Idd, die assault marines waren echt een stuk erger dan ik gedacht had... echt de omgekeerde wereld; mijn Tyranids kills waren door shooting terwijl jouw marines het erg goed deden in combat...Originally Posted by Str10_hurts
![]()
Idd, die assault marines waren echt een stuk erger dan ik gedacht had... echt de omgekeerde wereld; mijn Tyranids kills waren door shooting terwijl jouw marines het erg goed deden in combat...Originally Posted by Str10_hurts
![]()
yeeeeeey kben jarig![]()
kan ik EINDELIJK weer verder met m`n tau leger khep net van melchor een tau xv8 crisis battlesuit gehad![]()
maar waar is m`n verdomde moddeling knife nou weer heen![]()
~BB~
en om toch een beetje ontopic te blijven ^^ assault marines zijn tof![]()
*meldt zich*Originally Posted by Bra'tac
Vorig jaar ook geweest? Zo ja, welk leger?
Ik speelde die grijs-zwarte IG. Is nog genomineerd geweest voor 'Best Painted'
Niks gewonnen, en terecht want de anderen waren echt ZO veel beter.
Dit jaar ga ik met mijn nog af te verfen Dark Angels (foto's in mijn signature).
-[My Ultraslow Blog]-
-[^Now with added Orkiness!^]-
-[Dark Angels] - [Deathwing] - [Valkyr 25th] - [Orks] - [Emperor's Children]-
dit word mijn eerste GT,
ben benieuwd.![]()
ben van plan om komend jaar alle grote dingen een beetje af te gaan, met wat vrienden. ''Fanatics, GT's etc etc''
Ik kan helaas niet, ben vorig jaar wel geweest, met Marines, waren in Desert-Camo patron gedaan, viel me alleen wel wat tegen, teveel power armor, van mijn 6 battles heb ik er 5 gespeeld tegen legers met een standaard 3+ Save.Originally Posted by Melchor
(2x Chaos, 2x Marine, 1x Necron)
Volgend jaar ga ik zeker weer, kom altijd met een groupje gasten bij mij uit de buurt, maar ik wil dan wel een niet power armor leger hebben, ben nu bezig met een tyrannid leger op te bouwen.
Bain aka Ngati![]()
"Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines!"
http://www.Flamesofwar.com
Net begonnen en al 2500 punten. Indrukwekkend!Originally Posted by der_lex
Is het ook allemaal geschilderd?
Wel Belg, niet uit Antwerpen. Zit een honderdtal kilometer naar het oosten, in Limburg.Originally Posted by der_lex
Is er daar in Antwerpen geen grote Warhammer club? Ik denk dat ik zelfs al eens tegen die gasten gespeeld heb op een lokaal toernooi... Kan me de naam van hun club niet meer goed herinneren. The Tin Soldiers of zoiets...![]()
Er is een officiele GW winkel in Brussel. In de Rue de Fripiers (Kleermakersstraat - in België moet alles tweetaligOriginally Posted by der_lex
), naast de Muntschouwburg. Helaas wordt er in de winkel alleen Frans gesproken. Officieel is het ook een onderdeel van GW Frankrijk...
zijn er nog wat boeiende tournooien in het land?
Need a 40k campaign for 6th edition? Have a look at: Glimpse into the golden age
(old) 5th ed. 2nd edition style missions
Originally Posted by starlight
It sounds like a mix of Haags and Fries...weird.Originally Posted by Falcon
*zwaait*
Zag dit forum nu pas, i don't think i need an introduction.![]()
Religion is child abuse
Originally Posted by shifty
jij bent toch ook entertainme op gwhobby.net???
gewoon nieuwsgierig![]()
~BB~
Nee ik ben anarchistica op gw.nl of whatever het nu heet.Originally Posted by Brother Bob
![]()
Religion is child abuse
Rond November zijn er een stuk of wat geloof ik,Originally Posted by Str10_hurts
-Battle of the Clubs (Ik moet en zal mn hochelfen geschilderd hebben (lichte dwang van oa. Sander)
-Fanatic, ow wacht die was afgelast.
-Dutch GT, ik weet alleen niet meer wanneer... Was dat niet net geweest, of binnenkort ofzo *ponders*
En bij Murphy's Heroes wilden we misschien binnenkort ook wat organiseren, maar zeker is dat niet...
"You heard the good news everyone! Save the Earth, etc, etc, g'bye!" - Prof. Hubert J Farnsworth
Yaay, de Nederlandse draad is weer terug op Portseer.![]()
Oi! Als je daar werkt, staat m'n Saurus champion nog bij jullie in de vitrine? Zo'n ouwe uit 5th edition, cremekleurig met donkergroene schubjes. Ik vergeet altijd Erwin te bellen om dat na te vragenOriginally Posted by Str10_hurts
![]()
Da klopt kom dan maar een keertje halen dan.Originally Posted by squiggoth
Heeft iemand datums of de plaatsen van de tournooien dan zet ik het wel ff op ons klein prikbortje.
Need a 40k campaign for 6th edition? Have a look at: Glimpse into the golden age
(old) 5th ed. 2nd edition style missions
Originally Posted by starlight
Ik moet dit even posten, het was zo eng en grappig tegelijk. ^^
Originally Posted by Squiggoth
Religion is child abuse
Ik ga ook (weer) naar de Dutch GT dit jaar...nog een beetje aan het twijfelen of ik hetzelfde leger als vorige keer ga doen (Thousand Sons) of dat ik een Deathwing leger ga proberen...
tips?
Denk eraan dat ik niet betaal voor liefdeOriginally Posted by anarchistica
![]()
Dikke smakzoen, Ruub!![]()
@Piers: kewl, thanks! Frank (zo'n klein kaboutertje met sik) heeft laatst m'n BloodBowl team meegenomenmaar wist niet dat ik ook nog een Saurus bij jullie had staan ... En ik wist het zelf ook niet 100% zeker![]()
Die kan nog wel effe blijven staan, bai ze weej. Nieuwe Skinkjuhs zijn veel hipper.
Misschien een beetje suf na 13 jaar 40k spelen, maar ben zelf nog nooit op een GT geweest. Wanneer is die van dit jaar en waar kan ik info vinden? Zit er namelijk serieus over te denken even langs te gaan.
"Well, that's like your opinion...man."
Proud member of Assault Squad Yerpovius
15 en 16 oktober in Tilburg (is elk jaar in Tilburg). Kaarten zijn vanaf 30 juli te koop via Games Workshop Mailorder of GW winkels en Elite-stores (€50 euro voor deelname..)
meer info:
http://ne.games-workshop.com/grandtournament.asp
Ik hoop dat dat helpt![]()
Ja, hier kan ik een hoop mee. Bedankt! Ga snel ff bedenken of ik meedoe dit jaar.
"Well, that's like your opinion...man."
Proud member of Assault Squad Yerpovius
Bedoel je dat je een gekraakte versie gebraucht? Ik ook.Originally Posted by squiggoth
![]()
Dikke smakzoen terug, euh, Joris? (ff vergeten hoe ik je noemde)
Religion is child abuse