PDA

View Full Version : Onko Täällä paljon Suomalaisia?

White Lion
29-06-2005, 09:23
Kuinkakohan paljon täällä on suomalaisia ja entä kuinka moni teistä on rekisteroitynyt sotuun?

Megilain
29-06-2005, 12:46
On täällä ainakin muutama...

Griefbringer
29-06-2005, 12:50
Ainakin wanhassa Portentissa oli monia eli useita.

Kom
30-06-2005, 21:34
Olenpa hyvinkin. o/

ExoCowboy
01-07-2005, 09:06
kyllä, mutta sotavasaraa en käytä... mielestäni porukalla siellä aika huono asenne kaikkea tätä kohtaan.

Megilain
01-07-2005, 09:32
Niin... Sotulla on puolensa, mutta en minäkään jaksa sinne mitään kirjoitella. FB-osiota pitää otteissaan tenavat joiden mielestä on vain yksi ja ainoa tapa rakentaa tietty armeija "oikein" ja tiettyjä yksiköitä ei saisi käyttää ollenkaan... Modet ovat kyllä ihan mukavia, mutta täysin asialinjoilla ei jaksa aina pysyä...

AngryGrot
03-07-2005, 07:52
Oon sotussakin ja olen täysin samaa mieltä ExoCowboyn kanssa.
Lisäksi siellä joka toinen posti tuntuu olevan "mitä ostan seuraavaks"

Absceek the Infected
03-07-2005, 12:52
Minä ainakin :D Myös sotussa

flunk
03-07-2005, 15:45
I'm also from Finland but I never usually post on sotavasara. My finnish suck! :(

Olen semmonen hurri

Megilain
04-07-2005, 11:46
Hoono Soomi on parempi, kuin ei ollenkaan. Täällä voi aika vapaasti harjoitella, useimmat käyttäjät eivät ymmärrä kuitenkaan...

Set
05-07-2005, 08:15
Puoli-hurri ilmoittautuu! :p Kyllä Sotussakin käy käytyä mutta ei se vanhaa kunnon Port...Warseer'iä voita.

vipertaja
07-07-2005, 08:36
Tottahan toki meitä suomalaisia täältä löytyy...tosin oli meitä varmaan enemmän Portentilla.

Hercco
07-07-2005, 15:15
Minä en lähde täältä kulumallakaan.

flunk
08-07-2005, 10:01
Olen mukana kerhossa nimeltä Wasa Wargames Club ry (http://wasawargamesclub.fi).
Tiedän että myös on olemassa kerho kuin Ordo Aboensis ry (http://www.ordoaboensis.tk/).
Onko muita rekisteriöityjä pelikerhoja suomessa?

Megilain
08-07-2005, 12:47
Minä en ainakaan ollut edes tietoinen, että Suomessa on ensimmäistäkään rekisteröitynyttä warhammer-yhdistystä. Onko rekisteröityminen vaivalloista? Mitä se vaatii? Kuinka kauan olette olleet kasassa? Miten ajatus yhdistykseen lähti? Katselin myös läpi nimi listaanne ja täytyy sanoa, etten huomannut listalla juurikaan turnauksista tuttuja nimiä, käyttekö ulkopaikkakunnilla pelaamassa vai pysyttelettekö vain kotikulmilla?

flunk
09-07-2005, 09:56
Täältä (http://www.prh.fi/fi/yhdistysrekisteri.html) voit ehkä lukea miten yhdistyksen perustetaan. (melko kallis...;) )
Wasa Wargames Club sai "ry"-kirjaimet 26.02.2003

Jos haluaa kerho mitä omistaa rahaa, pelipöydät ja muut tavarat on melkein pakko rekisteriöidä sitä. Ja vieläkin tärkempää jos haluaa hanki kaikenlaisia tukeja.

Sitten on myös hyvä että jos jäsenet maksaa jäsenmaksu ne saa myös äänestä kuka on hallituksessa ja hoitaa kerhon rahaat. koko tuo "freedom and democracy" on minun mielestä hyvä.

Me järjestämme omat turnaukset ja meidän jäsenet on joskus ollut seinäjoessa pelaaman jonkun kaupan turnauksessa joskus.

-flunk
(pitäis oppia parempi suomea :rolleyes: )

White Lion
12-07-2005, 08:16
Hienoa meitähän on täällä paljon :)! Hyvä Suomi!

Griefbringer
12-07-2005, 12:23
Kyllä tuo herra Flunkin kirjallinen suomen kieli näyttää sujuvammalta kuin monen Sotavasaraan kirjoittavan vastaava.

Hercco
13-07-2005, 12:16
Kyllä tuo herra Flunkin kirjallinen suomen kieli näyttää sujuvammalta kuin monen Sotavasaraan kirjoittavan vastaava.

LMAO :D

Totta.

ExoCowboy
15-07-2005, 09:54
Meillä oli jokelassa yhdistys Pikkudinot ry , jonka puheenjohtajana toimin. Taidettiin joskus 2000 vuonna saada rekisteröidyttyä. Nyt yhdistystä ei enää ole, tosin pelikerho Jotku Orangit ajaa samaa asiaa. Figuilua siis, ennen myös ropeja.

keke
19-07-2005, 18:14
no pitihän sitä liittyy tännekki

IkuTurso
22-07-2005, 23:36
olen suomestaaaa

Mikko Leho
25-07-2005, 18:55
Myös minä löysin tieni tänne. Player's Societyn muututtua maksulliseksi ja Portentin kuoltua en viitsinyt etsiä uutta paikkaa keskustella Warhammerista, joten toivottavasti WarSeerista saadaan hyvä korvaava.

Hercco
26-07-2005, 10:42
Myös minä löysin tieni tänne. Player's Societyn muututtua maksulliseksi ja Portentin kuoltua en viitsinyt etsiä uutta paikkaa keskustella Warhammerista, joten toivottavasti WarSeerista saadaan hyvä korvaava.
*Hint hint* (http://forums.wargaiming.net)

Mikko Leho
26-07-2005, 17:50
Hyi, tuollaista häpeämätöntä mainontaa ;)

scirmast
27-07-2005, 12:09
Joo, Suomesta ollaan. PK seudulla, yritän saada armeijoita maalattua. Tyraniidit ja Mariinit tällä hetkellä.

Griefbringer
27-07-2005, 18:42
Täällä Warseerissä meistä suomalaisista näyttää levinneen hyvä ja totuudenmukainen kuva ulkomaalaisten keskuuteen, mistä olen ylpeä. Uusimpana todisteena siitä seuraava ote Fantasy Rumours -osiosta:

You Finns are crazy nuts.

Taisi päästä juuri tuonne omaan signature-osiooni.

Griefbringer
27-07-2005, 18:45
Lisäys: muistakaapa sitten käydä antamassa noille ruotsalaisten ja norjalaisten ketjuille se asianmukainen määrä tähtiä.

Mikko Leho
28-07-2005, 08:05
Samaa tarinaa suomalaisista kertoi myös Skycladin laulaja tämän vuoden Tuska Open Airissa, joten kai se sitten on totta.

Lisäys: muistakaapa sitten käydä antamassa noille ruotsalaisten ja norjalaisten ketjuille se asianmukainen määrä tähtiä.

Jes söör, komentaja Suruntuoja söör. Svenssonit ja turskan purijat saavat vielä katua seuranneensa meitä tänne. Muistuttaisin vielä että tällekin säikeelle tulee se oikea määrä tähtiä, joka on vähintään viisinkertainen edellä mainittujen ihmisryhmien vastaaviin säikeisiin.

Mikko Leho
28-07-2005, 08:08
Voin muuten ylpeänä kertoa, että allekirjoittaneen antama arvosana tiputti norskien luokituksen viitosesta neloseen. Tästä on muiden suomalaisten hyvä jatkaa :evilgrin:

Hercco
28-07-2005, 11:57
Pitäähän sitä olla reilu ja nyt edes sillä yhdellä tähdellä naapurimaita äänestää. On se nyt enemmän kuin vaikka se nolla jonka tähän mennessä olen saksalaisille antanut...

Komeasti ollaan muuten thread ratingissä ykkösenä.

AngryGrot
28-07-2005, 18:44

Tehty! :D

Pelailen muuten Groteilla(IG) ja örkeillä.
Löytyykö muita Suomalaisia Örkki pelaaja vai olenko ainoa?

Hercco
29-07-2005, 06:34
Löytyykö muita Suomalaisia Örkki pelaaja vai olenko ainoa?

Minä pelaan myös Örkeillä, 40k:ta siis.

Mikko Leho
31-07-2005, 10:11
Onko täällä muuten ketään roolipeleistä kiinnostunutta? Omasta peliporukastamme putosi juuri yksi pelaaja opiskelupaikan varmistuttua ja nyt olemme etsimässä täydennystä. Kesken oleva kampanja sijoittuu Old Worldiin aikaan ennen Storm of Chaosta (en nyt muista tarkkaa vuotta) ja sääntöinä toimivat Warhammer Fantasy Roleplayn uusin painos. Tyyli hyvin on pitkälle WFRP:n kuvattu eli mukana on niin kauhuelementtejä kuin huumoriakin (lähinnä täysin maailmanpelastukseen sopimattomien pelaajahahmojen kohelluksen muodossa). Porukkamme kokoontuu Hyvinkäällä tavoitteenaan vähintään yksi peli kahdessa viikossa. Jos kiinnostusta löytyy lähetä sähköpostia osoitteisiin mikko.leho.poista@gmail.com tai timo.korhonen.poista@ppl.inet.fi , poista ".poista" molemmista osoitteista vastatessasi.

Hercco
01-08-2005, 19:53
Minä olen roolipeleistä kiinnostunut, tosin en Hyvinkään suunnalla liikuskele. Nyt kun asia tuli puheeksi niin jos tänne sattuu eksymään Lappeenrannan suunnalla roolipelaavia niin ottakaapas yhteyksiä.

Niin ja onnittelut Murheenkryynille myös Warseerin Pörröpähkinyyden kolmostilasta.

Griefbringer
01-08-2005, 20:59
Niin ja onnittelut Murheenkryynille myös Warseerin Pörröpähkinyyden kolmostilasta.

Onneksi tällä kertaa mukana oli sentään neljä ehdokasta. :rolleyes:

Hormagaunt
04-08-2005, 15:03
Ensimmäinen viesti kuuluu tähän legendaariseen ketjuun. Suomalainen olen ja sellaisena pysyn. Sotua luen, mutta ei sitä paikkaa oikein jaksa, kun kaikki ovat siellä niin kovin samaa mieltä kaikesta. Katsotaanpa, mihin tästä Portent-korvikkeesta oikein on.

Teral
06-08-2005, 21:40
Ensimmäinen viesti kuuluu tähän legendaariseen ketjuun. Suomalainen olen ja sellaisena pysyn. Sotua luen, mutta ei sitä paikkaa oikein jaksa, kun kaikki ovat siellä niin kovin samaa mieltä kaikesta. Katsotaanpa, mihin tästä Portent-korvikkeesta oikein on.

Samalla linjalla ollaan, sotun taso on kyllä tässä vuosien varrella laskenut. Suurimmalla osalla tuntuu olevan enemmän tai vähemmän angst-asenne WH:ta kohtaan, liekö muodissa. Odotan kyllä Warseeriltä todellakin enemmän, sen mitä nyt Portent-Warseeriä jo yli vuoden lukenut. Vanha Portenthan oli maksullinen (?) , niin en sen vuoksi kehdannut rekisteröityä, tosin saattoi olla että ymmärsin sen maksujutun vain väärin. No, huomasin että uusi Warseerhän ei ole maksullinen, joten jäseneksi heti vaan.

Mikko Leho
07-08-2005, 07:19
Terve kriittisyys GW:n toimintaa ja tuotteita kohtaan ei ole pahasta, ja mitä erilaisempia pelejä harrastetaan sitä parempi. Naurettavaksi homma menee jos halutaan nostaa yksi peli toisia paremmaksi, hämmästellään kuinka se Vallejon musta maali on niin paljon chaos blackia sävykkäämpää ja purnataan kuinka GW haluaa tehdä toiminnallaan rahaa. Sotavasarasta minun on paha sanoa mitään, sillä en ole sivuilla pahemmin liikkunut.

Anyway, kohta lähdetään Ankkarockiin

Hercco
08-08-2005, 19:25
Näin on. Kritisointi on paikallaan kun on aihetta, mutta kritisointi pelkän kritisoinin takia on lapsellista ja typerää.

Minäkään en sotavasaralla osto/myyntipalstojen ulkopuolella ole pahemmin pyörinyt, niin en voi oikein sanoa, mutta mitä muualla webissä on saanut katsella niin tuo armeijalistoista itkeminen on kyllä käynyt suoraan sanoen arsyttämään. Turnauspelaajat kun aloittavat että joku lista on liianhyvä/huono niin sitten seuraa muut perässä, vaikka eivät olisi asiaan muuten mitään huomiota kiinnittänyt.

Muuten kun Mikko otit tuona Vallejon puheeksi... Sen jälkeen kun Vallejot alkoivat yleistyä alkoi hillitön GWn maalien bashaaminen. Ei sillä, itsekin käytän Vallejoja halvemman hinnan ja parempien purkkien takia, mutta ei nuo GWn maalit mitenkään huonoja ole.

Sotun O/M/V alueesta pitää vielä kommentoida. On tullut siellä ihan hyviä kauppoja tehtyä ja tarjontakin on ihan mainio, mutta yllättävän usein on tullut hankalia tapauksia vastaan. Joskus on saanut tavaroita odottaa kuukaudenkin ja selitykset on vaihdellut netin rikkoontumisesta sairaskohtauksiin. Yllättävän usein kaupat kariutuu kun myyjälle on selvinyt että tavarat pitäisikin postittamaan (nettikaupassa!), jonka tietysti vanhemmat on kieltänyt. Palaute järjestelmä olisi paikallaan, mutta vähän hankala keskusteluforumille toteuttaa. Siksi olisikin parempi että figukauppiaat palaisi huuto.netiin.

ViewFinder
09-08-2005, 06:34
Kyllähän minä suomalainen olen(kai)
Niinpä, täytyy myöntää, että mitä sotua on tullut selailtua, niin nämä "mitä ostan seuraavaksi??!!" jutut ovat alkaneet lisääntyä ja taso laskea, minäkin yleensä käyn vain galleria osiossa pääosin, kun muualle ei viitsi mennä edes sotavasarassa selailemaan...

Mikko Leho
11-08-2005, 18:50
Kyllä täälläkin näitä "mitä armeijani tarvitsee seuraavaksi" -keskusteluja nähty, mutta vastapainoksi löytyy mielestäni Sotavasaraa enemmän sellaisiakin säikeitä, joita kehtaa seurata.

En tarkoittanut mitään erityisempää kommentillani Vallejon maaleista. Niiden ylivoimaisuus on vain kestosuosikki suomalaisten figuharrastajien keskuudessa. Vähän niin kuin ulkomaan elävät kehuskelevat ostaneensa armeijansa *niin* halvalla eBaysta. Kukaan ei kuitenkaan myönnä myynneensä mitään tappiolla, joten epäilen että Joulupukki on keksinyt itselleen uuden harrastuksen ja myy tavaraa alihintaan eBayssa.

ankara halla
11-08-2005, 22:20
Kuinkakohan paljon täällä on suomalaisia ja entä kuinka moni teistä on rekisteroitynyt sotuun?

Huomasinpahan koko ketjun vasta nyt, mutta joo... pyörin Portentissa noin vuoden ennen kuin meni nurin ja täällä olen ollut alusta alkaen (vaikkakin lähinnä vain luen huhuja/uutisia/yms.) enkä juurikaan kirjoittele.

Ja Sotussa siis pyörin samalla nimellä.

Pertinax
12-08-2005, 10:53
Hi there. I have a question, and I was wondering if you guys in GMT+2 could help.

Could anybody find out for me if MIESKUORO HUUTAJAT still exists? Lets just say, I'm a curios party.

Hercco
12-08-2005, 11:02
Hi there. I have a question, and I was wondering if you guys in GMT+2 could help.

Could anybody find out for me if MIESKUORO HUUTAJAT still exists? Lets just say, I'm a curios party.

As far as I'm concerned they still exist. Check out their webpage is at http://www.huutajat.org . It is in English.

Pertinax
12-08-2005, 11:25
I have done. The problem is that the site hasn't been updated for several years, as far as I can see.

Mikko Leho
12-08-2005, 12:21
They were performing atleast back in 2004. I would guess that they are on a break. After all you don't make money like Madonna or U2 with bunch of ugly men screaming and shouting.

Pertinax
12-08-2005, 14:32
Odd that. I would have thought that there would be a good market for that. ;)

Oh well. If anybody hears anything, then please let me know. Just give me a shout.

Thanks!

Injector
24-08-2005, 14:43
Onpas hassua lukea negatiivista kommenttia sotusta. Siellä kaikki ovat niin tyytyväisiä ja tosiaan samaa mieltä miltein kaikesta, joten tosi harvoin ilmaantuu "moderaattorit kusee, admin on perseestä"- viestejä.
Sotun tason lasku saattaa johtua siitä, että uudet hammeroijat ovat aika lailla alle 15 vuotiaita ja tämä sitten näkyy viestien tasossa tyyliin: "mitä mä ostan seuraavax?". Tällaiset viestit on kuitenkin saatu kuriin tehokkaan inkvisi... köh moderoinnin ansiosta.
Toki niitä yhäkin ilmaantuu, enkä yllättyisi jos ilmaantuisi jatkossakin.

Set
25-08-2005, 15:35
Nuo uudet "perusteet" boardit Sotavasaran foorumeissa näyttävät myöskin helpottaneet pitämään "12wee" postaajat kurissa.

Olen muuten muuttamassa Turkuun nyt seuraavana viikon aikana, ja olisi kiva jos löytyisi joku peliporukka joka ottaisi vastaan "nyypän". :D Sisäsiisti olen ja "For the Emperor!" huutojen avulla voi nopsasti ja helposti saada tietää jos olen voitolla tai häviöllä. Täällä pohjanmaalla kun yritin saaada peliporukan kasaan, niin kaikki loppui...hyvin kiinnostavasti.

Saisin ainakin kunnon inspiraation saaman jonkun niistä lukemattomista "armeija-projekteistani" valmiiksi. :rolleyes:

Hercco
26-08-2005, 16:07
Olen muuten muuttamassa Turkuun nyt seuraavana viikon aikana
Otan osaa.

Mikko Leho
26-08-2005, 16:21
Ei saa olla ilkeä. Turussa on muutenkin tarpeeksi kestämistä.

Set
26-08-2005, 16:42
Noh, saa nyt nähdä millainen kaupunki se on. Varaan oikeuden olla optimisti tämän kerran. :D Biokemiaa lukemaan Åbo Akademiaan, joka on muuten hiton kiinnostava aine.

Mikko Leho
27-08-2005, 06:43
Biokemiaa lukemaan Åbo Akademiaan, joka on muuten hiton kiinnostava aine.

:eek: :wtf: :confused: :eyebrows:

Det är mycket intressant at lära sig bio... biå... biååå...

Set
02-09-2005, 20:11
:eek: :wtf: :confused:

Det är mycket intressant at lära sig bio... biå... biååå...

...chsemiiiii! Olen ollut viime viikon ilman intarwebbiä joten vastaus kesti vähäsen aikaa. Ja tähän asti Turku onkin vaikuttanut ihan viehättävälta kaupungilta. :D

Mikko Leho
08-09-2005, 17:14
Uusimmassa Pelit-lehdessä hehkutetaan melko estoitta venäläistä Star Rangers 2:sta (Suomessa peliä taidetaan myydä ilman tuota numeroa), josta ainakaan allekirjoittanut ei olisi mitä todennäköisimmin kuullut mitään ilman lehden arvostelua. Saa nähdä tuleeko pelistä samanlainen menestys Suomessa kuin King of Dragon Passista tai Silent Stormista, jotka myivät hyvin pitkälti juuri Pelit-lehden myötävaikutuksesta. Ainakin Play.com myy pelin kohdalla ei oota (8.9.2005), ja tuntien kaupan suosion suomalaisten keskuudessa, voin veikata pelin rantautuneen aika vahvasti Suomeen :)

Hercco
08-09-2005, 19:08
Venäjältä tulee muuten yllättävän paljon hyviä pelejä. Tarkoitan siis että niitä tehdään, ihan koodaamalla, ei CD-R:llä, siellä. Sturmovik lentosimu varmaankiin parhaiten tunnettuja. Ei sinällään yllätys kun tietää maan matemaattisen/tietoteknisen osaamisen. Meillä on täällä lappeen Rannassa muutama venäläinen IT alan proffa ja ovat kyllä erittäin osaavia.

Harmi vaan että tuo ammattimainen piratismi rehottaa. Eikös tuossa keväällä joku firma joutunut jättämään pelin julkaisematta tuon takia?

Mikko Leho
09-09-2005, 18:54
En muista kuulleeni moista, mutta onneksi ainakin Space Rangers näyttää myyvän hyvin: peli on tätä kirjoittaessani sijalla 18 Play.comin myydyimpien PC-pelien joukossa. Taitaa kaupan sisäänostaja miettiä mikä pistää suomalaiset ostamaan tällaisella joukolla pientä marginaalituotetta.

Dargo
10-09-2005, 15:38
Missä yksi suomalainen huutaa,
siihen toinen vastarannalta vastaa.
Yhdessä he huutavat, eikä kukaan muu selvää saa.
Mikä on viestin sisältö, se arvatkaa...

pamp-pu
22-09-2005, 11:36
Heh, eksyin minäkin tänne. Sotusta ja Dysartesista minut voi bongata samalla nickillä. Elikkä terve vaan kaikille!

pamp-pu
25-09-2005, 15:22
Heh, meikäläisen perkele- thread herättää aikamoista spekulointia tuolla Welcome- foorumilla :).

Hercco
26-09-2005, 09:33
Löytyi meillä mieluinen aihe :)

Mikko Leho
26-09-2005, 10:23
Siinä on ulkomään elävillä arvuuttelemista, miten sana oikein lausutaan, ja onhan tuo paljon vetävämpi sana kuin yksikään sana tämän säikeen otsikossa. Itse asiassa White Lion on tehnyt melkoista vääryyttä suomenkielelle: lauseen toinen sana ja "suomalainen" molemmat isoilla alkukirjaimilla.

WhiteStar
29-09-2005, 17:08
Yes! Suomesta ja pk-seudulta ollaan! Warseer/Herdstone/Bugman ja myöskin Sotu on tultu koluttua läpi.

Hercco
03-10-2005, 07:32
Tervetuloa vaan WhiteStar.

pamp-pu
03-10-2005, 16:14
Waude, Starwreck on loistokamaa. Uskomatonta työtä ollakseen ilmaistyövoimalla/ei-kaupallisesti tuotettu.

Hercco
03-10-2005, 16:21
Enpä ole muuten muistanut Star Wreckiä vielä imuroida. Pitänee laittaa samantien tulemaan.

Ropeconissa joku 3 vuotta sitten näin sen trailerin ja sekin kyllä vaikutti hyvin tehdyltä.

Mikko Leho
03-10-2005, 16:29
"Kaikille niille P-Liiton jäsenille, jotka antautuvat ilman vastarintaa, lupaan oikeudenmukaisen sotaoikeudenkäynnin ja nopean teloituksen." Klassikkomateriaalia :)

Hercco
10-10-2005, 10:29
Tulipahan katsottua tuo Star Wreck viikonloppuna. Hiukan kyllä petyin...

Elokuvassa oikeastaan kaikki muu oli tehty erittäin hyvin paitsi näytteleminen. Oikein harmitti elokuvaa katsoessa kun vuosien vaivannäkö tavallaan romuttuu huonoihin näyttelijoihin. Jos päärooleissa olisi ollut ammattinäyttelijät niin elokuva olisi ollut huomattavasti parempi. Kari Väänänen oli loistava, mikä vaan korosti muiden huonoutta. Kunnioita miestä sinnikkyydestä ja muuten loistavasta jäljestä, mutta Torssosen olisi kannattanut jäädä kameran toiselle puolelle.

Huumorin kanssa oli vähän niin ja näin. Jotkut jutut ja yksityiskohdat oli hauskoja, jotkut hauskoja mutta huono näytteleminen pilas tai sitten wanhoja ja kliseisiä.

Mikko Leho
10-10-2005, 16:27
Huono näytteleminen kuuluu asiaan, kun kyseessä on vapaa-ajan projekti parille kylähullulle. Minulle on vuosien saatossa kehittynyt hyvä sietokyky huonoa näyttelemistä kohtaan. Tästä syytän monia näkemiäni kauhu- ja kung fu -elokuvia, sekä kaveripiiriin pesiytyneitä amatöörielokuvaharrastajia, joiden tuotoksia on täytynyt tippa silmässä katsoa.

Muista amatööriluokan filmeista kannattaa tsekata seuraavat: Batman Dead End (http://theforce.net/fanfilms/nonsw/batman_deadend/index.asp) (hyvin lavastettu Batman crossover), Grayson (http://theforce.net/fanfilms/nonsw/grayson/index.asp) (trailerin muotoon tehty lyhytelokuva, joka herätti minusta enemmän kiinnostusta kuin uusin studiolepakkomies) ja World's Finest (http://theforce.net/fanfilms/nonsw/worldsfinest/index.asp) (mitäpä tässä vanha sarjakuvaharrastaja muuta kuin toivoo, että edes tämä toteutettaisiin isolla budjetilla :) )

Hercco
13-10-2005, 21:02
Näinhän se on. Star Wreckin tapauksessa vaan kun kaikki muu on tehty ammattilaistasolla niin karkea näytteleminen tökkää silmään. Tosin löytyypähän tuota kökköä näyttelemistä noista ison rahan elokuvista tuolta Atlantin toiselta puolen.

Asiasta toiseen. Onko muita osallistumassa tuohon WarSeer Battle Barge projektiin? Itse pidän ideasta ja osallistun. Kyselen koska siinä on mahdollisuus kasata squadeja, eli jos vaan porukkaa saataisiin kasaan voitaisiin muodostaa jonkinsortin suomi-yksikkö.

pamp-pu
14-10-2005, 04:50
Asiasta toiseen. Onko muita osallistumassa tuohon WarSeer Battle Barge projektiin? Itse pidän ideasta ja osallistun. Kyselen koska siinä on mahdollisuus kasata squadeja, eli jos vaan porukkaa saataisiin kasaan voitaisiin muodostaa jonkinsortin suomi-yksikkö.

Kuullostaa aika mielenkiintoiselta. Suomi- yksikkö voisi onnistua veteraaneina, joista yksi kantaa esim. siniristilippua tai vastaavaa. Kuinka moni muistaa vanhan Sotumariinin? Sillä oli hieno lippu.
Joko ovat valinneet väriteeman tuolle Chapterille?

Hercco
14-10-2005, 19:24
Niin tai sitten ihan vaan Sergeantilla on banneri jossa on suomi teema. Ja esim. kneepadeissä voisi olla suomenlippu tms.

Ei kai ole tuo teema vielä valittu. Aika paljon näyttää olevan keskustelua tuolla Battle Barge foorumilla.

blurred
17-10-2005, 16:31
Jeps...suomalainen täälläkin. Sotavasarassa on jonkin verran tullut kirjoiteltua, mutta kuten sanottua taso siellä ei päätä huimaa. Aikoinaan tuli tännekin kirjoiteltua jonkin verran, mutta kun portent kaatui niin jäi pois se vähäkin.

Onkos porukkaa menossa tulevaan Lahti fanaticiin? Olen Oulun seudulta yrittänyt pummata kyytiä (bensaa tietenkin voin hieman maksaa).

Mikko Leho
17-10-2005, 17:15
Niin tai sitten ihan vaan Sergeantilla on banneri jossa on suomi teema. Ja esim. kneepadeissä voisi olla suomenlippu tms.

Miten olisi kaksipuolinen banneri rakastetusta presidentistämme? Taittakaa kuva vain keskeltä.

blurred
18-10-2005, 08:05
Heh...nehän on kuin kaksi marjaa.

Hercco
18-10-2005, 08:29
Oletteko muuten kiinnittäneet huomiota miten ääliömäisesti tuosta Conanin tempauksesta on uutisoitu? Lähinnä MTV3:lla, iltapäivälehtiä en ole lukenut. Ihminen joka ei ole kyseistä talk showta koskaan katsonut sai varmaan aika erilaisen kuvan asiasta kuin mitä se oli. Esim. viihdeuutisissa sanottiin "Conan O'Brien löysi sisäisen demarinsa" :wtf:

Juu päivää vaan Blurred. Enpä ole suunnitellut Fanaticiin menemistä. Onko siellä mitään muuta kuin turnaukset?

blurred
19-10-2005, 15:57
Juu päivää vaan Blurred. Enpä ole suunnitellut Fanaticiin menemistä. Onko siellä mitään muuta kuin turnaukset?

Siis sehän on jonkinlainen gaming expo - hässäkkä. Käy katsomassa puolenkuunpelien sivut. Sieltä luulisi löytyvän lisää infoa.

pamp-pu
19-10-2005, 17:01
Enpä ole suunnitellut Fanaticiin menemistä. Onko siellä mitään muuta kuin turnaukset?

Viime vuonna oli ihan turnaukset, PKP:n myymälä, maalauspöytä ja demopelipöytä, ja itse MalliExpo, josta löytyykin sitten jos jonkinlaista pienoismalli ja -rautatiekamaa.

DJ_Silverpig
20-10-2005, 19:50
Hei, täällähän on tuttuja!

Nickini on sotavasarassa (http://www.sotavasara.net/keskustelu/) DJ_Silverpig (http://www.sotavasara.net/keskustelu/profile.php?mode=viewprofile&u=3350).

Mikko Leho
24-10-2005, 17:40
Oletteko muuten kiinnittäneet huomiota miten ääliömäisesti tuosta Conanin tempauksesta on uutisoitu?

Jos Conanin esittämä vitsi on lehden etusivun juttu, niin ei sen journalistisia arvoja kannata lähteä sen paremmin kertaamaan :skull:

Mikko Leho
27-10-2005, 18:03
Ja eikös Conankin ihmetellyt suomalaisen lehdistön tapaa uutisoida hänen pienestä vitsistään :rolleyes:

Cresistauead
28-10-2005, 15:59
*Nostaa rumaa päätään*

Siis hesarin NYTissä oli irtileikattava kirje Conanille jossa sitä pyydettiin Suomeen vierailulle. Hmmm... Taitaa olla jollain siinä mopo käsistä.
Näen jo uuden Suomikuvan: Vitsaile maasta niin sinut kutsutaan sinne - saunan taakse.

Mutta juu. Pitäisi sitä täälläkin pyöriä. Ehkä talven mittaan sitten paremmalla ajalla.

Hercco
31-10-2005, 06:15
*Nostaa rumaa päätään*
*säikähtää*

Juu tervetula WarSeerille vaan Cresis-tau-ead. :)

Griefbringer
10-11-2005, 15:49
Jep, näin tuon Nytin Conan-kirjeen - en kylläkään itse osallistunut postituskampanjaan.

pamp-pu
10-11-2005, 19:39
Conanin suomihuumori on itsessään hauskaa, mutta suomalaismedian hyperaktiivinen suhtautuminen asiaan vie hommasta maun. Jos/kun Conan innostuu Suomessa käymään, niin koko hoito menee pilalle luultavasti median ja idioottifanien takia. Idioottifaneilla tarkoitan siis niitä, jotka näkevät asian niin kuin kotoiset aikakauslehdet ovat sen esittäneet, ja siten pilaavat O'Brienin vierailun luultavasti jollain typerillä pelleilyillä.

Julma fakta on se, että me suomalaiset olemme heti kuin riivattuja kun me/joku meistä tai maamme esiintyy jollain ei-niin-arkisella tavalla (eli ei sekalaisina urheilusuorituksina tai Harlinin leffan sisäpiirivitsinä) suuren maailman mediassa.

pamp-pu
11-11-2005, 14:51
Hihhei, ehdotukseni Warseer chapterin tunnuslauseeksi on päässyt viralliseen polliin asti. Kaikki suomalaiset vain sitä äänestämään. Se on tuo "our faith is everlasting..." jne..

ViewFinder
13-11-2005, 08:03
Hyvä, hyvä, että sait tunnuslauseesi polliin. Onnea.
Muuten onko kukaan muu osallistumassa/osallistunut tuohon battlebargeen? Tästä taidettiin jo kyllä keskustella, mutta kysyn kuitenkin.

Mikko Leho
15-11-2005, 17:54
Lööppivaroitus Conanin tempauksen uutisoinnista kyllästyneille:

http://www.helsinginsanomat.fi/uutiset/tuoreet/artikkeli/Peter+Franz%C3%A9n+vierailee+CSI+Miamissa/1101981637604

On se vaan hyvä, että kyseinen sarja ei ole päässyt urautumaan, vaan aina etsitään uusia näkökulmia epäilyttävien läikkien tutkimiseen.

mauno
15-11-2005, 19:38
Pitääpä ilmoittautua tänne muiden suomalaisten keskuuteen. Se on moro nääs. Sotavasarasta varmaan moni tietää minut. Aika paljon on tullut näitäkin foorumeita seurattua, vaan aika vähän on tullut postiteltua.

ExoCowboy
18-11-2005, 05:48
Muuten onko kukaan muu osallistumassa/osallistunut tuohon battlebargeen? Tästä taidettiin jo kyllä keskustella, mutta kysyn kuitenkin.

Olen osallistumassa, Warseer Painting Support Group:in jäsenenä (5th Company)

Mets^
21-11-2005, 14:06
Harr! Yksi suomalainen lisää joukkoon, pitkään täällä vain sivussa seuraillut, mutta sotavasaran nykytason huomioon ottaen päätin sitten tänne vihdoin rekisteröityäkin.

Hercco
21-11-2005, 19:19
Tervetuloa Mets^! Jo oli aikakin saada tänne lisää Lappeenrantalaisia!

Datahanska
29-11-2005, 19:45
Hep!

Täällä uusi Suomalainen muttei sentään uussuomalainen (lol)

;)

Dolmot
01-12-2005, 00:03
Mää nyt olen vähän kaikkialla, mutta ei kai siinä ole varsinaisesti mitään uutta.

Speedy the Wolf Slayer
01-12-2005, 12:41
Suomesta ollaan.

Hercco
05-12-2005, 14:49
Tervetuloa vaan kaikille uusille ja palanneille.

Anthalas
13-12-2005, 23:25
Eksyin sitten takaisin tänne.

Sotahamstereilla pelaaminen sai jäädä joitakin vuosia sitten, mutta ei tästä tavasta näköjään eroon pääse. Kaapin pohjalla olevat maalipurkit on jo kaivettu esiin, mutta maalattavaa ei löydy.

Onko kenelläkään kokemuksia tuosta Warmachinesta? Figut näyttävät hyviltä, ja ovat GW:n tavaraan verratuna melkein halpoja.

Cresistauead
14-12-2005, 13:50
Ilmeisesti ihan leppoisasta skirmish-tason pelistä on kyse. Pelin sääntöjen järkevyydestä kertoo se että voittoisa taktiikka jollain factionilla taisi olla heittää vastustajan isoa ukkoa omalla ukolla jotta kummatkin kaatuvat ja viimeistellä maassamaakaava örmy rivimiehillä. :D

Tosin varma en voi olla kun en sääntöjä tunne. Mutta ilmaiseksihan ne ovat ko. firman kotisivuilta ladattavissa?

Samsson
21-12-2005, 22:31
Hyvää Joulua kaikille!

Anthalas
22-12-2005, 09:47
Tuli sitten hankittua muutama Sotakone. Hyvälaatuisia ovat, vaikka GW:n uudemmat figut voittavat ainakin yksityiskohtien osalta.

Anthalas
02-01-2006, 19:07
Kiinnostaisiko ketään ostaa PS2:sta ja kasaa pelejä? Lähtee halvalla.

Datahanska
07-01-2006, 19:55
Mitä pelejä löytyy ja kuinka halpa on halpa :p

Anthalas
07-01-2006, 20:33
Nämä pelit löytyy.

Silent Hill 2
Silent Hill 4
Wipeout Fusion
Final Fantasy X
Final Fantasy X-2
Devil May Cry
Hitman: Contracts
Tony Hawk's Pro Skater 4
Tony Hawk's Underground
GTA: Vice City
Legacy of Kain: Blood Omen 2
Legacy of Kain: Soul Reaver 2
Legacy of Kain: Defiance
Tony Hawk's Pro Skater (PSX)
Legacy of Kain: Soul Reaver (PSX)

Hinta riippuu siitä mitä ostat. Koko paketti vaikkapa 150€ + postimaksut.

Dolmot
08-01-2006, 23:18
Pistetään nyt tännekin ihmisten riemuksi ja kauhuksi GoM XVI -galleria (http://dolmot.net/XVI/).

Datahanska
09-01-2006, 07:58
Nämä pelit löytyy.

Silent Hill 2
Silent Hill 4
Wipeout Fusion
Final Fantasy X
Final Fantasy X-2
Devil May Cry
Hitman: Contracts
Tony Hawk's Pro Skater 4
Tony Hawk's Underground
GTA: Vice City
Legacy of Kain: Blood Omen 2
Legacy of Kain: Soul Reaver 2
Legacy of Kain: Defiance
Tony Hawk's Pro Skater (PSX)
Legacy of Kain: Soul Reaver (PSX)

Hinta riippuu siitä mitä ostat. Koko paketti vaikkapa 150€ + postimaksut.

Voi hitsi, ei toi kuulostaa mitenkään pahalta summalta, ei vaan noi pelit kiinnosta ;)

Olen sen verran old school ettei pleikka kakkoselta taida löytyä kuin pari peliä jota voisin vääntää, R-Type Final, Gradius V ja Megaman anniversary.

Griefbringer
20-01-2006, 11:16
Milloinkas se Conan O'Brian oli tulossa Suomeen?

Anthalas
20-01-2006, 18:05
Odotan kauhulla iltapäivälehtien otsikoita. Juttuja en kehtaa edes lukea.

Mikko Leho
20-01-2006, 18:25
11.-14. helmikuuta, tämän illan ohjelmassa Max orkestereineen esittää vaalilaulun Tarjalle ja Conan kertoo painavan syyn miksi Saulista ei pidä tulla Suomen presidentti.

Teräratas
20-01-2006, 23:11
Puoliaktiivisesti tätä tulee sotavasaran, chaosdwarf.comin ja privateerpress.comin foorumeiden ohella lueskeltua.

Lähinnä FB huhut ja Warmachine alueet tulee luettua, muuhun en pahemmin kajoa. Sattumalta huomasin tämänkin ketjun, ja pitkään meni muistellessa, mikä minun salasana tänne oli...

maggaramestari
28-01-2006, 18:42
ite käytän vaan peliporukka osiota, ei siellä sotussa ole paljoa mitään muuta ko se on n00b13n saastuttama lopullisesti...

pamp-pu
01-02-2006, 04:56
Haa, kirjoitin artikkelin dippaamisesta. Katsoa voi tästä (http://www.sotavasara.net/keskustelu/viewtopic.php?t=50955).

Datahanska
01-02-2006, 05:04
ite käytän vaan peliporukka osiota, ei siellä sotussa ole paljoa mitään muuta ko se on n00b13n saastuttama lopullisesti...

Ikävä kyllä :(

Finnblood
10-02-2006, 15:53
käytän sotua, koska sillä on monopoli. modet aggressiivisemmiksi, niin LoLn00bW00tEnTajuu -ihmiset katoaisi...

warseer vaikuttaa melko hyvältä. tosin tiedä häntä, vaikuttihan sotukin aluksi..

Mikko Leho
10-02-2006, 16:04
Mitä sotavasaralle muuten tapahtui, osoitteessa www.sotavasara.net avautuu pelkkä foorumi? Sivuillehan oli aikoinaan kerätty uutisia, arvosteluja ja sekalaisia artikkeleita. Olen ollut viime aikoina hieman syrjässä figupelaamisesta, viimeisin hammerointi tapahtui joulukuussa. Vuonna 2004.

Nosfuketsu
11-02-2006, 16:42
Nosfu kuittaa olemassaolonsa täällä =)
>

Mitä sotavasaralle muuten tapahtui, osoitteessa www.sotavasara.net avautuu pelkkä foorumi? Sivuillehan oli aikoinaan kerätty uutisia, arvosteluja ja sekalaisia artikkeleita. Olen ollut viime aikoina hieman syrjässä figupelaamisesta, viimeisin hammerointi tapahtui joulukuussa. Vuonna 2004.
- Sotu on päivityksen alla ja normaali sisältö palaa piakkoin kehiin taas, toistaiseksi vain foorumi käytössä.

pamp-pu
23-02-2006, 04:46
Jes! Uusis heitti Suomen finaaleihin! Uusis on jumala.

Perkele, jouduttiin Venäjää vastaan välieriin. Noh, pronssiotteluun päästään joka tapauksessa.

Finnblood
25-02-2006, 19:52
mitens on, mentäskös pojat spammaamaan ruåttilaisten tredi kostona aftonbladetin kepposesta?

(onnittelivat perkeleet suomalaisia hopeasta! grrrrr!)

Karu
03-03-2006, 13:42
Käydään vaan.

Viimein eksyin minäkin tänne. Ihan asialliselta meininki näyttää.

Malakian
06-03-2006, 08:34
Sotua en enää käytä muuta kuin käytetyn tavaran ostamiseen ja turnausilmoitusten zekkaamiseen.

Sleep
09-03-2006, 15:46
Sama, sotuun on aika paljon kuraa ehtinyt ajan kanssa tulla.

Malakian
09-03-2006, 18:46
Nyt napsahti.

Pysähdyin ajattelemaan, kuinka turhaa elämää täytyy elää jotta jaksaa seurata/kirjoitella sotun kaltaiseen paskaläpeen. Asiasisältö foorumilla on nolla, ihmiset joko onnettomia n00bia jotka eivät tiedä hevonpaskaa yhtään mistään, tai angstaileviä kullinlutkuttajia jotka kuvittelevat tietävänsä kaikesta kaiken. Nähtävästi kaikki yhtään fiksummat harrastajat ovat haistattaneet sotulle pitkät jo aika päivää sitten. Järkevää keskustelua ei saa aikaiseksi mistään, ainoa ilo on kiusata heikkolahjaisia idiootteja pois foorumilta. Niitä sentään riittää.

Ylläpito&moderointi on omahyväistä, typerää tai molempia. Olen nähnyt paremmin hoidettuja kaatopaikkojakin kuin sotu.

Kahvihuone on niin iso vitsi, että on vaarassa vaipua katatoniseen naurunkiherrykseen, jos sitä erehtyy ajattelemaan hetkeä pitempään. [Äänestys]:Nukkumaanmenoajat. Voi vitulla päähän.

Galleria on niin pullollaan paskaa, ettei sieltä yksinkertaisesti jaksa kaivaa esiin niitä vähäisiä töitä, joista jaksaisi jotain kommentoida. Toisaalta omista töistä on aivan turha odottaa saavansa minkäänlaista järkevää palautetta.

Historia-osiot ovat jotain niin surullista luettavaa, että kyynel kihoaa ihan aikuisen miehen silmään, ja vielä selvinpäin. Eikä tässä edes tarvitse mainita Dalamarin kaltaisia epäsikiöitä, joiden paskanpöyhleä ylimielisyys vetää vertoja jopa minulle. Kynä-ääliöiksi itseään kutsuvia saastoja en ole vielä edes maininnut, mutta näiden itseään täynnä olevien typerysten täytyy olla raamattullisiin vitsauksiin lukeutuva foorumikulttuurin ajospahka, jonka raamattukomitea päätti viime hetkellä vetää pois uskovaisia pelottelemasta ennen ko. satukirjan painoon menoa.

Näillä sanoilla päätinkin haistattaa sotulle pitkät. Eat **** & die, kuten suuressa maailmassa sanotaan.

Tätä sotu on nykyään.

Karu
10-03-2006, 09:11
Pyh, Lighthammer on vaan nirso apina. Kyllä sotusta muutama asiallinen posti nykyäänkin löytyy. Sanotaanko, että warseerissa on kolme kertaa enemmän asiaa, mutta neljä kertaa enemmän tuubaa. Kai tuo foorumien rappeutuminen johtuu enimmäkseen siitä, kun käyttäjien määrä ja ikähaitari kasvaa, eivätkä kaikki enään tunne toisiaan henkilökohtaisesti.

Kahvihuone tosiaan sukkaa.

Ja Kynä-ääliöille ei rankaisematta vittuilla.

Finnblood
10-03-2006, 10:52
Ja Kynä-ääliöille ei rankaisematta vittuilla.

Mielenkiintoista, mikä on toimintasuunnitelmanne? Huomautella Lighthammerin oikeinkirjoituksesta, vai? Vaiko kenties dissaatte hänen figujaan murtaaksenne hänen itsetuntonsa?

Malakian
10-03-2006, 15:44
Ei warseerista mitään tuubaa löydy. Warseeri on täyttä asiaa sotuun verrattuna. Sotu sellainen paskanurkkaus ettei mitään rajaa.

Pyh, Lighthammer on vaan nirso apina.
Tätä juuri lightis tarkotti viestien asiasisällöstä. Käyttäjä ovat agstailevia kullinlutkuttajia, jotka haukkuvat toisiaan apinoiksi.

Vaiko kenties dissaatte hänen figujaan murtaaksenne hänen itsetuntonsa?
Ei sitä voi murtaa. Se on kova kuin silverhelmin kypärä

Kahvihuone tosiaan sukkaa.

Niin koska passeja jaellaan kaikenmaailman kullinlutkuttajille.

Finnblood
10-03-2006, 15:57
Ei sitä voi murtaa. Se on kova kuin silverhelmin kypärä
Nettisarkasmi on vaikea laji...

Karu
10-03-2006, 17:59
Nettisarkasmi on äärimmäisen vaikea laji, ja se on iso osa nimenomaan sotun ongelmaa.

Griefbringer
21-03-2006, 11:24
Takaisin aiheeseen: tämän vuotinen Suomen euroviisumenestys on jo herättänyt huomiota mm. läntisessä naapurimaassamme:

http://theminiaturespage.com/boards/msg.mv?id=69634

Finnblood
24-03-2006, 08:24
Onhan se täälläkin puhuttanut.

Anthalas
01-04-2006, 15:53
Siis tää foorumihan on ollu ihan roskaa siitä asti ku nimi muuttu Portentista Warseeriksi. Tai sitten ihmiset ottaa netin vähän turhan tosissaan.

Millonkas nuo euroviisut on? Ne voisi ehkä katsoakin kun Suomi nyt viimein voittaa ne.

Oberon
01-04-2006, 16:20
Noh, riippuu ihan mihin vertaa. Ihan ipanoita ei ole täällä näkynyt toisin kuin "muualla". Tai sitten vain osaan jättää ilmiselvät n00b-viestit huomiotta erityisen hyvin :)

Finnblood
02-04-2006, 17:44
Itse en ole gnlinetastic-nimistä idioottia lukuunottamatta kokenut samanlaista "please kill me" -feelistä...

Karu
11-04-2006, 17:22
No jaa. Kyllä tämä loppujen lopuksi on ihan kökkö sivu. Yksi kymmenestä viestistä sisältää enemmän kuin kymmenen sanaa, ja on kirjoitettu jotenkin ymmärrettävästi. Huhu-alueet paisuvat kuin perkele, mutta eivät kuitenkaan sisällä mitään muuta kuin jenkki-idioottien spekulointia siitä, kuinka hieno joku räppitankki olisi. Saatana. Taidanpa mennä nukkumaan.

Finnblood
13-04-2006, 16:13
Tuota onhan täällä eri meininki, kuin sotussa. Esim. armeijalistakommentaatio on kamalaa paskaa. Mutta porukka on paljon rennompaa. Tissirotistakaan ei itketty viimeistä päivää!

Oberon
13-04-2006, 16:20
Itelle on toisaalta tullut hyvääkin neuvoa. Eipä sotussakaan ole viimeistä 4 listaa kommentoitu kuin että "ootsä varma et saa olla GK:ta fastissa??" tai "Ihan hyvältä näyttää juu". Täällä tullu ihan asiallistakin, oikeasti hyödyllistä palautetta. Toki noita em. viestejä tulee täälläkin, ei vain mulle(okei 1 uusimpaan topiciini).

Finnblood
13-04-2006, 16:30
Niinno, sotussakin on joskus kiven alla kommentaatio, mutta esim. Nazreg antaa aina ajattelemisen aihetta, jos ei muuta. Täällä tarjotaan aina tylsiä ja perinteisiä komboja. Ja ainakin FaBa-puolella on kuollutta.

Oberon
13-04-2006, 16:38
Juu, riippuu ihan mitä laittaa. Mun Tau ja DH-lista(radikaalit) sai hyvää keskustelua aikaiseksi, kun taas marsut ei saanu ja fabaa en ole edes uskaltanut kattoa :P Pari ihmistä/armeija jota "kerään" täällä puhuu selvästi asiaa. DH puolelta Skyth, Mkerr ja vaikka bryankia vakuuttavat :) Lopuilta sitten tuleekin mitä sattuu.

Malakian
16-04-2006, 07:51
armeijalistakommentaatio on kamalaa paskaa.
HEY OMG IM NOT SURE WHICH UNITS I SHOULD TAKE, PLZ DO THE WORK FOR ME!!!
Aika säälitävää itkeä ettei saa kunnon palautetta armeijalistoista. Opettelisit tekemään itse listasi.

Itse olen saanut vain ja ainoastaan kehittävää kommenttia.

Finnblood
16-04-2006, 08:47
Memory tape, Malakian: "Mitä paskaa? Nää jätkät täälä waarseerissa sanoo, et mun kantis ottaa warriorei tzeentchille! Siis ei täältä tuu mitää järkevää" End of memory tape.

Ja minulle on aina ehdotettu paskaa. Paskaa ja paskaa. Tai sitten jotain copy pastea www.unimaginativewannabecheese.netistä. Ja postaathan itsekin listojasi tänne. Joten sinäkin olet yhtä "säälitävä".

Listoja postataan, koska tahdotaan mielipidettä niiden toimivuudesta. Listojen postaaminen saa usein aikaan hyviä ideoita tulevaisuutta varten.

Että mitä helvettiä sinä taas flametat? Turpa kiinni ja huolehdi omista asioistasi. Saatana.

Malakian
17-04-2006, 20:08
Mitenköhän kauan sinun yksisormijärjestelmällä meni tuonkin kirjoittaminen? puoli tuntia?

Että mitä helvettiä sinä taas flametat? Turpa kiinni ja huolehdi omista asioistasi. Saatana.

Älä itke rumalapsi, ota rusina. Flametan koska minua ärsyttää tuollaiset, jotka itkee jos joku ei voi tehdä armeija listoja heidän puolestaan.

Ja postaathan itsekin listojasi tänne. Joten sinäkin olet yhtä "säälitävä".

En. Ero minun ja sinun listoihin on:

HEY OMG IM NOT SURE WHICH UNITS I SHOULD TAKE, PLZ DO THE WORK FOR ME!!!

Mitä minä olen sinun listojasi nähnyt ne on tehty tuo lause mielessä.

ja lopuksi pilkunnussimista:

Memory tape, Malakian: "Mitä paskaa? Nää jätkät täälä waarseerissa sanoo, et mun kantis ottaa warriorei tzeentchille! Siis ei täältä tuu mitää järkevää" End of memory tape.
Olet kirjoittanut muuten tuon memorytapesi päin persettä. Se menee näin:

Mitä vittua? Nää warseerin jätkät sanoo, et mun kanttis ottaa warruja tseentsille. Pelaako nää vieläkin jotain vitos edikkaa. Häh? Eihän nää osaa edes pelata.

Sitten kuulen sinun viisaat sanasi: Niin mutta niille kannattaa ottaa kato merkki jotta saat lisää power diceee!1!1!1!!111.

Että sillai Jos itse on samalla tasolla kun pelaajat täällä ei kannata vinettää jos saa huonoa kommenttia. Fabapuoli tosin täällä on kuraa...

Griefbringer
18-04-2006, 16:33
Fantasiapuolen aktiivisuus todennäköisesti kasvaa syksyllä, kunhan seiskalaitos ilmaantuu kauppoihin.

Ezekius
19-04-2006, 15:59
Hep, tässä yks suomalainen lisää... just rekisteröin, mutta oon lukenu warseeriä jo jonku aikaa ^^

Lictor
30-04-2006, 17:34
Vasta rekisteröitynyt suomalainen ilmoitautuu! Sotussa olen pyörinyt 1 1/6 vuotta mutta täällä aloin käydä vasta viime viikolla.
Luulisi että joku toinen tyranidi pelaaja olisi vienyt tämän nimimerkin kuten photobucketissa :eyebrows: .

p.s. Kuinka moni tulossa Helsingin ModelExpoon ensi sunnuntaina katsomaan/pelaamaan Fanaticin loppuotteluita? Itse tulisin myös launtaina mutta kun on mukamas ''tärkeämpää'' menoa.

Oberon
30-04-2006, 18:44
Tervetuloa molemmille, ja en ole tulossa fanatikkiin. Mitäs eivät päästä pelaajia nukkumaan mihinkään. Minusta majoitus on aika tärkeä osa useamman päivän turnausta.

Karu
02-05-2006, 10:11
Mä oon tulossa fabaa pelaamaan suttuisen keltaisella tykki-empirelläni.

The Traveller
03-05-2006, 11:09
taas yksi suomalainen lisää!

Finnblood
20-05-2006, 19:44
Lordi tulee voittamaan... ja sitten pidetään sellaiset viisut täällä Suomessa, että kukkahattutädit tekevät protestina joukkoitsemurhan...

Acheron
20-05-2006, 21:35
Hevillä ei hävitä. :p

Pertinax
20-05-2006, 21:37
This is so cool - in a very strange way... Go Finland!

ViewFinder
20-05-2006, 21:55
Hyvä LORDI! Hyvä SUOMI! Latex VOITTAA!

Griefbringer
20-05-2006, 21:56
Ruotsalaiset hävisivät (siis viisuissa).

Kjell
20-05-2006, 21:59
Congratulations! There's always a first, eh? ;) I have to admit, you did deserve to win after what happened in the Olympics. Having a good song helped, too. :D

I bet their CD sales are going to go through the roof.

Sgt John Keel
20-05-2006, 22:10
Får man inte prata Svenska här? Det är ju trots allt ett av era modersmål? :)

Grattis till segern i vilket fall. Nästa år skickar vi Dark Tranquillity. ;)

/Adrian

Karu
20-05-2006, 23:14
Lordi voitti ja helvetti jäätyi!

Next year we are going to send Behemoth.

Griefbringer
21-05-2006, 06:40
Får man inte prata Svenska här?

Bara finlandsvensk. Det är starkt förbjudet at skriva på skånska. :rolleyes:

sir_robin
21-05-2006, 09:53
Grattis Lordi,ni äger fett!!!!!

The Traveller
24-05-2006, 15:48
Allekirjoittakaa tämä:
http://www.adressit.com/ansku69

Finnblood
24-05-2006, 15:55
Aivan. Seiska suxes ass.

nomic
30-05-2006, 16:43
Täällä yksi suomalainen lisää, alkoi sotun meininki pikkuhiljaa tympimään, vaikka ei tämäkään nyt mikään täydellinen paikka ole.. 2 viestiä ennen kuin saa tehdä uuden topicin.. wtf? Mun vauhdilla toi tulee täyteen kuukauden päästä...

Finnblood
30-05-2006, 17:20
Höh, jos sinulla on kiire, niin menet vaan ja kommentoit jotain armeijalistaa tyyliin "lookin good, but have more jezzails!"

Nopeasti sen kaksi viestiä kasaan saa.

dead flesh penalty
10-06-2006, 15:12
Ilmottaudun suomalaiseksi.
Ihan omasta vapaasta tahdostani. :cheese: