Page 1 of 48 1 2 3 11 ... LastLast
Results 1 to 20 of 942

Thread: The undutchables do it again!

Chapter Master Str10_hurts's Avatar

The undutchables do it again!

Hallo allemaal,

Ja ons stukje Nederland is weer terug op port...eh Warseer. Voor de genen die hier nieuw zijn kun je dus hier als Nederlander of spreker van de taal praten over vanalles en nog wat, in het Nederlands.

Zijn er nog tournooien bij jou in de buurt? PM me, dan kan ik ze op deze post zetten.

De Benelux Open is een Warhammer 40.000 toernooi gepland op 16 & 17 juni.

Dit is een tweedaags toernooi van 1750 met 6 battles, 3 op zaterdag en 3 op zondag.

Vorig jaar hebben we ons goed vermaakt met het organiseren van dit toernooi. Dit jaar doen we er nog een schepje bovenop om het weer tot een succes te maken. Dit jaar zou het weleens je laatste kans kunnen zijn om jezelf te bewijzen in een groots 5th edition king of the hill toernooi. Win jij de zwetsrechten om jezelf de beste van de 5de editie te noemen?

Er is ook een prijs voor ieder hoogst geplaatste en best geschilderde leger. We geven in totaal 13 prijzen weg!
    Daarnaast krijgt iedereen ook een kleinigheidje van ons.

Meer informatie is te vinden op onze website: http://www.gameforce.nl/benelux_wh40...nguage=English

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Notes:
    - De inschrijving is nog niet geopend, wel kan je, je al aanmelden voor de nieuwsbrief.
    - Het toernooi is dit jaar beide dagen een uur vroeger.
    - Bij registratie is dit jaar ook de optie voor een hotelkamer toegevoegd.
    - Er is een general FAQ pack toegevoegd. Hierin staan exta FAQ's in voor algemene regels en legerspecefieke regels die nog onbeantwoord zijn door GW. (Dit hebben we overgenomen en aangepast vanuit grote engelse toernooien.
    - Mogenlijk wordt de setup van spearhead veranderd voor een andere setup om te voorkomen dat het spel heel passief wordt.
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Last edited by Str10_hurts; 02-02-2012 at 13:56.
    Need a 40k campaign for 6th edition? Have a look at: Glimpse into the golden age
    (old) 5th ed. 2nd edition style missions
    Quote Originally Posted by starlight
    Consider that you will get much better advice if you include:
    1) Your usual list and available units 2) Your usual opponents and rough lists 3) Your usual play environment (terrain/missions) 4) Your overall playstyle

Re: The undutchables do it again!

Nou kan ik maar net zo goed beginnen.

Ik zal me even voorstellen:
    ik ben Piers Horgan 20 jaar en woon in Eindhoven, meestal speel ik bij games world (waar ik overgens op zaterdag werk).
    Ik speel met Empire Tau en Ultramarines, dus heb je zin om langs te komen op een vrijdag kan kan ik spelen.

Er is binnenkort trouwens ook een vette sale in de Games World.
    Last edited by Str10_hurts; 03-07-2005 at 20:06.
    Need a 40k campaign for 6th edition? Have a look at: Glimpse into the golden age
    1) Your usual list and available units 2) Your usual opponents and rough lists 3) Your usual play environment (terrain/missions) 4) Your overall playstyle

Llo iedereen,

Lets see... Owjah, voorstellen...

woonachtig in het schilderachtige en pittoreske Vlissingen (yay, strand), hang meestal op zaterdag rond op Murphy's Heroes in Delft...

Speel 40k, Raven Guard en heb n berg ngeschilderde Highelves en nog wat zut liggen...

Now, off to teh train(bus vandaag)
    Last edited by Verergoca; 04-03-2010 at 15:00.
    "You heard the good news everyone! Save the Earth, etc, etc, g'bye!" - Prof. Hubert J Farnsworth

hoihoi
    laten we maar meteen met de deur in huis vallen
    ik ben Bob mirck 11 jaar(bijna 12) kwoon in poortugaal enne zit zo nu en dan in GW in rotterdam
    ik speel space wolves (2000punten) en ik ben nu bezig met tau (1 patfinder sqaud van 6 man )

nou dat was het dan denk ik

oh ja ik was op portent Gunnar red

~BB~

Klinkt cool. Tja ik moet eigenlijk nog 100 man 3rd company schilderen bus ben er weer weg van

Chapter Master Vaya's Avatar

Vaya hier. Oftewel Bart Berkhout (24, pushing 25) uit Amsterdam. Nu ik net mn doctoraalscriptie heb afgerond, zal ik hier weer wat vaker te vinden zijn.

Wat legers betreft heb ik bijna de laatste hand gelegd aan een eigen successsor chapter van de Blood Angels: de Vayan Angels. Mijn pride and joy van 5000 punten. Verder heb ik 2000 punten aan Nids, heb ik net een Ork Speedfreaks legertje overgenomen van iemand en ben ik tot slot bezig met zowel een kleine force Daemonhunters als Chaos Cultists (compleet met gemuteerde Titan)

Heeft er iemand nog wat vrije tijd over? Ik wil het graag van je kopen.

Veteran Sergeant Democritus's Avatar

Democritus meldt zich.... oftewel Michael Pijnenburg, 26 jaar, Arnhem.
    Ben momenteel druk met het schilderen van mijn broertje's Skaven, mijn eigen Thousand Sons, Iron Warriors en Dark Elves. (ow ja..en terrein aan het maken voor 40k)
    Nou ja...speel meestal thuis, of in het Spelkwartier.

hoi ik ben david woonachtig in venlo.
    ben op dit moment 17 , bijna 18 ( in eind july)
    legers die ik heb zijn een 2000 pt bretonnian en 4000 wood elves. daarbij nog een uprising witch hunter force dat al degelijk op 1000 pt speelbaar is.
    verder ben ik te vinden op zaterdags in roermond in de bloemboetiek hermien en dinsdags hier in venlo bij modelbouw luthart.
    ja lucky me 2x per week warhammer

verder zal ik ook 3 juli in eindhoven zijn voor het 40k toernooi met mijn swamp sisters.

Chapter Master Melchor's Avatar

Leon Mirck (broer van Brother Bob ja ), Ben net 21 geworden en woon ook in Poortugaal (bij Rotterdam). Speel vrij regelmatig bij GW R'dam, en ook wel eens thuis tegen de Wolven van Bob. Ik heb 1500 punten Imperial Guard, 1000 punten Dark Eldar en ruim 2000 punten World Eaters. En nu ben ik bezig om 1500 punten Dark Angels te verzamelen voor het volgende 40k GT.

@Str10_hurts: Ik zou graag komen spelen, maar ik kan niet zondag. Helaas.

-[My Ultraslow Blog]-
    -[^Now with added Orkiness!^]-

-[Dark Angels] - [Deathwing] - [Valkyr 25th] - [Orks] - [Emperor's Children]-

Quote Originally Posted by black-hawk
    verder zal ik ook 3 juli in eindhoven zijn voor het 40k toernooi met mijn swamp sisters.
    Vet man! leuk om weer eens tegen wat anders te spelen dan marines en nu ook nids :P

Voor de genen die willen kan ik van deze tread ook een prikbord maken dus als er een tournooi of iets anders bijzonders is zet ik het wel meteen op de eerste post.

@Melchor: jammer joh.

Librarian Disposable Hero's Avatar

Hoi allemaal,

Ronnie, 32, Hellevoetsluis.
    Ik heb ongeveer 1500 punten Tau, ca 3000 punten Skaven, 3000 punten Vampires, ca 2500 punten mortal Chaos en ik ben een beetje aan het klooien met een peloton Cadians voor CityFight.

Spelen zit er niet in, iedereen die ik ken zit of op zijn kinderen te passen, of in zijn kamertje opgesloten of is stomdronken ergens.
    Nel mezzo del cammin di nostra vita,
    mi ritrovai per una selva oscura,
    ché la diritta via era smarrita.

ronaldusrex.blogspot.com

Chaplain Falcon's Avatar
    Somerset West (Near Cape Town) South Africa

Groetnis broers

Jammer, nie streng Nederlands, maar Afrikaans, wat soos 'n kleinkind is.

Francois Retief is my naam. Ek woon in Kaapstad, aan die suidpunt van Afrika. Ek speel 'Warhammer Fantasy' (2K Welveses, 2K5 Lizzies, 2K Brets, en 500 pt Orcs en Empire.) Verder het ek ook 'n bietjie LOTR.

Dit is lekker om Nederlanders (Hollanders?) op WarSeer te sien.

Beste wense, en mag julle altyd sesse gooi, behalwe vir 'saves' en 'miscasts'

Ha!

Alles sal reg kom!

ronaldusrex.blogspot.com

Commander Mars's Avatar

- zwaait wat met de Belgische vlag... -

Hmm.... Ik ga niet de moeite nemen om n vlag op te zoeken om mee te zwaaien

(ook geen zeeuwse vlag)
    "You heard the good news everyone! Save the Earth, etc, etc, g'bye!" - Prof. Hubert J Farnsworth

Chapter Master Vaya's Avatar

Iemand bekend met 'How to clean everything' van Propagandhi? Daarop staat een leuk nummer over vlaggen.

Str10, goed idee van dat prikbord. Kom ik de randstad misschien nog eens uit. En een mooie manier om onze thread lekker bovenaan de pagina te houden.
    "Well, that's like your opinion...man."

Proud member of Assault Squad Yerpovius

Stick figure on a beach Arnizipal's Avatar

Quote Originally Posted by Mars
    - zwaait wat met de Belgische vlag... -
    *zwaait mee*
    Come join the discussion at the Warseer Anime Fan Group

Quote Originally Posted by TheBigBadWolf View Post
    I want to come back as an octopus in the odd chance I will be able to attach myself to a young womans b3wb, alas I will more likely be served with some rice and a nice sauce.

Chapter Master Melchor's Avatar

Zwaaien met vlaggen is ZO 2004...

Het is misschien ook leuk om hier (in het Nederlands!) te vertellen hoe je vorige potje Warhammer (40k) ging. Hoeft geen uitgebreide battle-report te zijn, maar vertellen of je gewonnen of verloren hebt en of er nog wat aparts is gebeurt.

Tis maar een idee, maar in elk geval beter dan 'Ik ga op reis en ik neem mee...'

-[My Ultraslow Blog]-
    -[^Now with added Orkiness!^]-

-[Dark Angels] - [Deathwing] - [Valkyr 25th] - [Orks] - [Emperor's Children]-

Stick figure on a beach Arnizipal's Avatar

Ik heb helaas al in geen maanden meer gespeeld (stage en eindwerk op school).
    Momenteel ben ik aan het proberen mijn vrienden wat aan te porren om nog eens wat te battelen, dus misschien post ik hier wel een kort battle rep over een weekje of zo.
    Come join the discussion at the Warseer Anime Fan Group

Quote Originally Posted by TheBigBadWolf View Post
    I want to come back as an octopus in the odd chance I will be able to attach myself to a young womans b3wb, alas I will more likely be served with some rice and a nice sauce.

Maanden geleden!

Op het moment zijn al mijn tegenstanders bezig met kinderen of WoW...

ronaldusrex.blogspot.com

Page 1 of 48 1 2 3 11 ... LastLast