Page 47 of 48 FirstFirst ... 37 45 46 47 48 LastLast
Results 921 to 940 of 942

Thread: The undutchables do it again!

Re: The undutchables do it again!

Quote Originally Posted by Str10_hurts View Post
    The tournament uses the rules and missions from the Warhammer 40k rulebook and our rulespack. There is a 1750 point limit and battles will be played on 4'x6' (feet) tables.
    Three rounds will be played on both Saturday and Sunday.
    Sign up, you come for only war!
    Ziet er interessant uit. Zou je me misschien uit kunnen leggen waarom er geen Special/named/unique units mag inzetten behalve de Avatar en de C'tan?
    Er zijn dan ineens best veel legers die je niet meer kan spelen, denk bijvoorbeeld aan Deathwing en Ravenwing, Salamanders, Ork Biker lijst, etc.

Chapter Master Str10_hurts's Avatar

Quote Originally Posted by Muwolf View Post
    Ziet er interessant uit. Zou je me misschien uit kunnen leggen waarom er geen Special/named/unique units mag inzetten behalve de Avatar en de C'tan?
    Er zijn dan ineens best veel legers die je niet meer kan spelen, denk bijvoorbeeld aan Deathwing en Ravenwing, Salamanders, Ork Biker lijst, etc.
    Ja daar gaan we komende week nog over vergaderen. C-tan is officieel geen named character, rules as intended avatar is aanwezig op elke craftworld.
    Maar er is nog niet echt een zekerheid...blijf opletten, of meld je aan voor de mailbrief
    Need a 40k campaign for 6th edition? Have a look at: Glimpse into the golden age
    (old) 5th ed. 2nd edition style missions
    Quote Originally Posted by starlight
    Consider that you will get much better advice if you include:
    1) Your usual list and available units 2) Your usual opponents and rough lists 3) Your usual play environment (terrain/missions) 4) Your overall playstyle

Chapter Master Radium's Avatar

Opzich is dat best een interessant toernooi, maar is er ook al een tijdschema bekend? Dan weet ik hoe laat ik op zondag in Eindhoven zou moeten zijn en kan ik kijken of ik dat ga halen zonder een overnachting te moeten regelen.
    En de website ziet er met FF niet al te best uit, ik denk ik geef het even door.
    Nemesis Doom Thumb - Castigator
    Eldar Runes of Cheating - Cheeslord

A single candle that shows the way... RIP Brimstone.

I'm painting some Eldar again!
    Models bought in 2013: 57; painted in 2013: 47

Quote Originally Posted by Str10_hurts View Post
    Ja daar gaan we komende week nog over vergaderen. C-tan is officieel geen named character, rules as intended avatar is aanwezig op elke craftworld.
    Maar er is nog niet echt een zekerheid...blijf opletten, of meld je aan voor de mailbrief
    Ik heb me aangemeld, ben erg benieuwt naar wat er uit komt.

Quote Originally Posted by Radium View Post
    Opzich is dat best een interessant toernooi, maar is er ook al een tijdschema bekend? Dan weet ik hoe laat ik op zondag in Eindhoven zou moeten zijn en kan ik kijken of ik dat ga halen zonder een overnachting te moeten regelen.
    En de website ziet er met FF niet al te best uit, ik denk ik geef het even door.
    Het licht waarschijnlijk aan FF dus ik post het hieronder maar even:

Wees beide dagen op tijd, zodat we ook op tijd kunnen beginnen. Zaterdag spelen we van 12:00-21:00 en zondag van 11:00-20:00. Als je in Eindhoven overnacht en al op de vrijdag arriveert, kun je van 15:00-23:00 bij de GameForce terecht voor oefen potjes.
    Kosten van het toernooi zijn 15,- euro en is incl. een een-voudige lunch per dag. Snacks en avond maaltijden kunnen bij de GameForce gekocht worden. Het is niet toegestaan om je eigen eten en drinken in de GameForce te nuttigen.
    Registreer voor 12 juni & mail je army lists voor 19 juni.

Chapter Master Boreas_NL's Avatar

GameForce is een mooie locatie voor een toernooi! Vorig jaar (of alweer twee jaar terug) een aantal keer geweest voor een paar toernooien (georganiseerd door de Cowslayers)...
    Check out my Mordheim scenery! NOW! I mean... Please... Only if you want to of course...
    Get your ale while it's still hot! And discover why Stirland should rule The Empire...

Quote Originally Posted by minitrol View Post
    Words cannot describe how I feel about your gamers room soooo Best... Feedback... Ever!!!
    My bases are for sale/trade! Interested? Hit me with a PM

Ik ben er slechts één keer geweest voor een doubles toernooi en heb me er toen erg vermaakt. Het is inderdaad een bijzonder geschikte locatie voor een toernooi!

Brother Sergeant

Leuk idee, ik denk wel dat het rulespack een beetje beter in elkaar gezet moet worden.

For the simplicity of the game and to prevent nit pickers all terrain is considered a 4+ cover save
    [exceptions are bunkers] and grants a model cover save as long as it stands somewhere placed on the
    terrain piece. This means that the board edges of every terrain piece is considered as terrain.

Dus een tank met een millimeter op terrain krijgt een 4+ save. Hiermee krijg je just meer "nit pickers". Gewoon het regalboek aanhouden.

The painting score
    Models:
    3 colours 3 points
    5 colours 6 points
    10+ colours 10 points

Kaal leger + 10 spetters verschillende verf = volle punten.

Conversion score
    1 model converted 1 Point
    Each unit has 1 conversion 2 Points
    More than 50% is converted 3 Points
    More than 80% is converted 6 Points

Alsof jij weet hoeveel er van mijn Rogue Trader origineel is en wat ik zelf gedaan heb.

Dit is niet bedoeld om jullie af te kraken, maar om aan te geven waar wat verbeter punten liggen zodat het op de dag zelf geen problemen geeft.

Oja, de site werkt niet goed

Update:
    Special/unique characters zijn toegestaan.
    Geen veranderingen in toernooi regels, echter de painting punten krijgen misschien een iets andere indeling van score (het opnemen van shading, highlighting enz.).

We hebben vrijdag avond een paar punten besproken. De belangrijkste de kwestie de special characters.
    Er zijn over het algemeen 2 belangrijke gevoelens. De eerste was dat mensen blij waren: Eindelijk eens een keer niet weer die special characters, je ziet ze altijd! Aan de andere kant mensen die vonden dat je dan automatisch veel thema legers benadeeld.
    We hebben gekozen om special characters toe te staan om de reden dat iedereen de mogelijkheid zou moeten hebben om te het leger in te zetten dat hij/zij wil zonder benadeeld te kunnen worden. Daarnaast hebben we gekeken om bij het inzetten van special characters minpunten op de hobbyscore toe te kennen, maar ook dit zou dus meteen ieder leger met een special character benadelen, dus ook dit gaan we niet doen.
    De update zal komende week geupdate worden en ook met de nieuwsbrief verzonden worden.

Groeten,
    Piers
    Need a 40k campaign for 6th edition? Have a look at: Glimpse into the golden age
    1) Your usual list and available units 2) Your usual opponents and rough lists 3) Your usual play environment (terrain/missions) 4) Your overall playstyle

Quote Originally Posted by uhmnabra View Post
    Leuk idee, ik denk wel dat het rulespack een beetje beter in elkaar gezet moet worden.

For the simplicity of the game and to prevent nit pickers all terrain is considered a 4+ cover save
    Dus een tank met een millimeter op terrain krijgt een 4+ save. Hiermee krijg je just meer "nit pickers". Gewoon het regalboek aanhouden.

The painting score

Conversion score
    Alsof jij weet hoeveel er van mijn Rogue Trader origineel is en wat ik zelf gedaan heb.

Dit is niet bedoeld om jullie af te kraken, maar om aan te geven waar wat verbeter punten liggen zodat het op de dag zelf geen problemen geeft.

Oja, de site werkt niet goed
    -Model moet non vehicle/monsterous creature worden, dat heb je wel goed gezien!

-Zie update opmerking.

-Onze painting judges zijn complete fluff and limited editions model nutters. Ze hebben de hele dag de tijd om de legers te judgen, want dit is hun enige taak. Dus dan mag je vertellen wat je geconverted hebt.

Afkrakerig komt het wel een beetje over :P maar het helpt zodat die dag zelf niet gaat kraken.
    Last edited by Str10_hurts; 15-05-2011 at 20:02.

Veteran Sergeant El_Wacko01's Avatar

Quote Originally Posted by uhmnabra View Post

Had ik al tegen hem gezegd op vrijdag

Hallo iedereen,

Mijn naam is John en ik woon sinds tien jaar in Engeland, en mijn Nederlands is een beetje roestig. Dus als ik iets stoms zeg, oops.

I speel Necrons en Grey Knights, de tweede pas sinds een paar weken.

Commander Bassik's Avatar

Hallo heren en dames!
    Vooral heren!

Mijn naam is Bas, en ik woon in Zeeland, Goes.
    Onze club heet de Fantus, en is echt een lekkere casual vriendenclub. Als men eens in de buurt is, koim langs!
    Imperial Guard Wins: 328437438742001
    Draws: 0
    Losses: 0

Als het niet 7 kwartier rijden was zou ik zeker snel een keer langskomen :P.

We moeten trouwens met zijn allen hier als Nederlanders wat meer onderling contact gaan hebben met de clubs etc. Soort van player-exchange - gewoon eens in de zoveel tijd met een aantal spelers naar een andere club gaan waarbij die andere club een aantal tafels met leuke spelers klaar heeft staan voor een goeie pot poppetjes schuiven.

@Godeskian: Welkom! Zo te zien is je Nederlands nog prima.

Dag iedereen,

Mij naam is dus Artinam. Ik ben lid van de club Guardians of the old World.
    Hier is een link naar ons Forum. De site word op het moment opnieuw gebouwd.
    Zelf speel ik vooral Warhammer Fantasy met Bretonnia, ik speel aardig wat Flames of War (Axis) en een beetje Mordheim.

Even schaamteloze promotie:
    Wij hebben in September een groot Flames of War toernooi. Mocht je geintereseerd zijn kijk dan op http://nlfow.nl/viewtopic.php?f=17&t=447
    Bretonnians ARE NOT a pure Knightly army.
    Half the army choices consist out of Peasants and Damsels.
    'Pride cometh before a choppa in the face'

Chapter Master Max1mum's Avatar
    Lelystad, 45 minutes from Amsterdam ( in the netherlands )

wat leuk, een stukje Neder-speak hier ;-) :P

tot morgen ochtend ;-)
    For those of you who do not play a marine army. Thank you. You bring some spice and flavour to this hobby.

For those of you who do play a marine army. Thank you. You are paying for the development of the spice and flavour in this hobby.

De uitslag van het toernooi!

http://gameforce.nl/benelux_wh40k/

Uitslagen:
    http://gameforce.nl/benelux_wh40k/lo...c03a63dcf66e73

Bedankt alle spelers die er waren!

Hallo allemaal, zij die mij kunnen "verstaan"....

Mijn naam is Maarten Havinga, en woon in Culemborg (in Nederland niet die in Zuid-Afrika).

Spellen die ik speel: 40K, Battlefleet Gothic, Confrontation.
    Rassen: Necrons, Necrons, Gobelins.

Hoe werd er gespeeld op het gameforce tournooi?
    Heeft er iemand een battle report of misschien foto's?

Ik hoor graag meer.....

Groeten, Maarten.
    Last edited by br Jean-Baptist; 11-07-2011 at 15:55.

De Benelux Open is een Warhammer 40.000 toernooi gepland op 16 & 17 juni.

Dit is een tweedaags toernooi van 1750 met 6 battles, 3 op zaterdag en 3 op zondag.

Vorig jaar hebben we ons goed vermaakt met het organiseren van dit toernooi. Dit jaar doen we er nog een schepje bovenop om het weer tot een succes te maken. Dit jaar zou het weleens je laatste kans kunnen zijn om jezelf te bewijzen in een groots 5th edition king of the hill toernooi. Win jij de zwetsrechten om jezelf de beste van de 5de editie te noemen?

Er is ook een prijs voor ieder hoogst geplaatste en best geschilderde leger. We geven in totaal 13 prijzen weg!
    Daarnaast krijgt iedereen ook een kleinigheidje van ons.

Meer informatie is te vinden op onze website: http://www.gameforce.nl/benelux_wh40...nguage=English

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Notes:
    - De inschrijving is nog niet geopend, wel kan je, je al aanmelden voor de nieuwsbrief.
    - Het toernooi is dit jaar beide dagen een uur vroeger.
    - Bij registratie is dit jaar ook de optie voor een hotelkamer toegevoegd.
    - Er is een general FAQ pack toegevoegd. Hierin staan exta FAQ's in voor algemene regels en legerspecefieke regels die nog onbeantwoord zijn door GW. (Dit hebben we overgenomen en aangepast vanuit grote engelse toernooien.
    - Mogenlijk wordt de setup van spearhead veranderd voor een andere setup om te voorkomen dat het spel heel passief wordt.
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Veteran Sergeant

Als het goed is ben ik er ook zeker weer bij dit jaar.
    Quote Originally Posted by Russell's teapot View Post
    Bloody Aekold, he's like the Messiah - we laugh at him for ages, but it turns out he's the one that's merked us!

Update Benelux open:

Nieuws brief

We zitten al bijna halfvol met de inschrijvingen, de sluiting van inschrijving van het toernooi 17 mei. Maar vol is vol dus ben er snel bij!

Door een optreden van een artiest in hetzelfde weekend zijn hotelkamers in Eindhoven schaars. Ook ons hotel waar wij een optie hebben genomen voor kamers wil hierdoor al vroeger van ons weten hoeveel mensen verwacht worden. We hebben nog momenteel plaats voor ongeveer 10 mensen. Wil je inschrijven met een kamer moet dit voor dinsdag 10 april gedaan zijn.

Onze FAQ is momenteel van de site gehaald. Deze zal ongeveer een week of twee voor het toernooi geüpdate zijn en geplaatst worden op de site. We wachten momenteel op FAQ’s van GW voor we verder gaan met updaten. Onze FAQ zal vooral bedoeld zijn om keuzes te maken in conflicterende regels en niet regels te vervangen of aan te passen.

http://www.gameforce.nl/benelux_wh40k/?new_chapter=5

Page 47 of 48 FirstFirst ... 37 45 46 47 48 LastLast