wordt er in de winkel alleen Frans gesproken. Officieel is het ook een onderdeel van GW Frankrijk...

Str10_hurts
20-07-2005, 21:10
zijn er nog wat boeiende tournooien in het land?

anarchistica
21-07-2005, 00:25
Jammer, nie streng Nederlands, maar Afrikaans, wat soos 'n kleinkind is.

Francois Retief is my naam. Ek woon in Kaapstad, aan die suidpunt van Afrika. Ek speel 'Warhammer Fantasy' (2K Welveses, 2K5 Lizzies, 2K Brets, en 500 pt Orcs en Empire.) Verder het ek ook 'n bietjie LOTR.

Dit is lekker om Nederlanders (Hollanders?) op WarSeer te sien.

Beste wense, en mag julle altyd sesse gooi, behalwe vir 'saves' en 'miscasts'
;)
It sounds like a mix of Haags and Fries...weird. :D

*zwaait*

Zag dit forum nu pas, i don't think i need an introduction. :p

Brother Bob
21-07-2005, 10:17
jij bent toch ook entertainme op gwhobby.net???
gewoon nieuwsgierig :p

~BB~

anarchistica
21-07-2005, 14:53
jij bent toch ook entertainme op gwhobby.net???
gewoon nieuwsgierig :p
Nee ik ben anarchistica op gw.nl of whatever het nu heet. :p

Verergoca
23-07-2005, 23:48
zijn er nog wat boeiende tournooien in het land?

Rond November zijn er een stuk of wat geloof ik,

-Battle of the Clubs (Ik moet en zal mn hochelfen geschilderd hebben (lichte dwang van oa. Sander)
-Fanatic, ow wacht die was afgelast.
-Dutch GT, ik weet alleen niet meer wanneer... Was dat niet net geweest, of binnenkort ofzo *ponders*

En bij Murphy's Heroes wilden we misschien binnenkort ook wat organiseren, maar zeker is dat niet...

squiggoth
25-07-2005, 11:06
Yaay, de Nederlandse draad is weer terug op Portseer. :D

meestal speel ik bij games world (waar ik overgens op zaterdag werk).

Oi! Als je daar werkt, staat m'n Saurus champion nog bij jullie in de vitrine? Zo'n ouwe uit 5th edition, cremekleurig met donkergroene schubjes. Ik vergeet altijd Erwin te bellen om dat na te vragen :p

Str10_hurts
25-07-2005, 17:31
Yaay, de Nederlandse draad is weer terug op Portseer. :D
Oi! Als je daar werkt, staat m'n Saurus champion nog bij jullie in de vitrine? Zo'n ouwe uit 5th edition, cremekleurig met donkergroene schubjes. Ik vergeet altijd Erwin te bellen om dat na te vragen :p

Da klopt kom dan maar een keertje halen dan.

Heeft iemand datums of de plaatsen van de tournooien dan zet ik het wel ff op ons klein prikbortje.

anarchistica
25-07-2005, 19:46
Ik moet dit even posten, het was zo eng en grappig tegelijk. ^^

I've been using it for two weeks now, and it's a much better tool than my old pen-and-calculator approach

See, people can make simple mistakes. The current AB can spot those. I love the program now, and I used to be in the "ABSucks-camp" for years!

Democritus
25-07-2005, 21:54
Ik ga ook (weer) naar de Dutch GT dit jaar...nog een beetje aan het twijfelen of ik hetzelfde leger als vorige keer ga doen (Thousand Sons) of dat ik een Deathwing leger ga proberen...
tips?

squiggoth
25-07-2005, 22:50
Ik moet dit even posten, het was zo eng en grappig tegelijk. ^^

Denk eraan dat ik niet betaal voor liefde ;)

Dikke smakzoen, Ruub! :p

@Piers: kewl, thanks! Frank (zo'n klein kaboutertje met sik) heeft laatst m'n BloodBowl team meegenomenmaar wist niet dat ik ook nog een Saurus bij jullie had staan ... En ik wist het zelf ook niet 100% zeker :rolleyes:
Die kan nog wel effe blijven staan, bai ze weej. Nieuwe Skinkjuhs zijn veel hipper.

Vaya
26-07-2005, 17:23
Misschien een beetje suf na 13 jaar 40k spelen, maar ben zelf nog nooit op een GT geweest. Wanneer is die van dit jaar en waar kan ik info vinden? Zit er namelijk serieus over te denken even langs te gaan.

Democritus
27-07-2005, 13:41
15 en 16 oktober in Tilburg (is elk jaar in Tilburg). Kaarten zijn vanaf 30 juli te koop via Games Workshop Mailorder of GW winkels en Elite-stores (Ä50 euro voor deelname..)
meer info:
http://ne.games-workshop.com/grandtournament.asp
Ik hoop dat dat helpt :)

Vaya
28-07-2005, 18:32
Ja, hier kan ik een hoop mee. Bedankt! Ga snel ff bedenken of ik meedoe dit jaar.

anarchistica
28-07-2005, 18:57
Denk eraan dat ik niet betaal voor liefde ;)

Dikke smakzoen, Ruub! :p
Bedoel je dat je een gekraakte versie gebraucht? Ik ook. :p

Dikke smakzoen terug, euh, Joris? (ff vergeten hoe ik je noemde)

der_lex
30-07-2005, 05:22
Net begonnen en al 2500 punten. Indrukwekkend!
Is het ook allemaal geschilderd?

Had n goedkope army box gevonden op Ebay, en met Tzeentch zit je zo aan die 2500 punten, zelfs met maar 50 man in je leger :)
T werkt overigens wel behoorlijk goed...inmiddels 4 keer gespeeld, en nu 1 solid victory tegen , maar wel 3 massacres voor...
Ik heb bijlange na nog niet alles geschilderd, maar daar doen we hier niet zo moeilijk over...voordeel van 'off the record' spelen.

Is er daar in Antwerpen geen grote Warhammer club? Ik denk dat ik zelfs al eens tegen die gasten gespeeld heb op een lokaal toernooi... Kan me de naam van hun club niet meer goed herinneren. The Tin Soldiers of zoiets... :confused:

Dat zou kunnen, ik zal ns rondvragen...
We gaan nu trouwens met n groep van 6 hier aan n Lustria campaign beginnen....schijt wel bagger voor quicksand met m'n zwaarbepantserde Chaotici...

Er is een officiele GW winkel in Brussel. In de Rue de Fripiers (Kleermakersstraat - in BelgiŽ moet alles tweetalig :rolleyes: ), naast de Muntschouwburg. Helaas wordt er in de winkel alleen Frans gesproken. Officieel is het ook een onderdeel van GW Frankrijk...

Brrrr....Frans...The Black Speech :D

Arnizipal
01-08-2005, 16:28
Dat zou kunnen, ik zal ns rondvragen...
Linkage! (http://www.tsoa.be/)

The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 10 characters.

Mojaco
01-08-2005, 22:40
Hey allemaal,
ik ben Marco Tonino, heb 2000 pts UM, 3000 Tyranids, 2000 Thousand Sons, 500 IG, 1000 Skaven en ~1500 Chaos Fantasy. En een boel LotR.

Ben werkachtig in de GW Den Haag, en zal een judge zijn dit jaar op het GT! Haha, laat het upsucken beginnen! En een waarschuwing: ik wil de gele kaart voor snurken bij het overnachten invoeren. Je tegenstanders een slechte nachtrust bezorgen is valsspelen! :D

Zit momenteel veel op het Rules forum om te zorgen dat zelfs de achtelijke vragen een antwoord krijgen. Maar of Fury of the Ancients nou werkt met tankhunter is een goeie...

Zie jullie dan. Muahahaha

En oja, ik heb net met mijn nids verloren tegen IG. Drop Troops nog wel. De bugger schoot heel mijn Hive Mind netwerk aan gort in 1 beurt. En jawel, alles stond in cover! Rotte deep striken en mijn inability om 4+ saves te halen.

De slechte verliezer heeft gesproken.

Vaya
02-08-2005, 11:49
Au.... Ik heb het wel eens andersom gehad: winnen met mn Nids doordat ik een IG-speler kapot schoot. Bizar potje 40k was dat.

Anywayz, dat wordt dus maar een hotelletje boeken om geen snurk-kaart te krijgen. Over kaarten krijgen gesproken: enig idee hoeveel er al verkocht zijn voor de GT?

Democritus
02-08-2005, 12:56
Hee Marco,
krijgen we dit jaar dan wel goede rulings over multi-wound models en insta-kill, want van BjŲrn moest ik wel mijn un-wounded model weghalen vorige keer :P

Mojaco
03-08-2005, 00:04
Goeie vraag wel, want multi-wounds zijn zo complex als je het maken wilt. Ik haal zelf voor ieder instakill wapen een gezonde multi-wound weg, maar het staat niet in de regels dat dat moet. Technisch gezien kan je een bolterwound eerst tellen, zodat ie gewond is, en dan weghalen door het instakill-wapen. Waardoor je dus eigenlijk gewoon een bolter-wound loopt te negeren.
Mijn ruling zou simpelweg verwijzen naar de op meerdere manieren te interpreteren regel "remove whole models when possible" (de andere en ook juiste manier om te interpreteren is dat dit revereert naar het feit dat je niet alle modellen in de unit eerst 1 wound kan geven voordat je modellen weghaalt).

Sommige regels zijn nog een gedoe he :)

Vaya
05-08-2005, 17:35
Die Titan is trouwens errug goed, Mojaco. Waar bestaan die grote beige vlakken uit? Materiaal bedoel ik. Ben dr zelf namelijk ook eentje aan het bouwen, dus ik ben wel benieuwd.

Democritus
05-08-2005, 20:37
idd...mooie titan. :D

Ik snap het dilemma, en in gevallen waar er meerdere hits op je unit komen van verschillende wapens waaronder insta-kill hits, zou ik die als eerste doen, anders vernaggel je idd de hele tijd bolter-hits (niet erg sportief), maar op het moment dat ik een gewonde Rubric heb, en iemand schiet alleen een lascannon ofzo op de unit, zie ik niet echt reden om een gezonde rubric weg te halen.
(beetje compromis tussen beide interpretaties denk ik.)

Jammer trouwens dat je niet meedoet, had eigenlijk verwacht dat je je Tyranids wel afgestoft zou hebben nu met de nieuwe codex.

Vaya
06-08-2005, 14:15
Weet niet of het ergens op slaat, maar ik maak zelf onderscheid tussen modellen die al gewond zijn door een eerder rondje vuur van andere squads en modellen die door iemand uit dezelfde squad gewond zijn geraakt.

Als u begrijpt wat ik bedoel. (Marten, rust in vrede ;))

Vaya
09-08-2005, 09:47
Even een vraagje: weet iemand hoe lang van tevoren je de rules van een GT krijgt?

der_lex
11-08-2005, 21:55
Is er trouwens op zaterdagen iets te doen in GW Rotterdam?
Ben aanstaande zaterdag in de buurt en dacht eraan om 's middags even binnen te springen...

Verergoca
11-08-2005, 22:48
Lets see... Zaterdag... Middag.... GW....

Ik gok veel kleine irritante kinders....:)

der_lex
11-08-2005, 23:15
Poep.

Kunnen die d'r niet zitten als fatsoenlijke mensen werken en zo? :chrome:

Vaya
12-08-2005, 18:20
Nee, want dan kunnen pa en ma ze niet brengen en ophalen. :D

mielherne
12-08-2005, 22:39
Ik zal mij ook even voorstellen: ik ben Michiel De Pelsemaeker een 24 jarige student Leuven. Ik zou dit jaar moeten afstuderen en dan eindelijk eens meer tijd hebben om mijn Dark Elves leger af te krijgen (ben er al sinds mijn 16de mee bezig).

Ondertussen ben ik ook een warhammer boeken verzameling aan het opstarten van de oudere edities om zo nog meer te kunnen antwoorden op de kwis in het background forum.

PS. Meestal lukt het wel om in Brussel in het nederlands geholpen te worden in de GW hoor.

Arnizipal
13-08-2005, 00:17
Ik kom net tot de conclusie dat ik mezelf nog niet heb voorgesteld... :angel:
Bij deze:

Ik ben Bart Cuppens, 24 en laatstejaarsstudent in Diepenbeek (ik woon in As).
Ik speel vooral Warhammer Fantasy en ik heb 3000 punten Orcs & Goblins en 2000 punten Vampire Counts onder mijn commando :)

De meeste donderdagen en sommige dinsdagen ben ik te vinden in de Oberonn in Hasselt.

Mojaco
13-08-2005, 09:26
Vaya, die Titan staat vrij uitgebereid beschreven in een tread in Painting & Terrain. Dus als je wilt nabouwen, daar staat hoe ik het heb gedaan en met welk materiaal.

En die instawound interpretatie lijkt me wel de juiste ja :)

Melchor
14-08-2005, 16:56
der_lex: Dr is zaterdagavond in GW rotterdam altijd veterans night. Vind ik zelf altijd leuk. Dr spelen wel redelijk jonge gasten dan (vanaf ene jaar of 14 denk ik) maar die spelen allemaal serieus en k heb het er dan altijd flink naar mijn zin.
Kan ik je zeker aanraden.

Gaan er trouwens nog mensen van Port... uhm Warseer naar het 40k GT dit jaar? Ik heb mijn kaartje namelijk al besteld. :D

Vaya
15-08-2005, 10:08
Yes, ik in ieder geval wel. Maar dat wist je al. :)

berzerka
16-08-2005, 17:55
Fijn om een nederlandse thread te zien op warseer. Heb hem op portent ook wel gezien, maar heb er niet in meegedaan.

Maar in ieder geval, ik ben Robert Rolefes. 20 jaar oud .komend uit het oosten van het land. 3de jaars student aan de hoge school te enschede. Speel nie zo heel veel want heb niet echt een club/winkel in de buurt zitten. Daarom speel ik altijd maar met 2 maten van mij. Ga binnenkort maar met mijn lelijk geschilderde leger bij een club spelen denk ik. Heb nu 2k aan Ig maar binnenkort komt er 1k gemechaniseerde marines bij die er hopelijk een stuk beter uit gaan zien.

Democritus
16-08-2005, 18:26
Vaya en Melchor, welke legers nemen jullie mee naar GT?

Melchor
17-08-2005, 09:57
Ik ga mijn Dark Angels meenemen dit jaar. Ze zijn nog niet af maar dat gaat voor die tijd wel goed komen hoop ik. :D

Vaya
17-08-2005, 11:27
En ik doe gezellig mee met mn oude vertrouwde Blood Angel-successor chapter: de Vayan Angels. Zelfde regels, extra fluff. ;)

Bra'tac
17-08-2005, 17:27
ik zal op mijn eerste GT met Iron Warriors komen,

SM chapter Back ground etc etc is nog niet af,
en mijn death guard ben ik een beetje zat.

volgend jaar mischien ťťn van die twee

Melchor
17-08-2005, 18:38
Wow, al 3 mensen van Warseer op het GT dit jaar! We moeten een Warseer meeting houden! :D

Vaya
17-08-2005, 21:44
Eens kijken of we door al dat gelul over spelletjes ook daadwerkelijk betere spelers worden. Even de puntentotalen posten op 17 oktober dan maar. ;)

Melchor
17-08-2005, 21:52
Hehe... ik ga uitdrukkelijk NIET om hoog op de lijst te eindigen. Ik ga gewoon om een leuk weekend te hebben. Als ik iets win is dat een leuk extraatje. ;)

Vaya
18-08-2005, 09:57
Ben zelf wel benieuwd naar hoe slecht ik ben in vergelijking met anderen, dus om nou te zeggen dat resultaat er voor mij niet toe doet...

Maar verliezen kan ook heel leuk zijn. Sterker nog, mijn leukste battles waren degenen die ik verloor. En niet alleen voor mijn tegenstanders. :D

Melchor
18-08-2005, 17:17
Dat bedoel ik. Liever een spannende pot die ik verlies dan een saaie die ik win. En als de tegenstander een beetje ok is maakt het meestal niet uit of je wint of verliest.

Vaya
19-08-2005, 08:51
Heeft een van jullie wel eens tegen een verschrikkelijke tegenstander gespeeld (op een GT of in het algemeen)?

Ik persoonlijk niet, maar ik ben wel een keer bij een tafel in de GW gaan staan toen een irritante gast met zn Necrons absurde regels aan het verzinnen was en daarmee zijn veel jongere tegenspeler afslachtte. Even ingegrepen. En na het potje was die kerel vrij snel de winkel uit.

Melchor
19-08-2005, 23:54
Nee eigenlijk niet.
Zo'n beetje alle tegenstanders die ik heb gehad waren gemiddeld of aardiger. :D

Lucky me. ;)

Democritus
23-08-2005, 21:18
Ik heb op het GT (2003) tegen een gruwelijke Dark Eldar speler gespeeld. Speelde vals zelfs na 2 waarschuwingen van judges....na het potje tegen mij is hij gediskwalificeerd.
Maar dat zijn echt de uitzonderingen. Over het algemeen zijn het erg leuke spelers op GT. Nu ze dit jaar de punten voor Army Composition hebben afgeschaft zal het aantal totaal ge-min/max-te legers wel wat groter zijn denk ik. Ikzelf speel liever een leuk leger dan een powerplay leger, en daarom zal ik wel nooit ECHT hoog eindigen. (of ik kan er gewoon niks van, maar dat klinkt ook zo suf :P)
Ik ben voor dit jaar nog aan het twijfelen tussen mijn Thousand Sons (vorig jaar ook gespeeld) met een iets andere armylist en een beetje beter geschilderd of een gloednieuw Deathwing leger dat ik nu aan het schilderen ben. Deathwing is wel leuk, maar daarmee weet ik zeker dat ik bij de laatste 10 zit :P Thousand Sons zijn net iets speelbaarder, maar daar moet ik nog een aantal modellen voor mailorderen/converten dus...twijfel twijfel.

Melchor
24-08-2005, 01:53
Ben je vorig jaar ook geweest? Zo ja, heb je dan nog meegekregen dat een kerel met een Space Wolves leger een gele kaart kreeg omdat ie met twee verschillende legerlijsten aan het spelen was? Zijn verdediging was dat er in de regels stond dat er maar met 1 lijst gespeeld mocht worden, en beide lijsten stonden op hetzelfde A4tje :rolleyes:.

Ik had trouwens nog niet eens gezien dat ze de punten voor Army Composition hadden afgeschaft. Zal voornamelijk invloed hebben op de top 10. Die zal dit jaar dus wel bestaan uit superzure legers. Niet dat de top 10 vorig jaar niet zuur was, maar dit jaar zal het nog erger zijn.

De leuke spelers zitten denk ik over het algemeen toch zoīn beetje in het midden van/onderaan de ranglijsten.
Ben ik even blij dat ik niet speel om te winnen! :D

Ik zou het overigens wel stoer vinden als je met een Deathwing leger zou gaan spelen. Wilde ik dit jaar ook al gaan doen, maar ik moet eerst mijn gewone DA afkrijgen van mezelf voor ik aan mijn Deathwing kan beginnen... Ben overigens stiekum toch wel gezwicht voor een doosje van de nieuwe Terminators. Man wat zijn dat sexy modellen zeg...

Vaya
24-08-2005, 11:47
Thousand Sons zijn inderdaad speelbaarder en niet te vergeten stukken irritanter voor tegenstanders. Maar Deathwing is veel origineler. En character telt voor mij iig zwaarder dan winnen.

Wat kom je zoals tegen qua zuurheid dan, Melchor? Iyanden Ghost Forces en Monolith-heavy Necorn legers met C'tan?

Democritus
24-08-2005, 22:50
Ik ga morgenavond mijn twee legerlijsten proberen....ik denk dat het toch 1k Sons gaat worden, maar Deathwing doet het voorlopig veel beter dan verwacht.

Democritus
24-08-2005, 23:03
nee....C'Tan mogen niet (geen special chars). Zuur necron leger was er een met twee minimale troops choices en voor de rest Destroyers...

Vaya
25-08-2005, 08:52
Hmm, tsja, what can I say. Laten we het erop houden dat fluffy legers mn voorkeur hebben.

Melchor
25-08-2005, 14:37
Voor mij ook. Een beetje zuur is geen probleem voor mij, maar fluffiness uber alles! :D

Democritus
25-08-2005, 23:17
twee potten tegen 13th Company gespeeld met Deathwing, een keer verloren in een 1000p game, een keer gedrawed op 1500p. Beide games hadden beter gekund van mij uit gezien. eerste game stomme fout gemaakt, tweede keer was Escalation, en dan mag hij zijn hele leger opzetten :( en mijn reserves zaten tegen. Nou ja...volgende keer beter...

Melchor
26-08-2005, 00:46
13th Company zijn lastig... Zeker met escalation. Ik heb de laatste ronde van het GT tegen een 13th company leger gespeeld. Supermooi leger trouwens, aardige gozer ook. Een van de judges kwam vragen of we misschien broers wilden zijn aangezien we allebei lang haar hadden, een metalshirt aan en beide met grijze legers speelden (mijn IG zijn grijs/zwart, zie mijn gallery). :D
Maargoed, 13th Company. Het zijn superweinig modellen (maar nog altijd meer dan DW), maar erg lastig om tegen te vechten. Erg snel en wendbaar met die scout move en die psychic power die een hele squad kan laten teleporten.
Dat van die reserve rolls is echt sneu bij Deathwing. Als het niet lekker loopt blijft zo de helf van je leger buiten het bord hangen. Gelukkig hebben de IG er nog iets op (Improved Comms), maar de Space Marines jammergenoeg niet.
Je zou het eventueel kunnen omzeilen door alleen maar/voornamelijk units te nemen die ook met escalation op de tafel beginnen (dus geen Land Raiders of Dreads).
En 1000 punten is voor Deathwing natuurlijk ook erg krap. ;)

Anyway, Deathwing zijn ook niet het competetiefste leger dat er is, maar zeker wel een van de stoerste legers. Overwinningen zullen zeldzaam zijn, maar daardoor des te zoeter. ;)
Een Deathwing leger is een statement. Een deathwing leger zegt: Ik heb de ballen om een heel leger Bleached Bone te verfen, jij bent altijd met meer, en ik zal weinig winnen. Maar dat maakt me niet uit want ik speel Deathwing. Een leger voor ECHT kerels.

Always outnumbered, never outgunned!

(GVD wat wil ik graag aan mijn eigen Deathwing beginnen... :()

Democritus
26-08-2005, 23:48
13th Company zijn lastig... Zeker met escalation. Ik heb de laatste ronde van het GT tegen een 13th company leger gespeeld. Supermooi leger trouwens, aardige gozer ook.

Volgens mij heb ik ook tegen hem gespeeld. Een Belg die Den Hollander heette...we hebben elkaar (ik 1k Sons, hij 13th Comp.) VOLLEDIG uitgedrukt, en waren het er over eens dat die draw ook het beste bij het verloop van de pot pastte. Erg aardige gozer idd. en waarschijnlijk mijn leukste pot dat GT.

Melchor
26-08-2005, 23:55
Ja volgens mij was dat hem.
Vond het trouwens jammer dat hij niet genomineerd was voor Best Army en ik wel. Vond zijn leger een stuk mooier. :D
Maar het was idd een van de hoogtepunten van het GT.

Voelen jullie er trouwens wat voor om tegen de tijd dat het GT er aan komt (gezamelijk) een thread te bouwen in het Games Days and Tournaments Forum? Lijkt me wel leuk om daar dan foto's van je leger enzo in te zetten en na het GT allemaal een klein verslagje (klinkt schools he? ;)) te schrijven over hoe het je vergaan is.
Ik ben zelf van plan om dit jaar mijn digitale camera mee te nemen en HEEL veel foto's van andere legers te gaan maken. :D

Misschien kunnen we ook een Warseer-meeting houden en onder het genot van een biertje een potje spelen. ;)

Vaya
27-08-2005, 12:56
Hoe schools het ook klinkt, ik ben errug voor. :D

Bovendien sla ik een goede pot bier nooit af, tenzij er naderhand nog dingen van me verwcht worden op de openbare weg...

Disposable Hero
27-08-2005, 15:52
Melchor, de GW Rotterdam zal twee weken moeten wachten, helaas.

Toch bedankt voor de info!

Melchor
28-08-2005, 00:26
Ik heb met een van de gasten van GW Rotterdam gesproken die nogal dicht in de buurt van de organisatie van het GT staat, en volgens hem is in principe de hoofdhal dit jaar open zolang er iemand van de organisatie toezicht wil houde. Dus als we een potje willen spelen is er ruimte zat. :D

@Disposable Hero: Ik dacht al dat je er niet was. :) Ik zie je wel een keer verschijnen (of niet ;))

Vaya
28-08-2005, 13:57
Je bedoelt 15 oktober? Nou ja, it's not like we've got anything better to do, right? ;)

Gamgee
31-08-2005, 12:17
Het kan natuurlijk niet missen dat ik dit draadje pas na maanden vind... Maar goed, ik ben Martin Dieleman, 29 jaar en woon voorlopig nog even in Eindhoven. Ik heb ineens weer tijd voor warhammer toestanden (mooi diploma gehaald, nu nog bijpassende baan ;) ) Ik speel eigenlijk alles van GW, heb teveel modellen om nog te schilderen en zou vaker willen spelen. Speel het liefst EPIC of BFG, maar aangezien geen kip dta speelt, is het meestal 40k in GamesWorld, maar mijn zolder is altijd open!

Mocht iemand in de buurt zijn, laat het maar weten!

groeten,

Martin a.k.a. Gamgee

Vaya
31-08-2005, 12:28
Ja, we bestaan onderhand alweer een tijdje. En: joepie! Weer iemand uit het (relatief) zuiden. Voor slap geouwehoer in de Nederlandse taal ben je hier aan het goede adres. :D

Melchor
31-08-2005, 16:16
Pfrt... verfen is soms echt vervelend.
Vraagje aan de Nederlandse Warseers: Wat doen jullie om jezelf de motiveren tot het verfen dan je leger. Ik heb wel een lijstje:

- Beloning. Eerst de 'saaie' dingen verfen en dan de wat spannendere dingen. Ik ben nu bijvoorbeeld bezig met een Razorback Squad. Hierna moet ik van mezelf nog 7 devastators verfen en daarna mag ik aan mijn Assault Marines beginnen. Dit wordt een interessant project met bases met allemaal zooi erop waar ze overheen springen. En d'r zit ook een Veteran Sargeant in die ik lekker ga converten. :D

- Plaatjes posten op internet. Feedback werkt erg motiverend.

- Deadlines. Niets werkt zo motiverend als een deadline. Het is zelfs zo dat de motivatie proportioneel stijgt naar mate de deadline nadert... ;)

Andere dingen?

anarchistica
31-08-2005, 16:28
Ik weet alleen dat ik nog nooit zoveel heb gepaint als tijdens m'n eindexamens... dus ik denk dat je gewoon de stekker uit andere tijdsbestedingen moet trekken en that's it.

Vaya
31-08-2005, 18:31
Niet. Het enige dat ik kan doen is verstand op nul, blik op oneindig. Vroeger had ik altijd schilderavond met een vriend van me, waarbij we alleen van tafel mochten om een nieuwe cd in de stereo te doen, of naar de wc te gaan. Maar nu...

Tsja, jezelf deadlines stellen werkt het best. En voor mij geldt ook nog dat ik het best overdag kan schilderen, want dan gaat het beter. Alleen kut nu ik 40 uur in de week werk. :(

Gamgee
31-08-2005, 20:35
Ik gebruik ook de "beloning" methode. Vandaag moest ik eerst de paarden voor mijn marauders schilderen, daarna pas aan de ogers beginnen... Ik maak nog steeds niet alles af, maar ja...

anarchistica
31-08-2005, 22:37
Btw, hebben jullie ook dat je veel beter gaat painten over time ook al paint je niet? Ik schilder tegenwoordig zelden, maar veel beter dan vroeger. :/

Vaya
01-09-2005, 08:50
Ja, dat heb ik ook.

En sinds ik minder drink trillen mijn handen ook minder. ;)

Melchor
01-09-2005, 11:34
Ik ken het ja. Nadat ik mijn Dark Eldar had geschildert ben ik er ongeveer 3 jaar uit geweest. Toen ik maar eens besloot om weer te beginnen, en een Imperial Guard legertje ging schilderen ging het ineens een stuk beter. Vreemd maar waar. :D

Vaya
01-09-2005, 12:20
Zo zie je maar dat levenservaring op onverwachte fronten ook verbetering oplevert. Op zich wel relaxed: op je luie reet zitten en toch beter worden in dingen.

Melchor
01-09-2005, 12:22
Was dat maar met alles zo.. :rolleyes:

Vaya
01-09-2005, 13:41
Nou ja, ik ben al lang blij dat het tenmisnte voor 1 ding geldt. :D

berzerka
01-09-2005, 17:28
Ik begin altijd met de leukste dingen maar dan heb ik op een gegeven moment geen zin meer in de saaie dingen. dus mijn manier werkt niet echt :(

Melchor
01-09-2005, 18:33
Gelukkig heb je je eigen fout door, en kun je dīr wat aan doen ;)

Vaya
01-09-2005, 18:54
Of je bouwt gewoon een alleen-maar-leuke-dingen-leger. :D

Melchor
01-09-2005, 18:57
Is ook een idee! To hell with effectivity!

Vaya
01-09-2005, 19:11
Yeah, who needs that anyway! Aan de andere kant kan je dat dan wel weer een cheesy leger opleveren.

Trouwens, hoe zouden jullie cheese in het Nederlands vertalen? Gewoon 'kaas'? Zo van: Kaas roepen. Een kazig leger. Dat soort dingen?

anarchistica
01-09-2005, 20:58
Kaas, kazig, baard, baardig, etc.

Btw, voor de mensen die in de buurt van Amsterdam wonen: Je kan tegenwoordig op dinsdag, donderdag en zaterdag bij GW Amsterdam gamen/painten/etc boven waar dat zombiedisplay stond. Je leger hoeft zelfs niet helemaal gepaint te zijn en zo.

Vaya
01-09-2005, 21:01
Hee, cool! Is dat alleen voor de zomervakantie, of forever?

anarchistica
01-09-2005, 22:00
Ik denk vooraltijd. Ik ken Laurens (die daar vroeger werkte en er nu bijna elke donderdag komt) dus ik hoorde al iets in deze richting een jaar of wat geleden. Ze waren gewoon dat suffe en half kapotte display zat en wilden iets nuttigs doen met die ruimte.

Melchor
02-09-2005, 11:26
@Vaya: Dan moeten we tegen de tijd dat mijn leger af is maar eens een dagje afspreken voor een GT 'testrun'... ;)

Vaya
02-09-2005, 11:37
Hahaha, kunnen we als we willen een uit- en een thuiswedstrijd doen. Eentje in Rotterdam en eentje in Amsterdam. :D

Melchor
02-09-2005, 12:03
Ook een leuk plan... Het enige probleem is dat GW R'dam (officieel) alleen op dinsdag een dag heeft dat je kunt spelen (en zaterdag, maar das veterans night). En dinsdag is nou net de dag dat ik niet kan...

Moeten tegen die tijd maar eens kijken denk ik. Voorlopig heb ik nog een Devastator Squad en Assault Squad te gaan. :rolleyes:

Vaya
02-09-2005, 12:19
Hmm, ik nog 8 Assault Marines. Maar met 40 uur in de week werken en daarnaast nog iets van een sociaal leven, schiet het niet heel hard op.

Oh ja, ik moet ook nog die loot counters en objective afmaken. Wel al aan begonnen trouwens. Jij al een beetje op weg daarmee?

Melchor
02-09-2005, 12:20
Aanschouwt!

http://img.photobucket.com/albums/v150/Pea_666/Warhammer%2040k/Dark%20Angels/Objectivefront.jpg

Loot counters komen er nog aan (waarschijnlijk gewonde Fallen Angels).

Vaya
02-09-2005, 12:40
Ziet er goed uit. Vooral dat blikje Hertog Jan op de achtergrond. :D

Mijn counters hebben te maken met de manier waarop mn chapter op planeten landt. Soort homing devices.

anarchistica
05-09-2005, 19:57
http://img349.imageshack.us/img349/9170/3872576816c66eb58b8cb.jpg

best pic evar!!!11

Melchor
05-09-2005, 20:02
Ja dies best leuk... Op een heel erg foute manier. :D
Zuidelijke staten he?

Hebben jullie die open brief van Moore aan Bush nog gelezen?

berzerka
05-09-2005, 20:05
tja hoezo niet discriminerend :eyebrows:

Vaya
05-09-2005, 21:36
Had die Kanye West toch gelijk. Niet dat ik twijfelde trouwens...

Scythe
06-09-2005, 08:22
Lol, das inderdaad heel leuk op een foute manier.

Hoezo bevooroordeeld??? :p

Melchor
06-09-2005, 11:16
Wow! Ik wist niet dat Scythe ook Nederlands sprak! :P

Vaya
06-09-2005, 11:20
Tsja, het is dan ook een Nederlander... :D

Hoe vordert het schilderwerk trouwens, Melchor? Ik ben al bijna toe aan het detailen van mn laatste ventjes, waarna ik alleen nog die godvergeten counters moet schilderen.

Melchor
06-09-2005, 11:30
Nou... Mijn Razorback Squad is helemaal af. :) (Plaatje (http://img.photobucket.com/albums/v150/Pea_666/Warhammer%2040k/Dark%20Angels/RazorbackSquad.jpg))
Dan heb ik nog 7 Devastators, 2 Heavy Bolter kereltjes en 7 Assault gasten te doen. :eek:
En natuurlijk 3 loot Counters, maar die heb ik al in elkaar zitten. Weet alleen niet of het wat wordt, anders ga ik ipv die Fallen gewoon lekker voor ammo-crates. ;)

Vaya
06-09-2005, 11:36
Haha, ik heb ook de lekker makkeljike weg gekozen voor die loot counters.

Ennuh, die schimmige figuren op de achtergrond zijn neem ik aan een van je tactical squads? Ziet er overigens allemaal erg strak uit.

Melchor
06-09-2005, 11:39
Yup, dat is een tac. squad.
Als je meer wilt zien, mijn Photobucket account is openbaar en staat in mijn signature.

Vaya
06-09-2005, 11:49
Was al even aan het kijken. Ziet er errug goed uit gast!

Scythe
06-09-2005, 12:00
Wow! Ik wist niet dat Scythe ook Nederlands sprak! :P

Tja, hoewel ik in maar een kilometer van de grens met Duitsland woon, ben ik nog steeds gewoon Nederlander hoor...;)

In de eerste paar pagina's van deze tread heb k ook een paar posts gehad, maar ik was de afgelopen tijd t stukje Nederland op warseer een beetje uit het oog verloren....

edit: inderdaad mooi geschilderd. Beter dan mijn capaciteiten, ben ik bang... :D

Vaya
06-09-2005, 20:29
En jij nog op het GT aanwezig dit jaar, Scythe?

Scythe
07-09-2005, 10:09
Nope, helaas niet. Krijg ik niet meer ingepland. Het lijkt er wel op dat ik dit jaar (volgend jaar eigenlijk) eindelijk eens mee ga doen aan de fanatic in Maastricht in januari. Wilde ik algelopen keer al hebben doen, maar had toen geen teamgenoot.

Vaya
07-09-2005, 11:51
Ehm, ik ben nieuw op het gebied van events, dus wat houdt die fanatic precies in?

Scythe
07-09-2005, 12:07
http://www.vliegeruit.com/spellen/Fanatic_1.htm

Een toernooi dat al jaren wordt georganiseerd. Elke keer als ik er eens aan wil meedoen komt er iets tussen...;)

Vaya
07-09-2005, 13:14
Thanks. Zal eerst even een teamgenoot zoeken dan. Any volunteers?

Melchor
07-09-2005, 19:14
Moet even kijken hoe ik zit enzo... lijkt me misschien wel leuk. :D

Is misschien alleen wel makkelijker als ik het qua teamgenoot iets lokaler zoek..

Vaya
07-09-2005, 20:22
Afstanden zijn relatief. Ben een paar keer in Amerika geweest en heb daar rondgereden, dus voor Amsterdam-Poortugaal draai ik mn hand niet meer om. :D

We zien wel. Januari is een end weg. Eerst dat GT maar eens.

Gamgee
08-09-2005, 10:58
Fanatic Maastricht is een echte aanrader! De organisator is een vriend van me en heb eerste paar keer geholpen. Vorig jaar voor het eerst meegedaan en 2x2 is echt een leuke afwisseling. Voordeel is ook dat het niet uitmaakt tegen wie je speelt, er is over het algemeen in ieder nog minstens 1 iemand met wie je leuk kan gamen ;)

groeten,

Gamgee

Vaya
09-09-2005, 12:37
Ja, ik heb wel ervaring met dat soort battles. Vind het wel wat toevoegen, omdat je de kans hebt de beste aspecten van twee legers te combineren. En je met vier man veel meer kennis van regels hebt, zodat de boel over het algemeen wat vlotter verloopt.

Str10_hurts
13-09-2005, 10:16
Zo... prikbord aangepast.

Ik wil ook graag mee doen...
Gezocht..speler die met ultramarines wil samenspelen. lol
vrijwilligers ???

Vaya
13-09-2005, 11:56
Geen bezwaar hoor. Moet alleen even afwachten wat Melchor besluit. ;)

Melchor
16-09-2005, 23:36
Dat moet ik zelf ook nog even afwachten... :D

Gaan er hier trouwens nog mensen naar Battle of the Clubs in november?
Ik ben geronseld door een aantal van de gappies in GW Rotterdam voor Team Aapie. ;)

Str10_hurts
17-09-2005, 08:26
Waneer hoe en waar?

Heeft er iemand zin om eens vrijdag avond te gamen??? (jeuh voor OV!)

Scythe
17-09-2005, 13:07
Ik kan denk ik nog wel ergens een vrijdagavond vrijmaken... zit vrijdagmorgen zowieso in Eindhoven voor college. Dus laat maar wat weten...

Wat is de Battle of the Clubs precies?

Str10_hurts
17-09-2005, 18:00
Jah klinkt prima. Ik kan anders ook naar jou gaming plek gaan.

Ik zal m'n tau weer onder het stof vandaan halen :)

Melchor
17-09-2005, 19:51
Battle of the Clubs is een tournooi voor clubs (en gelegenheidsformaties zoals Team Aapie). ;)
Zoals ik het begrepen heb schrijf je, je in als een team en wordt je ook gezamelijk beoordeelt op painting, army composition en sportsmanship. Ook telt van je hele team slechts een potje per ronde. Welk potje telt wordt door de team captain bepaalt nadat de tegenstanders bekend gemaakt zijn.

Het schijnt ergens in november gehouden te worden, in dezelfde sporthal waar het GT is (Universiteit Tilburg).

Vaya
20-09-2005, 11:26
Hmm, ik heb geen club... :cries:

Str10_hurts
20-09-2005, 11:42
ohhh...je hebt toch wel een gaming groep

Toch?

samael
20-09-2005, 11:49
Dat moet ik zelf ook nog even afwachten... :D

Gaan er hier trouwens nog mensen naar Battle of the Clubs in november?
Ik ben geronseld door een aantal van de gappies in GW Rotterdam voor Team Aapie. ;)

Ik was het wel van plan.

Dit jaar niet meer onder murphys heroes vlag, twee van ons hadden geen tijd voor een echt clubleven.

Zaterdag overdag is voor boodschappen. ;)

We hebben dus besloten zelf maar een club op te richten, als alles goed gaat komen we als DAKA (Dutch asskickers anonymous) :D

Enig idee waneer de inschrijving begint?

Melchor
20-09-2005, 12:07
Hmm, ik heb geen club... :cries:

Ik ook niet. Maar zoals ik zei een aantal aapies van GW R'dam wilden gaan. Dus we hebben een gelegenheidsclubje gemaakt. :p

@Samael: Geen idee wanneer de inschrijving begint. Maar zodra ik het weet, weet jij (jullie) het ook. :D

Vaya
20-09-2005, 12:53
ohhh...je hebt toch wel een gaming groep

Ik heb een paar luie vrienden die ik onder het motto 'bier en pizza's! oh en neem je leger mee' naar mijn huis krijg, maar die kwalificeer ik niet als gaming group. Nope, I'm pretty much a loner.

Zal eens kijken of ik vrienden kan maken bij de plaatselijke GW...

Melchor
20-09-2005, 13:44
Psies. Is er een Veterans Night oid in GW A'dam? Zo niet, dan moet je maar (voorzichtig) gaan slijmen bij Maarten (de Manager). :D

Vaya
20-09-2005, 14:11
Volgens mij is er wel Veterans Night. Enige probleem is dat ik dat even moet gaan inplannen... :wtf:

Exterminatus
20-09-2005, 15:43
Is er nog een gaming group in Den Haag en omg. voor 40k?

Exterminatus
21-09-2005, 14:39
Hallo????????

Melchor
21-09-2005, 17:20
Rustig maar! Dit is niet een van de meest bezochte delen van Warseer... ;)

Ik kan je helaas niet helpen aan en gaming group in Den Haag en aanverwante artikelen.
Je zou eens kunnen vragen bij GW Den Haag of zij wat weten.

Succes!

berzerka
21-09-2005, 19:00
gewoon googlen heb ik ook gedaan om mijn gamewinkel te vinden das hier in het oosten een stuk moeilijker dan in den haag.

Str10_hurts
23-09-2005, 12:00
AWWW man ik verveel me te pluris!

Stage is sucky als er helemaal niks gebeurt de volgende keer kan ik maar beter codexen mee nemen maar dan kijken ze me ook weer raar aan...

anarchistica
23-09-2005, 16:03
AWWW man ik verveel me te pluris!

Stage is sucky als er helemaal niks gebeurt de volgende keer kan ik maar beter codexen mee nemen maar dan kijken ze me ook weer raar aan...
Dus? :confused:

Vaya
23-09-2005, 17:54
Dude, je zit je de hele dag achter een computer te vervelen en daarnaast zit je op een warhammer-forum waar dagelijks een hele zoot besproken wordt. 1+1=2. Met andere woorden: meer posten! :D

Str10_hurts
23-09-2005, 22:08
jah dat moet dan maar....

tja ik dacht moet ik maar even medendelen

Vaya
24-09-2005, 16:37
Beetje stoom van de ketel is nooit weg natuurlijk. Maarruh, we zullen je verhoogde activiteit hier dan wel opmerken. :D

Arnizipal
24-09-2005, 17:53
Jij hebt nog geluk. Portent ging neer tijdens mijn stage en Warseer kwam pas online toen ik bijna klaar was.
Toegegeven, het was wel goed voor mijn eindresultaten ;)

Omeg
24-09-2005, 21:13
Goh, en ik maar denken dat Portent dood was.

Vaya
24-09-2005, 21:35
Is het ook. Welkom op Warseer. :D

mielherne
27-09-2005, 12:49
Meer posten, heb ik vandaag ook gedaan. Of zoeken naar antwoorden op de fluff quizen. Arnizipal zal daar ook wel veel mee bezig zijn. We zouden eens onze boeken moeten samenleggen dnek ik soms.

Arnizipal
27-09-2005, 18:13
Of zoeken naar antwoorden op de fluff quizen. Arnizipal zal daar ook wel veel mee bezig zijn. We zouden eens onze boeken moeten samenleggen dnek ik soms.
Ik zit vast met de quiz voor 't moment. :(
De vragen lijken als maar moeilijker te worden. Kijk maar eens naar de eerste paar pagina's en vergelijk. :eek:

Str10_hurts
29-09-2005, 11:42
Het is hier stil zeg...

Hebben jullie ook een probleem met niet te verkrijgen boeken uit de black liberary?

anarchistica
29-09-2005, 15:02
Het is hier stil zeg...

Hebben jullie ook een probleem met niet te verkrijgen boeken uit de black liberary?
Neu, in GW Amsterdam hebben ze de meeste wel en anders bestellen ze het.

Vaya
29-09-2005, 18:31
Heb laatst even door die Black Library boeken gebladerd en moet zeggen dat ik er niet echt van onder de indruk ben. Dus nee, ik heb geen problemen met niet te verkrijgen boeken. :D :D :D :D

Flauwe grap, ik weet het... (schaam)

anarchistica
29-09-2005, 20:46
Hmm je moet gewoon de juiste boeken hebben:

Dan Abnett - Gaunt's Ghosts serie t/m Sabbath Martyr
Graham McNeill - Storm of Iron
Dan Abnett & Nik Vincent - Gilead's Blood
Graham McNeill - The Ambassador/Ursun's Teeth
Mark Gascoigne & Andy Jones (eds) - Realm of Chaos
Ian Watson - Draco/Harlequin/Chaos Child

Vaya
29-09-2005, 21:36
Neem aan dat GW geen boekenbonnen accepteert, dus ik wacht nog even met aankopen doen. Maar bedankt voor de tips.

Melchor
30-09-2005, 17:07
Hebben de andere GT-gangers een paar dagen geleden ook een mailtje gehad?

D'r staat in dat er een aantal aanpassingen zijn gemaakt aan de rules-pack, maar ik heb ze nog niet kunnen ontdekken.. :rolleyes:

anarchistica
30-09-2005, 22:33
Neem aan dat GW geen boekenbonnen accepteert, dus ik wacht nog even met aankopen doen. Maar bedankt voor de tips.
Je kan ze wel van me lenen. :p

Maar ff serieus, als je een keer een potje wil strijdhameren, het kan dus gewoon met toffe scenerie in GW Amsterdam. Ik geloof op dinsdag en donderdag of zo, en je moet rule en army boeken meehebben maar niet alles hoeft gepaint te zijn.

samael
03-10-2005, 07:24
Nieuws!

Volgens mijn laatste informatie gaat de Battle of de clubs dit jaar NIET door wegens tijdgebrek van de organisatie.

Hun idee is: beter geen tournooi dan een slecht georganiseerd tournooi.
Groot gelijk

Str10_hurts
03-10-2005, 09:24
Ok is aangepast in het prik bord.

Melchor
03-10-2005, 12:48
Hum... das jammer. Maar tis niet anders, en ik ben het wel met ze eens eigenlijk.
Het was alleen wel een goede gelegenheide om mijn Imperial Guard te updaten.

Maargoed, dat gfft weer in meer tijd om in mijn andere legers te steken... :D

Vaya
03-10-2005, 17:53
Misschien een beetje laat, maar die aanpassingen in het rulespack waren volgens mij de toevoeging van onder andere de regels voor mounted daemonettes enzo.

Hoe staat het trouwens met de GT-legers mensen? Ben zelf niet aan het opschieten vanwege werk, maar ga het waarschijnlijk allemaal wel afkrijgen.

Melchor
03-10-2005, 18:39
Nou... ik heb het wel helemaal in huis. :D
Moet qua verfwerk nog 8 Assault Marines doen, 1 Heavy Bolter Marine en 1 Ravenwing Land Speeder.

Gaat zeker wel allemaal lukken. Zal wel moeten. :p

Str10_hurts
04-10-2005, 05:30
Ik doe niet mee :(

Maar ik wil wel een full-scale report van jullie als jullie van het GT terug zijn.
(om toch een beetje mee te leven)

Melchor
04-10-2005, 10:31
Dat was ook al het plan toch? :D

In elk geval ga ik een verslag maken voor in het Games Days and Tournaments Forum, eventueel compleet met foto's van de vertegenwoordigers van Warseer en hun legers.

Vaya
04-10-2005, 10:56
Yeah, kick-ass! Daar wil ik graag mijn bijdrage aan leveren. Vooropgesteld dat ik een keertje tijd heb om mn laatste assault squad te schilderen en hier en daar nog wat bases te flocken... ;)

Melchor
04-10-2005, 11:02
Slapen is voor mietjes... :cool:

Vaya
04-10-2005, 11:50
Hahaha, weet ik, maar mn werk heeft op dit moment voorrang. En aangezien me dat nu al slapeloze nachten bezorgt...

(werken is voor mietjes? ;))

Melchor
04-10-2005, 11:51
Neh... werken is voor echte kerels! :D

Mocht je ze nou echt niet op tijd af te krijgen, probeer ze dan iig te base-coaten (minstens 3 kleuren) en de bases te flocken. Anders levert het je namelijk strafpunten op.

Vaya
04-10-2005, 12:02
Nah, zo ernstig is het niet. Ben nu toe aan de details, dus ik kom wel klaar (allemaal even lachen!). Het is alleen zo vervelend dat ik niet kan zeggen 'en nu ga ik even de boel afmaken', omdat er constant andere dingen tussendoor komen. Of ik dan ga zitten maar geen zin heb. Dat is helemaal frustrerend.

Melchor
04-10-2005, 12:07
Dat ken ik ja. Heel lullig.
Maar naderende deadlines doen wonderen. :D

Vaya
04-10-2005, 12:09
True. Hoe zit het trouwens met die background-dingen? Ben zelf al wel begonnen, maar heb je enig idee hoe nauwgezet mensen op fluff op aantal woorden gaan controleren? Vind het namelijk nogal moeilijk om mn hele Chapter-history in 400 luizige woordjes te proppen.

Str10_hurts
04-10-2005, 12:19
jah klinkt bekend, mijn devestator squad zit nu in een depressie...ze krijgen om de zoveeltijd weer eenven een nieu stapje verf en dat was het weer voor een tijdje...zo veel dingen. zoals stage...:(

Vaya
04-10-2005, 12:28
Juist. Mn assault marines hebben op dit moment alleen een 'vlekkenverwijdering' en dan een detailbehandeling nodig. Daarna is het bases flocken, barrelholes maken en varnishen. Alleen dat beginnen... Als ik thuis ben heb ik nauwelijks genoeg puf om op de bank te gaan zitten. :D

Exterminatus
04-10-2005, 14:50
In 2 jaar heb ik 2 units thousand sons geverfd...... dus ga maar na

Vaya
04-10-2005, 16:08
Als dat alles is, dan win je hands down. Mijn tempo ligt weliswaar niet heel hoog, maar het eind van mijn 6000 punten Blood Angels is toch echt wel in zicht nu.

Melchor
06-10-2005, 16:39
Mededeling voor de GT-gangers: Ik ga een centraat Dutch GT topic openen in het daarvoor bestemde forum.
Ik ben van plan om er mijn legerlijst met links naar foto's in te zetten en een kort stukkie over het GT enzo... K zie wel. :p

Arnizipal
06-10-2005, 23:24
Link het effe door naar hier dan. Ik kom nooit op dat subforum (en ik ben te lui om het juiste thread the zoeken ;) ).

Verergoca
06-10-2005, 23:29
Dat ken ik ja. Heel lullig.
Maar naderende deadlines doen wonderen. :D

Hmm... ik mag t hopen, ik moet over een kleine maand of 2 mn elfjes af hebben, alleen dat er nou zoveel voortgang in zit.... ;)

Vaya
07-10-2005, 10:02
Als ik van het weekend eindelijk eens tijd heb zal ik ook even wat pics maken en posten. :D

Melchor
07-10-2005, 16:49
Hmm... ik mag t hopen, ik moet over een kleine maand of 2 mn elfjes af hebben, alleen dat er nou zoveel voortgang in zit.... ;)

Je zult ervan versteld staan hoeveel je nog op de 'avond van tevoren' af kunt krijgen... ;)
Das natuurlijk geen vrijbrief om alles uit te stellen, maar je snapt wat ik bedoel. :p

@Vaya: Ben benieuwd!

Vaya
09-10-2005, 15:21
Nou mensen, ze staan erop. Feel free to take a look.

Melchor
10-10-2005, 13:42
And they look nice! Ben benieuwd hoe ze er in het echt uit zien... :D

Vaya
10-10-2005, 14:26
Had je je zonnebril niet bij je? ;)

der_lex
13-10-2005, 01:18
Klein vraagje aan de mensen uit Rotterdam...

Ik ga zaterdag op bezoek bij familie daar, en dacht eraan om even in de GW binnen te springen om een van de nieuwe WE Spellsingers te halen (de vliegende man met de lange cape).

hebben jullie enig idee of die bij GW Rotterdam voorradig is? Zou het fijn vinden als ik niet voor niets een 'omweg' moest maken...

Thanx.

Arnizipal
13-10-2005, 03:17
Nou mensen, ze staan erop. Feel free to take a look.
Nice. :)
Een mens zou er bijna 40K van willen gaan spelen. ;)

Melchor
13-10-2005, 17:21
Ik ben bijna klaar! Nog 1 (jawel) Space Marine schilderen en dan zit 't erop.
Verder moet ik natuurlijk ook nog mijn armylist verder netjes uitwerken en achtergrond schrijven, maar dat zijn details... ;)

Str10_hurts
13-10-2005, 21:25
nog een weekje he?

Melchor
13-10-2005, 21:50
Nog een week? Aankomend weekend zul je bedoelen! :D

Str10_hurts
14-10-2005, 08:11
ah! Dan zal het niet zo heel erg druk zijn in de Gamesworld...

Melchor
14-10-2005, 19:05
Nou mijn leger is gelukkig af... nu alleen nog wat papierwerk (armylists, achtergrondverhaaltje etc.)

Str10_hurts
16-10-2005, 11:09
hoe is het gegaan?

Melchor
17-10-2005, 11:49
Het was echt weer hartstikke gezellig! Leuke tegenstanders, mooie legers en gewoon een goeie sfeer.
Ik heb een aantal foto's gemaakt (vooral van de verschillende legers), die zal ik binnenkort wel even posten.

Ik ben overigens 28e van de 104 geworden. Was echt boven mijn verwachtingen! En als klap op de vuurpijl ben ik ook nog naar huis gegaan met de Servitor Lexicanum award. :cool:

Vaya
17-10-2005, 13:09
Yep, was errug cool. Mn eerste tourny, dus ik had niet verwacht hoog te eindigen. Uiteindelijk 83ste geworden, maar qua gamen wel aardig gedaan (3 win, 3 loss).

En vooral hele coole lui ontmoet.

mielherne
17-10-2005, 19:05
Eindelijk hier nog eens geraakt.

@ Arnizipal inderdaad, ze worden moeilijker, maar soms kijk ik er gewoon over hoor. Zoals de laatste vraag. En soms heb ik gewoon de boeken niet en ik heb er nu al een redelijk aantal en veel van de oudere ook.

Melchor
20-10-2005, 23:51
Het valt een beetje stil hier he?

Scythe
21-10-2005, 10:17
Inderdaad. Heeft niemand een iets waar we t over kunnen hebben (wat dan ook...:p)?

Vaya
21-10-2005, 11:25
Euhhh, nee, niet direct. Dr gebeurt zo weinig in Nederland.

Fanatic Maastricht anyone? ;)

Vaya
21-10-2005, 12:44
Ah, wacht ff, ik heb nog wel een vraagje aan jou, Scythe. Hoe heb jij betaald voor je guildership? Kreeg namelijk laatst te horen dat het onverstandig is om creditcardnummers over internet te gooien. En tsja, dan worden mijn opties tot betalen ietwat beperkt...

Arnizipal
21-10-2005, 13:07
Ah, wacht ff, ik heb nog wel een vraagje aan jou, Scythe. Hoe heb jij betaald voor je guildership? Kreeg namelijk laatst te horen dat het onverstandig is om creditcardnummers over internet te gooien. En tsja, dan worden mijn opties tot betalen ietwat beperkt...
Dat zeggen ze al jaren. :rolleyes:
Ik koop mijn GW spullen al sinds 2001 op het net met een creditcard en ik heb nog nooit problemen gehad met hackers/dieven.

Vaya
21-10-2005, 14:11
Kee, dan ga ik dat maar gewoon doen. Tenminste, als mijn internetverbinding thuis het VOLGENDE WEEK VRIJDAG (leuk, Versatel) weer doet.

Scythe
22-10-2005, 14:41

Ik gebruik een 'paypal' acount (aan te maken op paypal.com). Een gratis internetrekening, zeg maar, waar je geld van je gewone rekening op over kunt schrijven. Vrij veilig, aangezien het gewoon geld overmaken is en je precies weet hoeveel er op je acount staat (en dus hoeveel eraf kan). Ik heb zelf ook geen creditcard (begin ik ook niet aan om diverse redenen), maar daarmee lukt t aardig (kunt er ook ebay spullen mee betalen etc).

Vaya
24-10-2005, 09:21
Thanks. Ga ik maar eens even naar kijken dan.

Str10_hurts
25-10-2005, 17:40
hoi ben ik weer van een kapot internet verbinding, die nu gemaakt is! bah kan ik weer donderdag onderhet mes...krijg nooit quality time met warseer :(

Zullen we eens een keer een klein Dutch warseer tournooitje houden?

overgens gebruik ik nooit creditcards of pay pall maar dat is waarschijnlijk vanuit luiheid ;)

Melchor
25-10-2005, 17:50
Goed idee! :)
40k of Fantasy dan? Mijn voorkeur gaat uit naar 40k, aangezien ik geen werkbaar Fantasy leger heb. :rolleyes:

Tijd? Plaats?
Tell me!

Ik heb overigens ook maar eens een paypall account genomen. Via internetbankieren is het volgens mij supermakkelijk om d'r geld op over te maken. Ga ook maar eens een Guildershipje proberen... ;)

Str10_hurts
25-10-2005, 17:59
de meeste mensen hier spelen hier 40k dus 40k dan maar...

2x750, 1000, 1500 punten? jah bij Games World kan het vast wel, maar mischien is het niet zo centraal...

moeten we puffin niet ook even waarschuwen, vind ie leuk denk ik.

Melchor
25-10-2005, 18:11
Dat het niet zo centraal is is voor MIJ niet zo'n probleem (OV studentenkaart :D). En ik zou anders ook niet weten waar het dan zou moeten.

Ik weet niet wat Gamesworld aan faciliteiten heeft, en hoeveel potjes we denken te spelen. Het lijkt mij wel leuk als we flink wat potjes kunnen spelen, dus misschien is een toernooi met de Combat Patrol regels wel leuk (400 of 500 punten)?

Arnizipal
25-10-2005, 18:25
Ik gebruik een 'paypal' acount (aan te maken op paypal.com). Een gratis internetrekening, zeg maar, waar je geld van je gewone rekening op over kunt schrijven. Vrij veilig, aangezien het gewoon geld overmaken is en je precies weet hoeveel er op je acount staat (en dus hoeveel eraf kan). Ik heb zelf ook geen creditcard (begin ik ook niet aan om diverse redenen), maar daarmee lukt t aardig (kunt er ook ebay spullen mee betalen etc).
Moet je voor Paypal geen creditcard hebben?

Melchor
25-10-2005, 18:27
Nope... Je kunt het ook gewoon via de bank overmaken (of hoe dat ook mag heten in Belgenland ;) ).

Arnizipal
25-10-2005, 18:31
Overschrijving? :p

Melchor
25-10-2005, 18:50
Ja die! :D

mielherne
26-10-2005, 10:08
Spijtig dat je niet gewoon via Europee Internationale overschrijving kunt werken (BIC code enz). Ik gebruik die voor mijn eBay aankopen en dat is super handig en vrijwel kostenloos.

Scythe
26-10-2005, 10:41
hoi ben ik weer van een kapot internet verbinding, die nu gemaakt is! bah kan ik weer donderdag onderhet mes...krijg nooit quality time met warseer :(

Zullen we eens een keer een klein Dutch warseer tournooitje houden?

Goed idee! Count me in, als het tenminste niet de komende paar weken is... druk met tentamens en opdrachten enzo. Maakt me niet zoveel uit wat of hoeveel punten, ik heb van alles wel wat ;)

Spijtig dat je niet gewoon via Europee Internationale overschrijving kunt werken (BIC code enz). Ik gebruik die voor mijn eBay aankopen en dat is super handig en vrijwel kostenloos.

Mah, Paypall doet het goed genoeg voor me, en is ook geheel kosteloos, dus...

Vaya
26-10-2005, 12:12
Warseer toernooi = teh win! :D

Ik heb een auto onder mn kont, dus een ritje naar Limburg vind ik absoluut geen probleem. En inderdaad, niet al te snel: zit met een nogal volle agenda. Ergens in februari is vroeg genoeg... ;)

Melchor
26-10-2005, 12:38
Ergens februari lijkt me ook een goed plan. Het weekend zal wel het beste uitpakken voor de meesten toch?

En wat vinden jullie van het idee om d'r een Combat Patrol toernooitje van te maken?

Vaya
26-10-2005, 12:42
Op zich prima. Heb alleen nooit CP gespeeld, dus moet me ff in de regels verdiepen tegen die tijd. Maar goed, eerst maar eens een datum en een deelnemerslijst, toch?

Str10_hurts
26-10-2005, 16:39
we kunnen een team combat potrol doen, maar CP is lekker snel dus iedereen kan tegen iedereen spelen :)

Scythe
28-10-2005, 09:46
Idd, mij best. Dus het wordt een weekend in februari? Iemand een voorkeur?

Melchor
28-10-2005, 09:48
Maakt mij op dit moment weinig uit. Als ik het maar van tevoren weet, dan kan ik vrij vragen. :D

Vaya
28-10-2005, 10:40
Okee, we hebben dan 4/5, 11/12, 18/19 en 25/26 februari. Kan er iemand op voorhand al een van die weekenden niet?