Hallo allemaal,
Ja ons stukje Nederland is weer terug op port...eh Warseer. Voor de genen die hier nieuw zijn kun je dus hier als Nederlander of spreker van de taal praten over vanalles en nog wat, in het Nederlands.
Zijn er nog tournooien bij jou in de buurt? PM me, dan kan ik ze op deze post zetten.
De Benelux Open is een Warhammer 40.000 toernooi gepland op 16 & 17 juni.
Dit is een tweedaags toernooi van 1750 met 6 battles, 3 op zaterdag en 3 op zondag.
Vorig jaar hebben we ons goed vermaakt met het organiseren van dit toernooi. Dit jaar doen we er nog een schepje bovenop om het weer tot een succes te maken. Dit jaar zou het weleens je laatste kans kunnen zijn om jezelf te bewijzen in een groots 5th edition king of the hill toernooi. Win jij de zwetsrechten om jezelf de beste van de 5de editie te noemen?
Er is ook een prijs voor ieder hoogst geplaatste en best geschilderde leger. We geven in totaal 13 prijzen weg!
Daarnaast krijgt iedereen ook een kleinigheidje van ons.
Meer informatie is te vinden op onze website: http://www.gameforce.nl/benelux_wh40...nguage=English
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Notes:
- De inschrijving is nog niet geopend, wel kan je, je al aanmelden voor de nieuwsbrief.
- Het toernooi is dit jaar beide dagen een uur vroeger.
- Bij registratie is dit jaar ook de optie voor een hotelkamer toegevoegd.
- Er is een general FAQ pack toegevoegd. Hierin staan exta FAQ's in voor algemene regels en legerspecefieke regels die nog onbeantwoord zijn door GW. (Dit hebben we overgenomen en aangepast vanuit grote engelse toernooien.
- Mogenlijk wordt de setup van spearhead veranderd voor een andere setup om te voorkomen dat het spel heel passief wordt.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Reply With Quote
)
)
), Ben net 21 geworden en woon ook in Poortugaal (bij Rotterdam). Speel vrij regelmatig bij GW R'dam, en ook wel eens thuis tegen de Wolven van Bob. Ik heb 1500 punten Imperial Guard, 1000 punten Dark Eldar en ruim 2000 punten World Eaters. En nu ben ik bezig om 1500 punten Dark Angels te verzamelen voor het volgende 40k GT.
Arnizipal